Mä testaan huomenna aamulla, koska menkkoja ei näy. Tuhrua tuli eilen mut tänään ei muuta kuin valkovuotoa... Oliko joku muukin testaamassa nyt joulun aikaan? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä testaan huomenna aamulla, koska menkkoja ei näy. Tuhrua tuli eilen mut tänään ei muuta kuin valkovuotoa... Oliko joku muukin testaamassa nyt joulun aikaan? :)
Nyt kolmas päivä kun clearbluen ovistesti näyttää villkuvaa naamaa, saapi nähdä milloin vilkutus loppuu..
Onko väliä tekeekö ovistestin aamupissasta? Oon tehnyt ja aloin miettii että onko se paras.. :D
Clearbluen digi kuuluu tehdä aamuvirtsasta. Mutta kun on saanut vilkkuvan hymyn, niin voi testata useamminkin. Silloin itse testaan myös illemmalla (ja olenkin saanut aamulla vilkkuvan ja iltapäivällä pysyvän hymyn) :)
Kiitos! :) ootko ollut kauanki pissasmatta jos teet iltapäivällä toisen testin? Riittääköhä pari tuntia? :D
Hyvää joulua! :) täällä alko menkat eilen illalla jo kp13? Hääääh? Ei ees ovis kerenny tulla. Tikutin. Outoa.. joskus synnytyksen jälkeen puoltoista vuotta sitten oli samanlaiset menkat että pari kiertoa alkoi aiemmin... mutta nyt ei oo hetkeen ollu tällästä.. pikemminkin hirmu pitkä kierto (32-39).. kahet aiemmat menkat ollu kyllä normaalia lyhyemmät ja tosi paljon niukemmat?? Kellään ollu samaa?
Ei oo tommosia mulla ollut onpa jännä
Mulla ovistestin naama vilkkuu edelleen ihan älytöntä. Voiko olla ettei muutukaan edes ei-vilkkuvaksi?? Mutta eikö ovis kuitenkin oo tulossa kun kerta vilkkuu? Ollaan nyt kuitenkin tässä puuhailtu miehen kanssa joka ilta jos se ovis kuitenkin tulis..
Onpa outoa. Onko ihan kunnon vuoto ettei olis mitään ovikseen liittyvää? On meinaan lyhyt kierto jos todella vaan 13 päivää.
Täällä on dpo15 eli tänään pitäis menkat alkaa. Ei ole kyllä yhtään semmonen olo, ehkä huomenna sitten.