Toinen haaveissa <3

Tännekin onnea Kirveli! Toivottavasti tästä alkoi loppuvuoden plussa aalto. :)

Sitä minäkin toivon ihan kaikille!

Liekö jälleen sattumaa, mutta plussa tuli taas heti siinä kierrossa, missä aloin syömään macaa (kapseleina). :eek: Myös geleetä napsin sekä tietty nämä perus mammavitskut ja foolihapot ja sinkki oli käytössä.
 
Äsken tein testin!
04e79ea28b07bc054e4fb9d832ed16a5

Voi ihanaa! Onnea <3
 
Kierukka poistettiin syyskuussa ja sen jälkeen kierto oli ihan mahdoton, jotain 50+ päivää. Aloitin macan seuraavan kierron alusta ja sain oviksen kiinni kp20 ja siitä tuli myös tärppi. Eli kyllä mä liputan vahvasti macan puolesta. :shy: Ei tarvitse edes kärsiä pahasta mausta kun ottaa kapselimuodossa. Muiden lääkkeiden kanssa ei tietenkään pidä ottaa mitään lisäravinteita.
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :Heartred Mitä vaan voi tietty tapahtua matkalla, että yritän ottaa aika maltillisesti tän vielä. :)

Mutter rohkeasti kokeilemaan vaan! Toiset pelkää että kierto sekoittuu entisestään, mulla ei ollu mitään hävittävää ton oman piiiitkän kierron kanssa. Ja esikoisen yrityksessä oma kierto ei mennyt sekaisin vaikka oli säännöllinen n. 31 päivää ennestään.
 
Mulla ei macasta ollut mitään apua, ei vaikuttanut yhtään mihinkään ja mitenkään.. Mä aloitan letrozolit ensi kierrosta niin jospa sekin toisi pian meille sen toivotun tuloksen! On sitä tässä kohta jo 2vuotta toivottu. Esikoinen kun täyttää tammikuussa jo 2.
On kaikkia vippaskonsteja ollut käytössä kohta sen 2v. Mutta ei kai sitä raskaudu jos ei ovuloi tarpeeksi usein, viime kierrossakin ovis tapahtu kp38 (progesteron arvo oli 30 kun kävin viikko oviksesta verikokeissa) ei törmännyt siitä kierrosta vaikka touhuttiin ennen ovista, oviksen aikana ja jälkeen.


Letrozolit mulle määrättiin koska ovuloun korkeintaan 6-7krt vuodessa. Ne jos ei auta, lähdetään katselee ivf. Olisin toivonut että raskautuisi helposti, mutta mä en kuulu niihin ihmisiin.. :(

Naikkarilla lääkäri sanoi ettei siittiöt elä naisen kehossa kuin Max. 3 päivää. Ja sitten puhui että naisen munasolu kestää päivän tai joku vastaava..
 
Muokattu viimeksi:
Onnea kirveli, onpa ihanaa lukea positiivisia uutisia :)

Itsellä tänään kp 19 ja dpo4, eli ehkä viikko tai reilu, niin alkaa uusi kierto ja pääsee taas yrittämään :)
 
Täällä ei vielä ole edellenkään alkanut kuukautiset.Eilen tein testin ja negaa näytti.Eilen alkoi primolutit 10 päivän kuuri.Tänä vuonna ei tullut meille plussaa ainakaan jospa vauvan täyteinen vuosi olisi 2018.
 
Toivottavasti olisi tosiaan tuo vuosi 2018 meidän kaikkien vuosi sitten!:rolleyes:

Täällä kp19, alavatsaa nipistelee oikealta puolelta edelleenkin.. en tiiä että oliko ja menikö se ovulaatio vai ei:wacky: Pitää tilata kyllä ens kiertoon kunnolla niitä tikkuja valmiiksi:grin
 
Onnea kirveli! [emoji173]
Täällä tänään kp 56 eikä menkkoja edelleenkään näy [emoji52] Nyt oli kaksi päivää ilman valkovuotoa, mutta selkeitä menkkajomoja, joten toiveet korkealla että menkat olis unohtanut yhden kierron välistä ja alkaisivat lähipäivinä. Mutta nyt tuli eggwhitea o.O Melkein toivon mieluummin menkkoja, et tää lopettais tän sähläämisen ja alkais normaali ennakoitava kierto [emoji17]
 
Takaisin
Top