Toinen haaveissa <3

Nyt kolmas päivä kun clearbluen ovistesti näyttää villkuvaa naamaa, saapi nähdä milloin vilkutus loppuu..

Onko väliä tekeekö ovistestin aamupissasta? Oon tehnyt ja aloin miettii että onko se paras.. :D
 
Nyt kolmas päivä kun clearbluen ovistesti näyttää villkuvaa naamaa, saapi nähdä milloin vilkutus loppuu..

Onko väliä tekeekö ovistestin aamupissasta? Oon tehnyt ja aloin miettii että onko se paras.. :D

Clearbluen digi kuuluu tehdä aamuvirtsasta. Mutta kun on saanut vilkkuvan hymyn, niin voi testata useamminkin. Silloin itse testaan myös illemmalla (ja olenkin saanut aamulla vilkkuvan ja iltapäivällä pysyvän hymyn) :)
 
Täällä testaan kans ens viikolla ja odotusten mukaisesti se on nega varmasti on. Sitten aloitan primolutit testin jälkeen.
 
Clearbluen digi kuuluu tehdä aamuvirtsasta. Mutta kun on saanut vilkkuvan hymyn, niin voi testata useamminkin. Silloin itse testaan myös illemmalla (ja olenkin saanut aamulla vilkkuvan ja iltapäivällä pysyvän hymyn) :)

Kiitos! :) ootko ollut kauanki pissasmatta jos teet iltapäivällä toisen testin? Riittääköhä pari tuntia? :D
 
Täällä testattu nega. Menkkoja ei näy ja menkkakivut on melkein loppunu. Mulla on ollu säännöllinen kierto joten en tiedä mitä mun kroppa nyt sekoilee. Joulun jälkeen testaan uudestaan, jos ei menkat ala.

Hyvää joulua kaikille! <3
 
No höh sailamaria. Mä avasin foorumin varmana hyvistä uutisista. :bored: No jospa se sieltä vielä tulee. Ootko muuten varma ovispäivästä?
 
Itse asiassa en. Luulin, että olin varma mutta n.viikko oletetun oviksen jälkeen oli myös oviskipuja. Yleensä siinä vaiheessa kiertoa ei oo mitään tuntemuksia... jos ovis olikin silloin niin nyt olis vasta kiinnittyminen. Mullahan tuli yhen päivän ajan sitä vaaleanruskeaa vuotoa.
 
Joo ei tässä toivoa oo vielä menetetty :) Aiemmin toivoin jotain piinailtavaa, kun ei hommat onnistunu miehen kanssa ja nyt tosiaan on piinailtavaa :D
 
Voi höh sailamaria:sad001

Ja täällä taas vilkkuva naama.. voisko jo muuttua ei vilkkuvaksi, ei ole nimittäin montaa ovistestiä jäljellä ja jo neljäs päivä vilkuttaa:shifty:
 
Hyvää joulua! :) täällä alko menkat eilen illalla jo kp13? Hääääh? Ei ees ovis kerenny tulla. Tikutin. Outoa.. joskus synnytyksen jälkeen puoltoista vuotta sitten oli samanlaiset menkat että pari kiertoa alkoi aiemmin... mutta nyt ei oo hetkeen ollu tällästä.. pikemminkin hirmu pitkä kierto (32-39).. kahet aiemmat menkat ollu kyllä normaalia lyhyemmät ja tosi paljon niukemmat?? Kellään ollu samaa? :o
 
Ei oo tommosia mulla ollut :o onpa jännä :o

Mulla ovistestin naama vilkkuu edelleen:wacky: ihan älytöntä. Voiko olla ettei muutukaan edes ei-vilkkuvaksi?? Mutta eikö ovis kuitenkin oo tulossa kun kerta vilkkuu? Ollaan nyt kuitenkin tässä puuhailtu miehen kanssa joka ilta jos se ovis kuitenkin tulis..:rolleyes:
 
Hyvää joulua! :) täällä alko menkat eilen illalla jo kp13? Hääääh? Ei ees ovis kerenny tulla. Tikutin. Outoa.. joskus synnytyksen jälkeen puoltoista vuotta sitten oli samanlaiset menkat että pari kiertoa alkoi aiemmin... mutta nyt ei oo hetkeen ollu tällästä.. pikemminkin hirmu pitkä kierto (32-39).. kahet aiemmat menkat ollu kyllä normaalia lyhyemmät ja tosi paljon niukemmat?? Kellään ollu samaa? :eek:

Onpa outoa. Onko ihan kunnon vuoto ettei olis mitään ovikseen liittyvää? On meinaan lyhyt kierto jos todella vaan 13 päivää. o_O


Täällä on dpo15 eli tänään pitäis menkat alkaa. Ei ole kyllä yhtään semmonen olo, ehkä huomenna sitten.
 
Ei oo tommosia mulla ollut :eek: onpa jännä :eek:

Mulla ovistestin naama vilkkuu edelleen:wacky: ihan älytöntä. Voiko olla ettei muutukaan edes ei-vilkkuvaksi?? Mutta eikö ovis kuitenkin oo tulossa kun kerta vilkkuu? Ollaan nyt kuitenkin tässä puuhailtu miehen kanssa joka ilta jos se ovis kuitenkin tulis..:rolleyes:

Lukasin ohjeet ja niissä luki, että jos munasolu jää irtoamatta, ei pysyvää naamaa tule. Eli voisko kyseessä olla ovuloimaton kierto tai sit vaan hormoni nousee sulla hitaasti. Jatka testaamista ja toivotaan parasta! :shy:
 
Onpa outoa. Onko ihan kunnon vuoto ettei olis mitään ovikseen liittyvää? On meinaan lyhyt kierto jos todella vaan 13 päivää. o_O


Täällä on dpo15 eli tänään pitäis menkat alkaa. Ei ole kyllä yhtään semmonen olo, ehkä huomenna sitten.

Ovistesti vilkuttaa hymynaamaa nyt mulla ekaa kertaa tässä kierrossa. Ja aiemmin oli ihan puhasta valkosta alkukierrosta liuskatesti, nyt sekin jo aika tumma... ei oo kyllä koskaan ollu oviksen aikaan mitään vuotoja. Mutta jos tää ottaa nyt tavaks vuotaa aina oviksen aikaan niin meillä jää lapset tekemättä kun mies ei punaisia päin ajele... ärsyttää ihan sikana :(
 
Kaikenlaiset vuotohäiriöthän on tosi yleisiä ilman mitään varsinaista häikkääkään. Odota nyt millaiset "menkat" nää on ja käy sitten kysymässä gyneltä neuvoa.
 
Takaisin
Top