Toinen haaveissa <3

Tämän päivän testi.Hieman kai on vahvistunut viiva.
 

Liitteet

  • IMG_20180131_165803.jpg
    IMG_20180131_165803.jpg
    280.3 KB · Katsottu: 187
  • IMG_20180131_165724.jpg
    IMG_20180131_165724.jpg
    306.5 KB · Katsottu: 160
Luonnossa ihan näyttäisi että olisi plussa mutta kauheana huononeen laatu kun tänne laittaa.Harmi kun niin käy :( Oppikirjan mukaista plussaa en koko elämän aikana ole saanut.Viivat jäävät aina melkein samaiseksi ja se on minulla +.
 

Liitteet

  • IMG_20180201_170311.jpg
    IMG_20180201_170311.jpg
    350 KB · Katsottu: 162
Mä en ton parempaa plussaa oo koskaan saanutkaan, ja noilla testeillä tollastakaan. Nyt vaan talletteluja!

Täällä kans ootellaan ovista. Tiistaina eka polikäynti. Vähän jännittää.
 
Mä en ton parempaa plussaa oo koskaan saanutkaan, ja noilla testeillä tollastakaan. Nyt vaan talletteluja!

Täällä kans ootellaan ovista. Tiistaina eka polikäynti. Vähän jännittää.

Tsemppiä polikäynnille! Toivottavasti saat(te) tarvitsemanne ja saisitte myös kaksi viivaa raskaustestiin
 
Muuten; ootteko koskaan kuullu että raskautumiseen käytetään avuksi yskänlääkettä??? Eilen kaveri kertoi käyttävänsä limaa irrottavaa yskänlääkettä oviksen aikoihin. Hän oli lukenut jotain jenkkiläistä tutkimusta jossa limaa irrottava yskänlääke oli havaittu toimivaksi oviksen aikoihin. Eihän se yskänlääke valikoi mitä limaa ja mistä se sitä irrottaa mutta onhan se silti lääke! Menin aivan häkellyksiin tästä niin en osannut kaverille oikein mitään kommentoida.
 
Muuten; ootteko koskaan kuullu että raskautumiseen käytetään avuksi yskänlääkettä??? Eilen kaveri kertoi käyttävänsä limaa irrottavaa yskänlääkettä oviksen aikoihin. Hän oli lukenut jotain jenkkiläistä tutkimusta jossa limaa irrottava yskänlääke oli havaittu toimivaksi oviksen aikoihin. Eihän se yskänlääke valikoi mitä limaa ja mistä se sitä irrottaa mutta onhan se silti lääke! Menin aivan häkellyksiin tästä niin en osannut kaverille oikein mitään kommentoida.

Minusta kuulostaa ihan huuhaa jutulta. :D
 
Tämän päiväinen ovis testi ei muuttunut mihinkään suuntaan siis eilinen testi oli plussa.Piina päivät alkakoon täälläkin.Ovis plussa tuli eilen 21kp kohdalla.
 
On: itkua päässyt muutamaan otteeseen, ihan pienistä asioista. Huhhuh :rolleyes: no mut ovista en o vielä bongannut.. tänään pitäisi olla ovis mut en sit tiedä tosiaan kun kahdet vuodot oli ja toiset alkoi kp 5-7. Eli yht vuodot kp 1-3 ja kp5-7.. saas nähdä tuleeko ollenkaan. Vielä ei o jättänyt tulematta mutta kai sekin on mahdollista..
794fbdf7c6803ecf50f85c7e8b778222
 
On: itkua päässyt muutamaan otteeseen, ihan pienistä asioista. Huhhuh :rolleyes: no mut ovista en o vielä bongannut.. tänään pitäisi olla ovis mut en sit tiedä tosiaan kun kahdet vuodot oli ja toiset alkoi kp 5-7. Eli yht vuodot kp 1-3 ja kp5-7.. saas nähdä tuleeko ollenkaan. Vielä ei o jättänyt tulematta mutta kai sekin on mahdollista..
794fbdf7c6803ecf50f85c7e8b778222

Tsemppiä Iduliini!
 
Täälläkin ovista odotellaan parin päivän sisään :) sormukset elokuulle hankittu ja parin viikon päästä kokeilemasn hääpukuja ! <3 jotenkin mun tuurilla käy varmaan taas silleen että kun on puku laitettu tilaukseen ja ei saisi hirveästi enää ainakaan levitä, niin kaks viivaa pamahtaa siltä istumalta.. mutta koska en ole mitenkään herkästi lisääntyvää sorttia niin uskallan ottaa sen riskin ja sit niin on tarkoitettu :D

Viimeksi plussa pamahti luomusti 4v yrityksen jälkeen just sillon kun olis ollut muita suunnitelmia x) joten toivotaan että tää toimii tälläkin kertaa :D <3

Polikäynti tiistaina. Jännittää hullusti.
 
Unicorn; se on karman laki! Kun yrittää vauvaa niin mitään ei tapahdu ja sitten ku alkaa suunnittelemaan jotain suurta (tässä tapauksessa häitä) ni sitä pamahtaa kaks viivaa tikkuun maailman "huonoimmalla" hetkellä. Minäkin kerkesin sitoutuu töissä yhteen isoon asiaan kun oletin että pikku kakkosen tekoon/yritykseen menee vuosia ja kuin ollakaan; raskaana! Hieman pelottaa esimiehen reaktio mutta toisaalta, mitä mun lisääntyminen sille kuuluu!?
 
Mulla on käynyt vähän samoin. Ei nyt noin isoa juttua kuin häät ollut suunnitelmissa mutta keikkoja varattuna.
Oon varannut liput keikoille ja siitä 2vko-4kk päästä on tullut plussa enkä oo päässyt keikoille kun ne on osuneet ihan loppuraskauteen. Näin on siis käynyt jo kolme kertaa.
Tää viimesin oli niin et oltiin 8kk yritetty clomien avulla ilman tulosta. Sit varattiin liput Antti Tuiskun kevään konserttiin. No meni vajaa 2vko ja sain plussan. Konsertin aikaan ois rv34 ni en usko et meen keikalle koska se on viä permannolla eli seisomista tiedossa.
Nyt rv 22+6

Kaikille isot tsempit tähän vuoteen.
 
Rouva V: oliski uus kierto mut meni kesken :oops: Toisaalta tuntuu tosi pahalta mut sit taas toisaalta ku kertaalleen jo tärppäs ”helposti” ni miks ei sit uudelleenki :shy:
 
Takaisin
Top