Toinen haaveissa <3

Tervetuloa uusille!
Ja onnittelut Luruhille!

Raskasviikko kohta takana. PT ruoskii, lapsella unikoulu ja tuttava kertoi eilen uudesta raskaudestaan. Olen onnellinen mutta silti harmittaa. Tämä on jo toine raskaus hänelle lyhyessä ajassa (eka meni kesken).

2 edellistä kierroa tikuttanu ovista ja plussat tulleet kp16-17. Nyt on vaan 2 tikkuu jäljellä. Sylkimikroskoopilla heitän veslintua. Ei toimi mulla

PauliinaS kp5/30 yk19
 
Eilinen ovis testi.Mitä mieltä?Viivat yleensä ovis testiin tulee mulla melkein samalaiseksi viivaksi kuin testi viiva on.
 

Liitteet

  • IMG_20180309_084048.jpg
    IMG_20180309_084048.jpg
    201 KB · Katsottu: 150
Häät on 24.11 ja jos nyt tärppäis ni la ois joulukuun alussa ni menee vähän liian tiukille, esikoinenki synty 2 viikkoa etuajassa ni en uskalla ottaa riskiä :grin

Haha, siinä oiski jännitystä elämään! :wink

Loppuvuodesta syntymisestäki on niin paljo mielipiteitä, toisten mielestä ei haittaa lapsen elämää mitenkään ja toiset haluaa vältellä sitä.. Jos takana ois pidempi yritysjakso (meillä vasta 2 kiertoa ja esikko sai kuitenki alkunsa aikoinaan heti, ikääkin vasta 26), niin olis eri asia, mut vielä tuntuu että on varaa valitakki syntymäajankohtaa ja jättää yrityskerta välistä :) Marras-joulukuun vaihde ei ois pahakaan mut laskurilla katottuna laskettu osuis noin 20. päivän tienoille niin joulu osastolla ei houkuttele :grin Ja toi ikuisuusärsytys lapsen kannalta, että aina sais yhdistetyn synttäri- ja joululahjan, ei kiva :(
 
Tervetuloa uudet :)

Tänään menossa kp6 mut taitaa jäädä kyl tää kierto hyödyntämättä meillä.. Häät on 24.11 ja jos nyt tärppäis ni la ois joulukuun alussa ni menee vähän liian tiukille, esikoinenki synty 2 viikkoa etuajassa ni en uskalla ottaa riskiä :grin

Pikaisia tärppejä kaikille :Heartred
Nojuu ehkä tossa tilanteessa itsekin vaan skippaisin yhden kierron. :hilarious: Meilläkin mietitty tuota loppuvuoden ajankohtaa jos sattuis nyt tärppäämään, mutta toisaalta kun meistä ei kumpikaan tästä nuorene, niin käytetään kaikki mahdollisuudet hyväksi. Itse olen siis vielä hetken aikaa 29 ja mies on 34. Ja tuskinpa lapsi siitä loppuvuodesta syntymisestä kärsisi, kunhan sais aina vaan sit synttäri- ja joululahjat erikseen. :p
 
Ajatelkaas, kuinka mukavan rauhallista saattaa joulukuun lopussa synnärillä olla :grin Ja ainakin tulisi ikimuistoinen joulu!

Mut joo, ehkä hääpäivän paikkeille tähtäävän yrityskierron on varminta jättää välistä
:hilarious:
 
Täällä kp11 ja ovistikuttelu alkoi. Viime kierto oli siis 36 päivää joten siihen nähden aikaisin aloitin mutta en ole ikinä näitä ei-digitaalisia kokeillut.
Yritin lisätä kuvaa mutta ei se suostu lisäämään:shifty:
 
Tämän päivän ovis tikku oli haaleampi kuin eilinen ja samaan kellon aikaan tein ja pidätin pissaa ja juomista saman ajan.Rinnatkin on ollu pari päivää putkeen arat ja nipistelyä ollu eilen illalla ja tänään.Eilen ja tänään pupuiltu että siitä ei pitäisi ainakaan olla kyse ettei kertoja ole tarpeeksi.
 
Heinäkuun km LA olisi ollut tänään :|
Ei ole uutta plussaa kuulunut..
Nyt tosin häätohinat huipussaan niin ei onneksi ehdi paljon miettiä ja harmitella. Ei tietoa kierrosta tai oviksesta. Oon päättänyt olla nyt tikuttelematta :)
 
Heinäkuun km LA olisi ollut tänään :|
Ei ole uutta plussaa kuulunut..
Nyt tosin häätohinat huipussaan niin ei onneksi ehdi paljon miettiä ja harmitella. Ei tietoa kierrosta tai oviksesta. Oon päättänyt olla nyt tikuttelematta :)

<3
Mukavaa kyllä että teillä on muuta ajateltavaa! :) häähommat vielä vaatii sen verran, että aika menee siivillä!
Tsemppiä!<3
 
Täällä tuhlasin yhden liuska ovis testin kun oli jäljellä niin vähäsen.Tulos sama viiva haaleampi kuin yksi päivä.
 
Muokattu viimeksi:
Moikka kaikille! Vanha käyttäjä liittyy taas parin vuoden jälkeen kuumeilijoihin :angelic: Esikoinen pian 2v moniallerginen-refluksikko-koliikkiyhdistelmä ja hiukkasen pelottaa lähteä uudelle rundille kun edellisestä synnytyksestä ja raskaudestakin, saatika vauvavuodesta jäi kyllä semmoset traumat että oksat pois mutta kiva lukea näitä juttuja ja kiva haaveilla, voisihan se mennä hyvinkin tällä kertaa :) Ens kierrosta ois tarkotus yrittää mutta saas nähdä tuleeko vielä pupu pöksyyn :p
 
Siffu, onpas teillä ollu sit tosiaan kaikki mahdollinen! Itekki välillä mietin, et onko sitä hullu ku haluaa alottaa kaiken toisen kanssa alusta, vaikka eka onki toosi helppo lapsi :D Mut tuskin sulla enää voi toisen kans paljoa tuon vaikeampaa olla, eiköhän ne vaikeudet osunu ekaan lapseen ja seuraava(t) sitte helpompia :)
 
Mulla letroista vaste ultra kp12 perjantaina 23.3 klo 12.45. Lääkärin ohjeen mukaan aloitan ovistestailut kp10 eteenpäin.
 
Ehkä se on just se mielenkiinto, että haluaa kokea miltä tuntuu toisen kanssa kun tietää jo mitä se on suurinpiirtein ja haluaa ehkä jotain asioita tehdä eri tavalla ym. Katsoa asioita eri vinkkelistä... :P Ja tosiaan uskon ja toivon että ois helpompi! Esim nyt alkava uhma ei tunnu kyllä yhtään missään että jos jotain positiivista ;)
 
Mäkin välillä mietin että miksi haaveilen jo toisesta kun ekan kanssa just elämä hieman helpottunut. Meillä yöt oli 10kk ikään semmosta rallia, poika heräili 10-15 kertaa yössä. Nyt kuukauden ajan on nukkunut lähes läpi yöt, välillä 1-2 kertaa herännyt. Mun oma valinta että oon pienen kanssa kotona mutta välillä tää kotona olokin ahdistaa. Silti haaveilen baby2:sta, jotenkin se pieni käärö ja olis ihana saada esikoiselle pienellä ikäerolla pikkusisko tai- veli. Oon varmaan tämmöstä "aina vauvakuume" tyyppiä, rakastan vastasyntyneitä!
 
Tuotapa sitä juuri miettii.. meilläkin näitten allergioiden ja aina vaivaavan refluksin vuoksi on valvottu urakalla. Edelleen... Että mites sit kun vauvan kanssa vielä väsyneempi! Enkä töitä edes voi kuvitellakkaan vielä :D mutta se ois vähäniinkun now or never. Valintoja valintoja ! Apuva... Mut on tää kuumeilu niin kivaa ! :P
 
Takaisin
Top