Toinen haaveissa <3

Heitsu, mä en oo käyttäny kuin CB:n digiovistestejä, niin vaikea sanoa noista tikuista. Mutta kannattaa ahkerasti testailla, ettei mene ohi :)

Tänään dpo 10, ei tiputtelua vielä. Huomenna testaan aamulla, kun mennään illalla ulos ja pitää tietää oonko holittomalla vai en...

Täällä testi vahvistunut oviksen osalta ootteko samalla kannalla?

Liitteet

• IMG_20180126_192000.jpg
    IMG_20180126_192000.jpg
    764.2 KB · Katsottu: 170
Kiitos onnitteluista! Odottellaan nyt mitä käy, on niin aikaiset päivät, että voi vielä tapahtua mitä vaan...

Tänään sain tietää että mieheni sisko odottaa kolmatta lastaan.He eivät ole yrittämällä yrittäneet mutta ovat olleet ilman ehkäisyä kyllä.Vuosi sitten hänellä oli keskemeno ja aikasempia keskenmenoja ei kuulema ole eikä mitään pitkiä yritys historiaa.Vuosi sitten kun sain tietää hänen odotuksesta aloin itkemään että miksi hän ja miksi minä en ja en toivotellut onnea otti niin pahasti päähän.Tästä sain tietää tänään tällä tulevalla asukkilla on läppävika sydämmessä ja siis raskaus täytyy olla aika pitkällä kun tiedetään tuo.Vähän epäreilu olo että miksi muut raskautuu ja itellä 4v yritys historia ja nyt keväällä alkaa eka IVF hoito onneksi mies sanoi vähän ohimennen kun puhuimme vauvoista miten ihania ne vauvat on ja miten kovasti odotan hoitoon pääsyä.Kaiken tämän jälkeen silti vähän epäreilu olo

Ai jumaliste kun tänään aikaisemmin (en kelloa katsonut kun olin kummitätini 50v juhlissa) mun oikean puolen nivusen kohdalla oli pistävää/viiltävää kipua. Juoksin esikoisen perässä juhlapaikalla ja sillä hetkellä ei tuntunut kauheen kivalta mutta onneksi meni ohitse.. Mistähän lie johtui!

Muokattu viimeksi:
Onnea Rva V ja Ratamo! :)

Täällä ollaan tylsässä vaiheessa alkukiertoa ja odotellaan ekaa polikäyntiä. Yk21 mennään. Verikokeissa käyty, kilppariarvot ja prolaktaank ihanteelliset. Sitä jotain munasarja-arvoa vielä odottelen.

Takaisin