No kylläpä vituttaa sit ihan huolella, mä en enään sitten koske teroluteihin kun eivät toimi niinkuin pitäisi. Söin ihan turhaan 10 nappia kun oisin voinut olla syömättäkin ja odotella luomu menkkoja..... Hitto....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No kylläpä vituttaa sit ihan huolella, mä en enään sitten koske teroluteihin kun eivät toimi niinkuin pitäisi. Söin ihan turhaan 10 nappia kun oisin voinut olla syömättäkin ja odotella luomu menkkoja..... Hitto....
Heitsu; Voimahalaus Jumaliste mitä terveydenhuollon ammattilaisia..itselläni on vertaistuki auttanut tosi paljon silloin kun kävimme rankkoja lapsettomuushoitoja läpi (tosin tämä foorumi oli minulle tuntematon mutta olisi varmasti ollut tarpeellinen paikka saada avautua ja kuulla muiden kokemuksia). Se mistä itse kukin stressaa on tosi yksilöllistä! Älä anna tollaisten tollojen masentaa!!
Alinah; I feel you!
Iduliini; teepä r-testi varuiks..saattais olla valemenkat
ON; edelleen kummallisia oireita, tänään tuli oikein mieliteko kunnon pihviin vaikka olen ollut kasvissyöjä jo vuosia..hhmm? Menkkojen pitäis alkaa ihan näinä päivinä muttei ole yhtään "menkkamainen" olo. Pelkään niin kovin negatestiä etten sellaista halua katsella. 8 vuoden lapsen saamisyritys (esikoista siis yritettiin/tehtiin kaiken kaikkiaan 8v) ja ne negatiiviset testit saivat mut joskus uskomattoman synkkiin ajatuksiin ja masennustiloihin etten sinne halua enää palata. Olipas taas avautuminen..ehkä kerään vielä yhden yön rohkeutta ja pissaan tikkuun :)
Testaatko Iduliini tänään jollain muulla merkillä? :)
Testaatko Iduliini tänään jollain muulla merkillä? :)