Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hempuliini, pahoittelut keskenmenosta täältä löytyy ymmärrystä ja saman kokeneita..itselläkin yksi kkm taustalla ennen esikoista..sitä kokemusta ei unohda ikinä...onko sulla joku seurana kotona huomenna? Ei kannata olla yksin..ja jos yhtään tuntuu että vuotoa ei tule tarpeeksi tms niin rohkeasti soittoa sairaalaan..mun piti käydä vielä sairaalassa kun cytoteceillä ei tyhjentynytkään kunnolla Tsemppiä
Heitsulle mukavia oviksen hyödyntely hetkiä
Ja muille kärsivällisyyttä piinapäiviin, ei lannistuta!! :)
Täällä viimein kp 1..ja näin ollen yk 2 käynnistyy..Esikoisen plussasin 21.9 alkaneesta kierrosta, joten ehkä tämä on hyvä merkki
Mamma, tsemppiä noihin tuntemuksiin! tiedän mitä käyt läpi Eihän se koskaan olekaan toiselta pois jos joku raskautuu, se on monesti näillä palstoilla todettukin. Mutta kyllä monella( etenkin) pitkään yrittäneellä tulee nuo epäreiluuden ja kateudenkin tunteet osaksi prosessia. Nimin, 3v 8kk kakkosen yritystä ja matkalle on monet tunteet mahtunut. Myös noi että miksi joku raskautuu naps vaan ja sitten taas kun ns huonoon perheeseen syntyy aina vaan lapsia, niin kyllä sitä miettii että miksi niin käy ja itse ei saa. Ja aina sitä paasataan vaan että paksuks pamahdetaan tosta vaan muistakaa pitää jalat ristissä ja käyttää tripla ehkäisya jos ette halua raskaaksi. Ja sitten kun tulee se hetki että no nyt haluttais, ja sitä lasta ei vaan kuulu ja muut ympärillä raskautuu, niin kyllä siinä tulee aika epäreilu olo ja sitä miettii että nää pitäs olla maailman luonnollisimpia asioita mutta miksi mun kroppa ei toimi oikein ja ehkä vähän naiseus siinä sivussa kärsii myös. Kaikki kokee asian eri tavalla tietysti, jotkut taas on että no kyl se sit joskus tulee kun on aika. Niin määkin toisaalta ajattelen mutta kaikki muutkin tunteet kyllä tulee aika ajoin käytyä läpi.
Meillä tosiaan ennen esikkoa oli 4 x km, silloin lohdutti se että raskautuu mutta huoletti se että ei mee loppuun asti, no poitsun raskaus oli kaksosraskaus mutta toinen meni siinäkin kesken, en tiedä oisko meillä yhtään lasta jos ei ois ollu ns tupla tsäännsi. Tiedettiin siis että meille ei vauvoja helpolla tuu, joten toisen yritys alotettiin siksi ajoissa esikon ollessa 6kk. Oon aina maailman eniten halunnut äidiksi ja useamman lapsen. Pienenä kun kysyttiin ammattia tai mikä tulee isona, niin vastaus oli että ÄITI. No olen kiitollinen että saan olla ihanan pojan äiti, mutta se ei poista sitä surua ja tuskaa mitä tulee siitä että poika ei vältämättä saa sisaruksia ollenkaan ja me ei päästä omaa vaavia enään nuuhkuttelemaan.
alinah, no jopas on sattunut huonot testit
Hempuliini,Voimia.Täällä kohtukuolema koettu.Keskenmenoa et varmaan voi helposti unohtaa.