Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaitsu_; höh Sitä just toivoo että alkais sit menkat ku on testi kerran nega. Onko mitään mahista että ovis olis ollu myöhemmin? Tai että nega vois muuttuakin plussaksi?
Kaitsu_; toivoa on vielä Mä luulin tuntevani oviksen tässä kierrossa ja seksiäkin harrastettiin juuri vähän ennen ja jälkeen ja nyt luulen tunteneeni jotakin ihmeellistä(siis kiinnitymisoireita tai jotain) mutta en uskalla testata koska se negatiivinen testi vain synkistää mielen. Esikoista yrittäessä niitä tuli tehtyä niin paljon että niillä rahoilla sais jo auton.
Onpas hiljaista!
Iduliini, selvisikö kivun syy?
Nyt syönyt 8/10 Terolut-kuurista. Gyne sanoi että pitää lopettaa jos menkat alkaa, mut jäi epäselväksi että alkavatko ne menkat yleensä heti kuurin jälkeen vai vasta päivien (viikon?) päästä. Mut just kävin vessassa ja valkovuodossa pikkuriikkinen veriviiru, joten lupaavalta näyttää!
Tänään kp76 (yk 3 tai 4)
Kaitsu_; joko teit uutta testiä?
Iduliini; hui mitkä kivut! Löytyikö niille joku syy? Tsemppiä uuteen kiertoon
Käpynen; ymmärrän tuskasi! Mulla oli viime vuoden puolella joku 92pv megajättipitkäkunperkelekierto ja se ärsytti kun ei voinu tehdä juuri mitään.
Alinah; tsemppiä uuteen kiertoon! Josko nyt teillekin suotais se toinen pieni
ON; täällä dpo jotain (ei ihan selvää ovuloinko muutama viikko sitten vai kuvittelinko kaiken) ja kaikenmaailman oireita tuntuu olevan..kuten paineen tunnetta kohdun tienoilla, tissien ohimeneviä pistelyitä ja iltaisin loppuu virta kesken kaiken ja nyt on muutamana iltana ollut vähän pahoinvointia tai lähinnä ällötystä. Tekisi mieli testata ja testejäkin kaapissa olisi mutten millään halua tuijottaa valkoista yhden viivan tikkua Katselen tässä vielä muutaman päivän ja sitten testaan jos oireet jatkuu. Kierrot kun sekosivat imetyksen lopettamisen jälkeen vaikka olivat jo kivan säännölliset heti synntyksen jälkeen.. Piinaavaa!
Itse soitin Naikkarille kun oli 5pvää ja ei vuotoa.Sieltä sanoivat että se on yksilöllistä alkavatko melkein heti vai kestääkö viikon että kuukautiset tulee Sieltä neuvo se että odottaa vain ja meillä on se ivf suunnittelu ens kuussa niin sanoivat että siellä sitten mietitään mitä tehdään jos ei ennen sitä tule. Siis Naikkarille voi helposti käskeä odottamaan jopa kuukauden noiden lääkkeiden jälkeen.Mä soittelen varmaa maanantaina naikkarille jos siihen mennessä ei oo vuoto alkanut.