Toinen haaveissa <3

Heitsu, voimia :(
Mulla nyt kp 64. En enää edes odota menkkoja. Varaan ajan gynelle ensi viikolla. Tosin eilen ja tänään ärtynyt ja näppyjä naamassa. Vatsassa on tuntunut kaikenlaista jomotusta (siis varmaan kaks viikkoa), mutta aina en tiedä onko kohdusta vai vatsasta. :/ No, työterveyden gyne on innokas ultraaja :D
 
Täällä oli eilen illalla ovisplussa mut tallettelut jäi. Saatiin riita aikaiseksi miehen kanssa ja mies mökötti illan :(

Tylsää, toivottavasti saatte pian sovittua!

Itsellä kääntyi uusi kierto alkuun, nyt kp3 ja päästään kohta taas yrittämään :)
 
Ovistestit näyttää niin negaa ku vaan voi. Ya professorin ovistikutkin näytä mitään verrattuna raskauskeijun liuskoihin. Ostin ekaa kertaa testi mielessä noita apteekin ovistestejä mutta en taida toista kertaa ostaa. 

Aloitan ne terolutit alkuviikosta..
 
Saatiin kyllä sovittua eilen vaikka olis voinu sopia jo edellisenä iltana. Pitääkin just silloin tulla riitaa, kun on ovis :( Hommat kyllä eilen onnistu mut en tiiä oliko jo myöhäistä. No parempi onni ens kierrossa sit :)
 
Muokattu viimeksi:
Heitsu; voimia <3 Tiedän kokemuksesta miltä se tuntuu

Sailamaria; onneksi saitte sovittua.

Käpynen; onpas sulla pitkä kierto! Toivottavasti saat gyneltä jotain apua pitkään kiertoon.

Alinah; nokka kohti uutta

ON; Ei tapahdu mitään, ei yhtään mitään..paitsi että kohta loppuu äippäloma ja työt kutsuis taas. Hieman ahdistaa ja jännittää. Onneksi poika jää isin kanssa kotiin ni ei ihan vielä tarvi aloittaa päiväkotirumbaakaan
 
Heitsu <3

Sailamaria, hyvä kun saitte sovittua. Meillä kans usein käyny kans noin, että ovispv jää hyödyntämättä riidan takia :( yleensä meillä riita lähtenykin siitä että olis ovis ja mua alkaa närkästyttää kun miestä ei just sillon yllättäen huvitakaan x( Mutta onneks nyt viimeaikoina mieskin on mukana hommassa ihan täysillä, ja ymmärrää että ovista ei kannata missata :D

Käpynen, toivottavasti saat kierron katkeamaan vihdoin ja selvyyden pitkälle kierrolle..

Alinah, täällä kans kp15 ja ovistikut ammottaa valkosena. Turhauttaa :D
Flown mukaan tulis vasta taas kp19...

Rouva V, sympatiat sinne. Tiedän ahdistuksen. Tsemppiä :) onneks isi voi jäädä lapsen kanssa kotiin. Se on hienoa :)


On: ovista odotellessa ja talleteltu joka toinen pv ahkerasti. Tässä kierrossa ei enää terolutteja.. yhteen kiertoon mulla niitä vielä olis ollut mut gynen kanssa soitellessa todettiin ettei ne oo auttanu. Mutta mietin kannattasko me vimoset nyt käyttää pois , alottaa dpo1 ottamaan? Ei kp15..(tänään).. hmmm. ??

Ootellaan kutsua hoitoihin. Jännittää. Miehen kanssa ollaan käytt aiheesta pitkiä keskusteluja. Kuinka heti ne laittaa miehen siemennestekokeisiin? Mies ei ole kovin suostuvainen niihin vielä ainakaan tässä vaiheessa.. onko kunnallisella mahdollista saada ensin minulle kunnon ovulaatioon lääkkeet ja kierto kuntoon, ennenkun miestä tarvii ”kiusata”..? meillä on yksi lapsi (jota tehtiin 4v ilman lääkkeitä ja hoitoja ja tärppäsikin luomuna), joten varmaan siellä jotain siittiöitä elossa on aina... yksi km 7/17.. ja monta kemiallista takana tässä tämänhetkisen yrityksen aikana jota tulee nyt yk20.. joten uskon että vika on minussa kun en ovuloi kunnolla (ovistestiin ei koskaan tuu vahvaa plussaa, korkeintaan samanvahvuiseksi) ja ovis on tosi myöhään aina.. kiinnittymisessäkin näemmä ongelmaa.

Raskaus ja Km tuli kierrossa, jossa söin primolutteja kuukautisten siirtoon... olisikohan sillä ollut vaikutusta asiaan? Mulla on primoja kaapissa vielä, käyttääkö kukaan niitä terojen tapaan? Ne taisi johonkin mulla ainakin auttaa :)

Mä mietin, että jos kunnallisella mies laitetaan heti simppakokeisiin.. pitäskö mun varata oma aika omalle yksityiselle gynelle ensin, että saisin ovulaation ja kierrot kohilleen.. ja jos ei sillä tärppää niin sit vasta mies testeihin? :/

Unicorn kp15/???, yk20
 
Niin se vain meni vuosi päivä.Muisteltiin vuoden takaisia tapahtumia ja mietittiin hautakiveä sitä kun ei vielä ole haikea olo oli miettiä hautakiveä.
 
Rouva.V,Kiitos paljon.Hyvä kun täälläkin löytyy saman kokeneita.Miten pitkä aika teillä on menetyksestä?
Heitsu; kesällä tulee 10 vuotta. Poika syntyi spontaanisti rv21+ 3 ja oli tietenkin liian pieni edes keskoseksi joten häntä ei voitu pelastaa. Maailman kamalin kokemus mutta se kasvatti niin minua ihmisenä kuin meitä pariskuntana..
 
Unicorn,Taitaa joka paikassa mennä niin että naiselle tehdään ensin tutkimukset siis ultrat,verikokeet(yhtä aikaa miehen kanssa menette verikokeisiin),tarvittaessa aukiolotutkimus.Näiden jälkeen miehen sprema-analyysi näiden jälkeen aletaan saamaan apuja.
 
Niin se vain meni vuosi päivä.Muisteltiin vuoden takaisia tapahtumia ja mietittiin hautakiveä sitä kun ei vielä ole haikea olo oli miettiä hautakiveä.

Voimia Heitsu1996.
Toi oli niin karua jotenkin kun joutui miettimään millasen hautakiven ostat lapsellesi, sen sijaan että olisi saanu pohtia vaikka vaunuja.

Meidän tyttö syntyi kuolleena 29+0, 3,5v sitten.

Toivon että teillä hoidot tepsii pian ja saatte pitää vauvan tällä kertaa.<3
 
Voimia Heitsu1996.
Toi oli niin karua jotenkin kun joutui miettimään millasen hautakiven ostat lapsellesi, sen sijaan että olisi saanu pohtia vaikka vaunuja.

Meidän tyttö syntyi kuolleena 29+0, 3,5v sitten.

Toivon että teillä hoidot tepsii pian ja saatte pitää vauvan tällä kertaa.<3
On tuo kyllä karua.Toivotaan että hoidot tehoaa mahdollisimman pian ja vauva tulisi ihan syliin asti.Pahoittelut sinulle ja teille myös <3
 
Takaisin
Top