Toinen haaveissa <3

Kaitsu_; höh :( Sitä just toivoo että alkais sit menkat ku on testi kerran nega. Onko mitään mahista että ovis olis ollu myöhemmin? Tai että nega vois muuttuakin plussaksi?
 
Kaitsu_; höh :( Sitä just toivoo että alkais sit menkat ku on testi kerran nega. Onko mitään mahista että ovis olis ollu myöhemmin? Tai että nega vois muuttuakin plussaksi?

Joo voihan se kyllä olla, en oo ihan varma että milloin se ovis oli :/ mutta jotenkin usko meni kun toi testi oli nega.. niin sitä toivoo nyt vaan että kierto alkaisi alusta!
Pitää odotella.. ja jos ei meinaa alkaa niin pitää käydä ottaa kilpirauhas arvot kun mulla vajaatoiminta ja sit käydä gynellä.. olin vaan eilen siinä uskossa että oon raskaana kun iski se kauhea migreeni ja aamulla oli nenä tukossa ja muitakin oireita. Pöh..
 
Kaitsu_; toivoa on vielä ;) Mä luulin tuntevani oviksen tässä kierrossa ja seksiäkin harrastettiin juuri vähän ennen ja jälkeen ja nyt luulen tunteneeni jotakin ihmeellistä(siis kiinnitymisoireita tai jotain) mutta en uskalla testata koska se negatiivinen testi vain synkistää mielen. Esikoista yrittäessä niitä tuli tehtyä niin paljon että niillä rahoilla sais jo auton.
 
Kaitsu_; toivoa on vielä ;) Mä luulin tuntevani oviksen tässä kierrossa ja seksiäkin harrastettiin juuri vähän ennen ja jälkeen ja nyt luulen tunteneeni jotakin ihmeellistä(siis kiinnitymisoireita tai jotain) mutta en uskalla testata koska se negatiivinen testi vain synkistää mielen. Esikoista yrittäessä niitä tuli tehtyä niin paljon että niillä rahoilla sais jo auton.

Haha joo rahantuhlausta :D no katotaan mitä tapahtuu :D hmmm
 
Voi hyvä luoja! Mitä kipua! Alkoi tossa puoli h sitten vasemman munasarjan kohdalla ja nyt sattuu siihen ja keskelle tai kohdun kohtaan. Herrajumala miten voikin tulla näin nopeaa kipua. Kauheet kivut ku riisuin housujakin.. menkkoihinkin on 6pv et tuskin ne alkaa. Huhhuh, onpas apämukavaa :(
 
Oho, sehän pärähti tänään ovisplussa! Melko aikaista, nyt kp 12... luteaaliavaihe on edellisissä kierroissa ollut 10pv, niin katsotaan tuleeko tästä sitten 23pv kierto :o tietysti mieluiten ei menkkoja tuliskaan :D
 
Onpas hiljaista!
Iduliini, selvisikö kivun syy?
Nyt syönyt 8/10 Terolut-kuurista. Gyne sanoi että pitää lopettaa jos menkat alkaa, mut jäi epäselväksi että alkavatko ne menkat yleensä heti kuurin jälkeen vai vasta päivien (viikon?) päästä. Mut just kävin vessassa ja valkovuodossa pikkuriikkinen veriviiru, joten lupaavalta näyttää!
Tänään kp76 (yk 3 tai 4)
 
Ratamo kiva kuulla, että fiilis hyvä, toivottavasti tuottaa ovis tulosta. :-)

Käpynen Jospa ne menkat sieltä alkaisi ja pääsisit uuteen kiertoon. :-)

ON Kp10/28 ovista odotellessa, yleensä ovis kp14, jospa siis tässäkin kierrossa. :-)
 
Mä odottelen koska menkat viittis ilmestyä paikanpäälle. Tiistaina otettu viimeinen terolut eikä vuodosta vielä tietoakaan, viime kierrossa alkoi tiputella jo 2 päivää ennen viimeistä terolutia.. Mulla on kyllä aina alkanut terolutien jälkeen viimeistään seuraavana päivänä vuoto kun ottanut vikan pillerin. Huhhuh että tää ärsyttää! Mä haluun justnytheti siihen uuteen kiertoon jotta pääsen aloittaa letrot..
 
Onpas hiljaista!
Iduliini, selvisikö kivun syy?
Nyt syönyt 8/10 Terolut-kuurista. Gyne sanoi että pitää lopettaa jos menkat alkaa, mut jäi epäselväksi että alkavatko ne menkat yleensä heti kuurin jälkeen vai vasta päivien (viikon?) päästä. Mut just kävin vessassa ja valkovuodossa pikkuriikkinen veriviiru, joten lupaavalta näyttää!
Tänään kp76 (yk 3 tai 4)

Hei, kiitos kysymästä :) ei, se oli hirvee kipu sen yhden illan ja loppui yön aikana. Pelästyin kyl et mikä ihme on mut onneks loppui siihen :)

Ja toivotaan että pikkuinen tarrautuu hyvin meinaan veriviiru on ollut aina hyvä uutinen <3
 
Täällä dpo 13, odottelen tädin saapuvan ylihuomisen mennessä. Testasin eilen one stepillä negan ja tänään en edes jaksanut :D
 
Mä odotan tätiä jotta pääsisin vihdoin pois tästä ikipitkästä kierrosta, joka siis alkoi marraskuun alussa. Kysta syynä, pistää hormonitoiminnan sekaisin.
Mut nyt sitä veriviirua ei ole näkynyt :/
 
Käpynen,Mulla alkoi primolutin jälkeen ekalla kerralla kahden päivän jälkeen.Nyt toisella kerralla alkoi että viikko meni.
 
Kaitsu_; joko teit uutta testiä?

Iduliini; hui mitkä kivut! Löytyikö niille joku syy? Tsemppiä uuteen kiertoon

Käpynen; ymmärrän tuskasi! Mulla oli viime vuoden puolella joku 92pv megajättipitkäkunperkelekierto ja se ärsytti kun ei voinu tehdä juuri mitään.

Alinah; tsemppiä uuteen kiertoon! Josko nyt teillekin suotais se toinen pieni

ON; täällä dpo jotain (ei ihan selvää ovuloinko muutama viikko sitten vai kuvittelinko kaiken) ja kaikenmaailman oireita tuntuu olevan..kuten paineen tunnetta kohdun tienoilla, tissien ohimeneviä pistelyitä ja iltaisin loppuu virta kesken kaiken ja nyt on muutamana iltana ollut vähän pahoinvointia tai lähinnä ällötystä. Tekisi mieli testata ja testejäkin kaapissa olisi mutten millään halua tuijottaa valkoista yhden viivan tikkua :( Katselen tässä vielä muutaman päivän ja sitten testaan jos oireet jatkuu. Kierrot kun sekosivat imetyksen lopettamisen jälkeen vaikka olivat jo kivan säännölliset heti synntyksen jälkeen.. Piinaavaa!
 
Kaitsu_; joko teit uutta testiä?

Iduliini; hui mitkä kivut! Löytyikö niille joku syy? Tsemppiä uuteen kiertoon

Käpynen; ymmärrän tuskasi! Mulla oli viime vuoden puolella joku 92pv megajättipitkäkunperkelekierto ja se ärsytti kun ei voinu tehdä juuri mitään.

Alinah; tsemppiä uuteen kiertoon! Josko nyt teillekin suotais se toinen pieni

ON; täällä dpo jotain (ei ihan selvää ovuloinko muutama viikko sitten vai kuvittelinko kaiken) ja kaikenmaailman oireita tuntuu olevan..kuten paineen tunnetta kohdun tienoilla, tissien ohimeneviä pistelyitä ja iltaisin loppuu virta kesken kaiken ja nyt on muutamana iltana ollut vähän pahoinvointia tai lähinnä ällötystä. Tekisi mieli testata ja testejäkin kaapissa olisi mutten millään halua tuijottaa valkoista yhden viivan tikkua :( Katselen tässä vielä muutaman päivän ja sitten testaan jos oireet jatkuu. Kierrot kun sekosivat imetyksen lopettamisen jälkeen vaikka olivat jo kivan säännölliset heti synntyksen jälkeen.. Piinaavaa!

Ne kivut jäivät mystisiksi. Katosivat silloin ja onneksi ei enää uudestaan tulleet. Mut jos toistuu niin lääkäriin menen. Sen verran kovia ovat. Ja kiitos <3

Voi sun piinailua, on se ärsyttävää ja piinaavaa katsoa yhtä viivaa ja kovasti toivoa näkevän toisenkin. Mut oireet kuulostavat hyviltä! Toivotaan parasta <3
 
Mä soittelen varmaa maanantaina naikkarille jos siihen mennessä ei oo vuoto alkanut.
 
Mä soittelen varmaa maanantaina naikkarille jos siihen mennessä ei oo vuoto alkanut.
Itse soitin Naikkarille kun oli 5pvää ja ei vuotoa.Sieltä sanoivat että se on yksilöllistä alkavatko melkein heti vai kestääkö viikon että kuukautiset tulee Sieltä neuvo se että odottaa vain ja meillä on se ivf suunnittelu ens kuussa niin sanoivat että siellä sitten mietitään mitä tehdään jos ei ennen sitä tule. Siis Naikkarille voi helposti käskeä odottamaan jopa kuukauden noiden lääkkeiden jälkeen.
 
Takaisin
Top