Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä tosiaan tänään aukesi hanat, eli kp1. Huomenna soittoa naistenklinikalle ja varaamaan aikaa folliultraan. :P
Vihdoin!
Nojoo. Hyvä etten riemusta pomppinut kun niin hyvä fiilis tästä. :)
Silloin ehdottomasti joo, en huomannutkaan sitä että hoitoihin ootte menossa. Toivottavasti saat näillä ovulaation kiinni ja hoidot ajoitettua parhaaseen mahdolliseen aikaan. Plussatuulia!Mun tarvii tehdä näitä kun ollaan hoidoissa, ekan kohdalla mä en tikutellut enkä ajatellut pahemmin vauva juttuja. Seksiä oli 5-9krt viikossa (viikosta ja päivistä riippuen..) ja silti meni 2v että esikoinen ilmoitti tulostaan. Ja se oli mun elämäni ensimmäinen positiivinen raskaustesti..
Mulla ollut aina epäsäännölliset kierrot, aloin ovista tikuttaa nyt esikoisen jälkeen koska hyvä tietää ovuloinko ja on saatu selville etten ovuloi kun hyvin harvoin. Hyvä jos 6 kertaa vuodessa lääkärikin sanoi, mutta mä luulen et se on Max 4-5krt.
Viime vuoden puolella tossa syksyllä todistetusti ainakin 2 kertaa ovuloin koska toisesta kierrosta tuli kemiallinen ja yhdessä toisessa kierrossa kävin varmistaa progesteron verikokeessa että ovulaatio oli tapahtunut..
Silloin ehdottomasti joo, en huomannutkaan sitä että hoitoihin ootte menossa. Toivottavasti saat näillä ovulaation kiinni ja hoidot ajoitettua parhaaseen mahdolliseen aikaan. Plussatuulia!