Toinen haaveissa <3

No kylläpä vituttaa sit ihan huolella, mä en enään sitten koske teroluteihin kun eivät toimi niinkuin pitäisi. Söin ihan turhaan 10 nappia kun oisin voinut olla syömättäkin ja odotella luomu menkkoja..... Hitto....
 
Täällä nyt on 9kp ja kauhet vatsa säryt ja etoo aivan kaikki.Eilisen pupuilun jälkeen alkoi limakalvoilla vuotamaan verta.
 
Tänään oli kauheita vatsa kipua ja etovaa oloa että ei tuntunut istuminen eikä makaaminen hyvältä niin kävimme päivystyksessä tänään.Vastaus se että kun hormoonejen kautta kuukautiset on tullut ja edellisessä kierrossa oli käytössä hormooneja ja hoito tehtiin niin on voinut tapahtua niin että lääke voi hieman vielä muka vaikuttaa ja että munarakkula nesteet on menneet vatsaan ja siitä koha särky vatsassa.Sanoi neuvon että nyt kun ollaan odottamassa tuota ivf suunnittelua ja sen ivf suunnittelun aikana kannattaa elää mahdollisimman normaalia elämää ja harrastaa silloin seksiä kun on halu eikä ajattelua että lapsen takia tässä tehdään eikä mielellään nyt ennen tuota suunnittelu käyntiä tikuttaa ovista että keho olisi ottavaisempi sitten ivf hoidon kohdalla ja tämä normaali elämän eläminen ja ajatuksia myös muualle laittaminen edistäisi myös ivf hoidon aikana ottamaan vastaan alkion ja sen kiinnittämisestä myös.Nyt jo pitäisi olla näin että ajatella muuta myös ja elää muutakin kuin vauva ja vauva asiaa että alkio ja kiinnittyminen olisi senkin osalta helpompaa.Hieman sekava olo toisaalta haluaisi tikuttaa mutta toisaalta haluaisi odotella sitä meidän ivf suunnittelu aikaa mikä on silloin 20.2.Ja kuulema kaikki FB ja vertaistukea liittyvät foorumit yrittäville on huonosta lisää kuulema epäonnistumisia.
 
Mä en oo ehtiny/jaksanu kirjoitella tänne, kun on ollu vähän vaikeaa viime aikoina. No menkat päivän myöhässä mut en vielä testaile. Menkkajomot kyllä alkoi joten eiköhän menkat viimeistään huomenna ala. Mites muilla? :) Onko kukaan testailemassa? :)
 
Huomenta naiset.
Menkat kolmatta päivää nyt..olisin pärjännyt yhdellä siteellä jos siteitä vaidettaisi täytön perusteella. Lämmöt edelleen 36,8. Onko kokemusta tälläisestä?
Mä odotan edelleen et kunnon vuoto alkaa..
 
Heitsu; Voimahalaus <3 Jumaliste mitä terveydenhuollon ammattilaisia..itselläni on vertaistuki auttanut tosi paljon silloin kun kävimme rankkoja lapsettomuushoitoja läpi (tosin tämä foorumi oli minulle tuntematon mutta olisi varmasti ollut tarpeellinen paikka saada avautua ja kuulla muiden kokemuksia). Se mistä itse kukin stressaa on tosi yksilöllistä! Älä anna tollaisten tollojen masentaa!!

Alinah; I feel you!

Iduliini; teepä r-testi varuiks..saattais olla valemenkat

ON; edelleen kummallisia oireita, tänään tuli oikein mieliteko kunnon pihviin vaikka olen ollut kasvissyöjä jo vuosia..hhmm? Menkkojen pitäis alkaa ihan näinä päivinä muttei ole yhtään "menkkamainen" olo. Pelkään niin kovin negatestiä etten sellaista halua katsella. 8 vuoden lapsen saamisyritys (esikoista siis yritettiin/tehtiin kaiken kaikkiaan 8v) ja ne negatiiviset testit saivat mut joskus uskomattoman synkkiin ajatuksiin ja masennustiloihin etten sinne halua enää palata. Olipas taas avautuminen..ehkä kerään vielä yhden yön rohkeutta ja pissaan tikkuun :)
 
Heitsu; Voimahalaus <3 Jumaliste mitä terveydenhuollon ammattilaisia..itselläni on vertaistuki auttanut tosi paljon silloin kun kävimme rankkoja lapsettomuushoitoja läpi (tosin tämä foorumi oli minulle tuntematon mutta olisi varmasti ollut tarpeellinen paikka saada avautua ja kuulla muiden kokemuksia). Se mistä itse kukin stressaa on tosi yksilöllistä! Älä anna tollaisten tollojen masentaa!!

Alinah; I feel you!

Iduliini; teepä r-testi varuiks..saattais olla valemenkat

ON; edelleen kummallisia oireita, tänään tuli oikein mieliteko kunnon pihviin vaikka olen ollut kasvissyöjä jo vuosia..hhmm? Menkkojen pitäis alkaa ihan näinä päivinä muttei ole yhtään "menkkamainen" olo. Pelkään niin kovin negatestiä etten sellaista halua katsella. 8 vuoden lapsen saamisyritys (esikoista siis yritettiin/tehtiin kaiken kaikkiaan 8v) ja ne negatiiviset testit saivat mut joskus uskomattoman synkkiin ajatuksiin ja masennustiloihin etten sinne halua enää palata. Olipas taas avautuminen..ehkä kerään vielä yhden yön rohkeutta ja pissaan tikkuun :)

No toi mieliteko kuulostaa hyvältä! Jos ei muuten mieli tee lihaa :D toivotaan parasta <3

On: tein one stepin testin, nega oli. Eilen illalla kp3 ja otin siteen pois! Ei tuu paljon mitään niin ei sidettäkään tarvii. Pitää kattoa jos menen kauppaan tänään nappaan preg checkin. Jos sekin nega niin uutta kiertoa vain, kattoo sit millaiset seuraavat kuukautiset on. Jos samaa toistuu kai sit on soitettava tk:hon..
Vähän kyl stressaava tämä niukkamenkkaisuus..
 
Iduliini, mulla oli pari kiertoa sitten sama, että lämmöt tippui vasta ehkä kp3-4? mutta oli kyllä kunnon menkat, ettei ollut alusta lähtien epäilystä...

Täällä dpo6, eikä sitten mitään oireita. Jotenki olo, että kuvitteliko mä sen oviksenkin, kun ei ollut yhtään samanlaisia turvotuksia ja kipuja kuin aiemmissa kierroissa :D no, se nähdään onko hyvä vai huono merkki, ff ennustaa menkkojen alkavan lauantaina, eli ainakin viikonloppuun pitäisi odotella.
 
Täällä kp1 mut eilen sen tiesinkin, että menkat alkaa tänään. Nyt alko sentään kunnon vuodolla eikä tiputtelulla niinkuin viimeks. Se oli ensimmäinen kerta, kun oli tiputtelua menkkojen alussa.
 
Täytyy nyt ihan hehkuttaa nuita Maca-kapseleita. Oon syönyt nyt reilun kuukauden ja kyllä muuten vaikuttaa :woot:
Rehellisesti sanottuna melkeen kokajan tekis mieli, himottaa jo pelkkä ajatuskin :grin:grin:grin Ja näin ollut nyt siis kierron joka vaiheessa, ei pelkästään ovulaation aikaan tai menkkojen aikaan niinkon yleensä... Mies heitti jo puoliksi vitsillä, että loppuu se Macan syönti kun oon kuulemma ihan mahoton :woot: Mies syö myös niitä. Ja ainakin minulla toimii noin halujen kannalta vaikken koskaan onneksi oo kokenukaan mitään mahdotonta haluttomuutta :wink:p
 
Luonnonvalossa tässä näkyy todella hailakka värillinen viiva..näkyykö kuvassa muille mitään?
Edit; tämä ei todellakaan ole mikään herkkä testi vaan 25mlU/ml, One stepin testi
 

Liitteet

  • 20180123_105416.jpg
    20180123_105416.jpg
    882 KB · Katsottu: 174
Takaisin
Top