waterlily85
Näppärä viestien naputtelija
Elmeri, mites toi päiväraha asia menikään? Mihin asti se lasketaan edellisen työtulon mukaan? Eli kuinka kiire on plussata
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos,Myöhemmin alettiin opiskelemaan samaa alaa.Tutustuttiin fb ja yhteisten ystävien kautta.Vaiana taitaa valitettavasti aika monet pakottaa rahatilanne töihin aiemmin kuin itse haluaisi Me kyllä pärjätään miehen palkallakin, mutta mihinkään ylimääräiseen rahaa ei jää..Senpä takia olen itse nyt aloittamassa osa-aikatöitä, että jäis vähän enemmän joustoa taloudenpyörittämiseen..eikä tarvitse stressata. Ja tosiaankin nautitaan näistä kotipäivistä pikkumurujen kanssa :)
Mamma84, oho, melkoinen muutos työmatkaan varmasti aiheuttaa lisästressiä..Sitäkin suuremmalla syyllä toivotaan teille pikaista plussaa :) Ootko kuitenkin meinannut aikanaan palata vakiotyöhösi vai haaveiletko työstä lähempänä kotia?
Freyja, onko hoidon aloitus ollut rankempaa äidille vai pojalle? Vai onko kaikki mennyt hyvin? Aikaisia aamuja lukuunottamatta Mä ehkä testaisin kp 26, sitten voisi jo jotain näkyä :) plussaonnea!!
Heitsu, varmasti onnistuu opiskelun ja perheen yhteensovittaminen :) Ootteko kenties tavanneet puolison kanssa koulussa vai vasta myöhemmin päätyneet samaa alaa opiskelemaan? Teillä onkin tosiaan vähän raskaampi yritystausta..voin vain kuvitella mitä olette joutuneet kokemaan ja tottakai kuulut tänne, toisestahan te haaveilette
Graisu oliko teillä joku erityinen tilanne miksi nyt jäi yritys väliin? En nyt muista ollenkaan mitä on aiemmin kirjoteltu..