• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä tiistaina 23.9. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Toinen haaveissa <3

Mamma84,Olen samaa mieltä sinun kanssa outoa minun kaverin tuoho.Minäkin kyllä haluan että kerrotaan samalailla kuin ennenkin raskaus uutiset eikä keneltäkään toiselta kuule tai sitten kun jo vauva syntynyt jo.
 
Anteeksi pelkkä napailu!
Täällä testit näyttää tältä kp 26/25 yk7
_20170923_160456.JPG
 
Täällä ovis oli 14kp kohdalla kaikkien oireiden perusteella en tikuttanut tässä kierossa ovista.Oviksen jälkeen nyt parina päivänä ja ennen ovista parina päivänä lähinnä koko kierron aikana on ollut tälläistä etovaa oloa,rinnat kuin Pamela Andersonilla,kipuilua mahassa,löysää vatsaa ja kuukautiset oli aika niukat.Laitoin niukat kuukautiset inseminaatio lääkeiden piikkiin.Kuukautisetkin alkoi lugesteronin käytön jälkeen oikeaan aikaan.Mutta tämä etova olo ja muut oireet.Eilen oli niin paha olo että wc asuin melkein koko ajan viime yö oli niin paha että mies meinasi soittaa ambulanssin paikalle.Mitään raskautumiseen edistäviä lääkkeitä ei tässä kierrossa ole mukana ainoastaan vitamiinit mitkä on pitkään jo ollut käytössä.Missäköhän vika?
 
Okei, mulle sanottiin että tulos tulee 8-10viikon päästä et luulin että se tulis omakantaan niinku kaikki labra sun muut käynnit. Aika jännä, ois kuitenkin aika tärkeä tieto tuo papa tulos tietää kun ei sitä sit tarvis ottaa enään toista kertaa tässä kun on jo otettu... Ensi viikon mä vielä odottelen.

Kannattaa soittaa ja kysyä :) Vaikka se on otettu ja tulos tullu niin ei välttämättä näy omakannassa. Meillä näkyy muut labrat mut tota papaa ei. Näkyy kyllä, että on otettu mut muuta ei. Mä jouduin soittamaan ja kysymään mut th silloin sanoikin, että pitää soittaa.
 
Onnea Tintuska :)

Mä edelleen odottelen menkkoja alkavaksi... illalla töissä hirveä mahakipu ja turvotus. Lisäksi nyt illalla alkoi kurkkukipu :( Joko flunssa tekee kierron sekaisin tai sit joku kyytiläinen on tarttunut mukaan... jotenkin en edelleenkään usko plussaan, kun ei mulla oo mitään selkeää plussaoiretta et vois ns varmuudella sanoa et plussa tulis.
 
Mie en oikeastaan jaksa uskoa mihinkään plussausoireisiin, oon niin miljoona kertaa lukenu kuinka jollakin on lottorivillä jättipotti raskauden todennäköisyyden suhteen, mutta sitten ei ookaan raskaana. Ja niin paljon oireiden (pikemminkin oireettomuuden) suhteen täysin puskista tulevia plussia ;) Kyllähän jotkut oireet on hyvin lupaavia, mutta valitettavasti nekään kun ei plussaa takaa. Joten Freyja ihan hyvin sieltä voi plussa vielä tulla! :)
 
Pakko päästä johonki vuodattaa! Mul menee oikeesti hermo jo tohon sairaalan pompotteluu! Fiilikset on muutenki mitä on niin miks ne tekee näin? Pyydän apua ja neuvoja niin tuu sit sillon ja tällön tai tuollon. Niiku oikeesti! Mul pieni lapsi kotona ja kummatkin käydään töissä. Niin en mä vaan sinne sairaalaan pääse noin yksinkertaisesti kun ne luulee! Ottaa niin pannuu! Sanoin et lääkkeet ei tehoa et vuotoa ei tuu enää melkee ollenkaa. Niin mäkämäkä on vastaus.
 
Onpas Hempuliini typerää käytöstä sairaalalta. Vielä kun on noin ikävä juttukin kun km.
 
Takaisin
Top