Toinen haaveissa <3

Hei mä kysyn nopeesti lämmöistä. Aamulla kun mittaan 36,4-36,5. Mut iltaisin 36,8. Ja normi on siinä 36,1-36,4. Et katotaanko silti lämpöjen olevan koholla vaik ei ne herättyä o yhtä korkeat ku illalla..
 
Hei mä kysyn nopeesti lämmöistä. Aamulla kun mittaan 36,4-36,5. Mut iltaisin 36,8. Ja normi on siinä 36,1-36,4. Et katotaanko silti lämpöjen olevan koholla vaik ei ne herättyä o yhtä korkeat ku illalla..

Ei oo silloin koholla, päivän mittaan lämpö nousee kun liikkuu yms ja illalla se on korkeimmillaan joka tapauksessa vaikka mitään ei tekisi :) Enempi iltalämmöistä saisit selkoa jos mittaat ennen ovista ja oviksen jälkeen, et onko eroa myös iltaisin. Mulla ennen ovista on iltaisin 36.5-36.7 ja oviksen jälkeen 36.8-37.10. Jos illalla mittaan niin siinä vaiheessa kun sängyssä oon vähän aikaa makoillut ja yleensä samoihin aikoihin :)
 
Pikaisesti ja törkeästi omaa napaa; oon saattanu mainita etten tunne ovista eikä ole koskaan selviä oireita ollu..ainakaan ennen synnytystä MUTTA, tänään välillä vihlonut/nipistellyt vasemman puoleista munasarjaa ja valkovuotoa on himppasen enempi..Olisko tää nyt sit ovis?? Niin tai näin niin ukko kellistetään ;)
 
Lämpöjen mittaamisesta: Itse mittailen huvin ja harrastuksen vuoksi aamuisin ja iltaisin. Aamulämmöt miulla ennen ovista: 35,6 oviksen jälkeen: 36,5 ja iltalämmöt ennen ovista 36,4 ja oviksen jälkeen 37,4. Eli summasummarum asteen nousun voi havaita aamulla ja illalla, mutta ilta mittaus ei varmaan tykkää jos urheilee kovaa tai muuta vastaavaa... Ja itsellä tosiaan tuon asteen nousee oviksen jälkeen, niin sen huomaan ilman mittaamistakin omassa olossa aina. :) En tiedä onko noin räikeä lämpötilaero kovinkaan yleistä...

Päivitetään tännekkin: Kp1 keskenmenon jälkeen on täällä. :) Pienet sille; kohti yk 3. :)
 
Mä oon laiska kun en ikinä jaksa mittailla lämpötiloja:wacky:

Tänään kp31:eek:
En tajua!!!
Flon mukaan menkat myöhässä 4 päivää??!:wideyed:
Mutta sitten kun painan huomista niin se näyttää ”kierron 1. Päivä”? Häh??
 
Onko kuinka monella kokemusta täällä primoluteista?Ite olen syönyt sen 10pvän kuurin ja tänään menossa jo neljäs päivä ilman vuotoa.Miten nopeasti teillä on tullut vuoto lääkkeiden lopettamisen jälkeen?
 
Onko kuinka monella kokemusta täällä primoluteista?Ite olen syönyt sen 10pvän kuurin ja tänään menossa jo neljäs päivä ilman vuotoa.Miten nopeasti teillä on tullut vuoto lääkkeiden lopettamisen jälkeen?

Mulle on joskus määrätty näitä ja mun muistin mukaan ei menny ku muutama päivä ni alko vuoto
 
Kiitos vastauksista :) ja siis mä oon mitannu iltalämmöt h makoilun jälkeen. Me ollaan miehen kans leffakatsojia sängystä :D et ennen ovista oli ilaisin se 36,4. Aamut 36,1-36,4. Mut tänään aamullakin tais olla 36,4 vai 5 nyt illalla 36,7 taas. Sit toi Flo ohjelma.. tyhmää mut ketuttaa merkata aamulämmöt :D ku hetken päästä ne on korkeammat. Huhhuh elämän isoja ongelmia.
 
Pikaisesti ja törkeästi omaa napaa; oon saattanu mainita etten tunne ovista eikä ole koskaan selviä oireita ollu..ainakaan ennen synnytystä MUTTA, tänään välillä vihlonut/nipistellyt vasemman puoleista munasarjaa ja valkovuotoa on himppasen enempi..Olisko tää nyt sit ovis?? Niin tai näin niin ukko kellistetään ;)

Toivotaan et se on SE :D ja nautinnollista iltaa :D
 
Siis mulla on tänään kp32, menkkoja ei näy ja tänään luulin että nyt alkoi kun lorahti mutta se olikin valkovuotoa??! Onko muilla tälläista ennen menkkoja?? Eiks pitäis yleensä tulla ”kuiva kausi”??
 
Kaitsu_ Just ennen kuukautisten alkua tulee taas enempi vv.tä, siitä päivän parin sisään alkaa kuukautiset. :-)
 
Gynellä käyty. 4cm kysta vasemmalla, eli jumittautunut munasolu. Sain teroluteja joilla kierto saadaan käyntiin, ja tarkastuskäynti 3kk päästä. Pisti myös verikokeisiin kun halusi varmistaa kilpirauhasarvot (täytyy siis vielä käydä erikseen). Nytkin tarkastettiin vielä verikokeella etten ole raskaana.
Yk 4?, kp 68
 
Käpynen; Hyvä että sait gyneltä apua ja kiitos tiedosta ton oviksen suhteen. Onneks talleteltiin tässä muutama päivä ennen näitä tuntemuksia
 
Flon mukaan nyt 5 päivää menkat myöhässä..
Jos ei la oo alkanut niin teen testin.
Mutta oon ihan satavarma että alkaa tyyliin huomenna kuitenkin.
 
Takaisin
Top