Toinen haaveissa <3

Huhhuh, täällä pari kiireistä päivää. Mua kyl hiukan ällöttää jo mun valkovuoto. Kellään kokemusta onko normaalia sellainen tahmainen valkoinen..siis lumenvalkoinen. Ihan ku olis tomusokeriin laittanu vettä. Ja lorahti housuun joka kerta kun nostin painavaa yms.. tosi epämukavaa kyl. Lämmöt on pysyneet 36,8 koko pv :)

Kp 20
Dpo 5
 
Iduliini, ettei vain olisi hiiva tulossa? Mulla alkaa hiivatulehduksen oireet aina samanlaisella valkovuodolla :|


Täällä koitetaan epätoivoisesti bongata ovista että voisin syödä noi viimeset terot loppuun. Alotan siis oviksen jälkeen. Toissapv tähän päivään tummaa viivaa, mutta plussaa encoo bongannut vaikka tänäänkin testattu kolmesti. Tikut loppu äsken. Ja olin ihan varma että secolis jo plussa kun alavatsakivut ja vasemman munasarjan jomottelut on sitä luokkaa että ovis olis jo.. kaippa se sit meni ohi jo , tai en noihin rfsun tikkuihin sitä saa edes. Yleensä noihin en oo saanu mitään viivaa.. herkillä on ollut pakko testata että tulee ees samanvahvuiseksi. Kirkuvan punasta ovisviivaa en oo saanut koskaan , ja oon ovista testannut esikoisen 4v yrityksen ja tämän toisen 1,5v yrityksen ajan melkein joka kierto! Plaaaah. Kp18/??? ...
 
Mulla oli ovuloimaton kierto taas, mikä ei yllättänyt yhtään.. Nyt menossa kp30 ja neljäs terolut lähtee tänään naamaan..
 
Raskauden aikanakin voi hiivan hoitaa mutta niitä asettimia ei saa käyttää. Mä jouduin kerran raskauden aikana hakemaan canestenia ja meidän apteekissa oli ainoastaan niitä emätintabletteja mutta niitäkin sai käyttää kunhan ei käyttäny sitä asetinta :)
 
Mulla meni edellinen hiiva ohi kun söin maitohappobakteerikuurin. Apteekissa on joku erikseen naisille tarkoitettu, joku Femi- tai -fem. Oisko ollu 10pvä. Maksoi saman ku yks semmonen suun kautta otettava. Kokeilisin sitä, eteenkin jos se hiiva vasta on vähäistä.

Femiflor!
 
Siis eihän hiivaa kannata etukäteen lääkitä (oireetonta), vaan siinä vaiheessa kannattaa koittaa saada ruokavaliolla kuriin. Näin ainakin miulle gyne neuvonut ja miulla ollu jossain vaiheessa kierre ja estolääkitys, nyt menny kaks vuotta ilman hiivoja, alkavat saanut ruokavaliolla menemään ohi. :-)
 
Eilen meidän hoitopaikasta sanoivat kun soittelin että vuotoa ei näy vaikka primolutit on ollut käytössä.Nyt menossa 6päivä primolutin jälkeen jo.Neuvo oli se että nyt odotetaan että alkavatko itekseen jos alkaa niin käskivät tarkkaa kirjaa niistä kuukautisista pitää.Jos vuoto ei ole alkanut ennen meidän IVF suunnitteluaikaa niin sitten suunnittelu ajalla mietitään mitä tehdään.Toivotaan vaan että pian katkeaa kierto.
 
Siis eihän hiivaa kannata etukäteen lääkitä (oireetonta), vaan siinä vaiheessa kannattaa koittaa saada ruokavaliolla kuriin. Näin ainakin miulle gyne neuvonut ja miulla ollu jossain vaiheessa kierre ja estolääkitys, nyt menny kaks vuotta ilman hiivoja, alkavat saanut ruokavaliolla menemään ohi. :-)

Millaisella ruokavaliolla? Onko se vaan sokerien ja valkoisen hiilarin välttämistä vai jotain muutakin?
 
Pitää koittaa tota ruokavaliosysteemia jos tulee takas. Tänään ei sit enää näkynykkään vuotoa. Finni vaa räjähti keskelle poskea mut ei vuotoa enää.
T. Paniikkinainen joka on aina finnitön :D
 
Toi ruokavalio olis kyl niin hyvä itsellenikin:rolleyes:

Mulla tänään kp33 ja ei menkat oo alkaneet.
Niitä odotellessa:meh: ei merkkejä raskaudestakaan :D
 
Mä juonkin jo karpalomehua, kun se estää pissatulehduksia:) mutta sokeri on kyllä vaikee... :D
 
Joo se auttaa molempien estämisessä. :-) Itsellä ollut molemmissa joskus kierre, mut nyt saanut olla ilman.
Ja sokeria ja vaaleita viljoja käytän kohtuudella, mutta jos tuntuu oireita jätän tosiaan kokonaan pois siksi aikaa että menee ohi ja miulla on toiminut tää itse hoito.
 
Täällä kp34 tänään.
Äsken alkoi migreeni!!! Minä jolla ei ikinä pää särje PAITSI viime raskauden aikana tuli migreeni.
Nyt siis sen takiakin oksettava olo.
Huomenna haen raskaustestin jos menkat ei ala.

Mitä kävi??? :D

Tällä alkaa olla piakkoin tärppipäivät käsillä, nyt kp 10. Huomenna alan testaamaan ovulaation ajankohtaa, viime kierroissa ollut kp 14-15 ovulaatiopäivä :)
 
Takaisin
Top