Toinen haaveissa <3

Niin se on kyllä kurjaa kun koko ajan tiukempia ollaan vaan :( Jos seuraavassa raskaudessa en pääse neuvolan kautta, niinkun en varmasti pääsekään niin meen kyl yksityiselle makso mitä makso, mulla ei kestäs pää ootella nt-ultraan tietämättä onko siellä ees ketään :S

Varovaiset onnittelut Alinah

Ja plussa tuulia muille!

Täällä painitaan flunssan kourissa. Tai siis poika painii ja se tietää että kohta on vanhempien vuoro. Toivotaan että oviksen aikoihin oltais terveinä että jaksaa talletella.

PauliinaS kp9/30 yk13

Mittaako täällä kuinka moni lämpöjä ovista ajattelen?Täällä tämä kierto on välikierto hoidoista niin koti yrittämistä nyt.Kerran yritin mittailla mutta se vain jostain syystä jäi samalla aikaa tein ovistestejä.Miten puolisot on suhtautuneet kun joka aamu kuumemittarin kanssa touhuaa vaikka ei olisi mikään flunssa vai oletteko kertoneet että kuuluu osin vauvaprojektiin?

Mie oon mitannut koko ajan. Ei mies kyllä ole siitä milläänsä ollut. Ite mittaan kylläkin lämmöt aamupissalla istuessa. Suositushan joo olis että ennen ylös nousua, mutta en nyt tiiä ehtiikö tuo alle minuutissa mihinkään muuttua. Ja kuitenkin kun sen tekee joka aamu samalla tavalla niin uskoisin että ihan luotettava tulee näinkin. Nousen siis ylös, tepsutan vessaan, lyön mittarin kainaloon ja istun pissalle. Tämmöiset aamurutiinit mulla. :p

Mie oon mitannut koko ajan. Ei mies kyllä ole siitä milläänsä ollut. Ite mittaan kylläkin lämmöt aamupissalla istuessa. Suositushan joo olis että ennen ylös nousua, mutta en nyt tiiä ehtiikö tuo alle minuutissa mihinkään muuttua. Ja kuitenkin kun sen tekee joka aamu samalla tavalla niin uskoisin että ihan luotettava tulee näinkin. Nousen siis ylös, tepsutan vessaan, lyön mittarin kainaloon ja istun pissalle. Tämmöiset aamurutiinit mulla. :p
Olen juuri samaa miettinyt että tuskin se wc ja makuuhuoneen välimatkassa kerkeää muuttumaan ja ei tuo mies varmaan mitään sano asiasta.

Alinah,Sinuna kääntäisin vielä sen ultra mahdollisuuden toivottavasti suostuvat.
Sallahaa,Kerran kokeilin mittailla mutta kokoajan unlhdin mittaila niin se jäi.

Tuo on kyllä totta et voi olla vaikea päästä kunnallisen kautta ultraan. Mäkin mietin tuota et Alinahilla on niin pitkä kierto menossa ja eikös teillä alkanut hoidotkin niin se voisi edesauttaa ultraan pääsyä. Mä pääsin 2 km jälkeen kunnallisen kautta ar-ultraan. Tosin en vielä juhlinut sen jälkeen kun eka km tapahtui just ar-ultran ja nt-ultran välissä... jos nyt plussaan niin tiedossa myös ylimääräisiä ultrakäyntejä.

Heitsu, mä en oo nyt mittaillut lämpöjä, mut aiemmin mittasin yhden kierron ja mittasin kielen alta sängyssä. Eipä mies mitään ihmeellistä siihen tuumannut. Nyt ei oikein onnistu kun vuorotyö ja muutenkin tuntuu ettei aamulla ehdi.

Kastekukka, voi harmi et oli nega :( Voihan se olla et flunssa on siirtänyt ovista.

ON: Ovis näyttäisi olevan ohi kun ei enää vuotoa mut pientä jomotusta. Nyt sit piinaillaan seuraavat kaks viikkoa :D Hitsi kun poitsulla on kasvuseuranta 18.9 enkä ehdi plussata ennen sitä. Asenne siis et plussa tulee heti :D

Freyja86 kp 16/29 dpo1 yk4

Turhaan tässä minnekään soitella kun vuotaa kiitettävästi ja aamusta ei jomottanut mutta tulivat nyt takaisin, rfsu puikko 10miu testi näyttää jo haaleempaa viivaa kun eilen.

Oon niin pahoillani sun puolesta Alinah. Nyt ois todellakin ollu jo tein vuoro.:sorry:

Freyjalle piinailutsempit.

Kastekukka voihan se ovis vielä olla tulossakin tiedä häntä.

On. Täällä on kans poika flunssassa ja mulla on kans lieviä oireita.
Ovis on varmaan tämän viikon loppupuolella. En oo taas tikutellu kun on tullu hirvee ressi siitä. Aika hyvin oon nyt saanu oltua laskematta kp:tä ihan joka päivä. Mietin vaan sillon kun kierto starttas et tää viikko on se jollon pitää olla aktiivisempi.
Mulla on nyt tosiaan ne clomit käytössä toiset neljä kiertoo. Tää on nyt eka kierto tauon jälkeen.

Mamma84 kp15 yk7

Tsempit kaikille joilla flunssaa liikkeellä. Toivottavasti menee pikapuoliin ohi!

Alinah eikös se kuitenkin kannata olla neuvolaan yhteydessä niin sais ainakin kirjattua keskenmenon jos nyt niin ikävästi pääs käymään.

Mä en oo koskaan mittaillu lämpöjä ja ei varmaan kannatakkaan kun joka yö on niin erillainen. Poitsu ruvennu nyt enemmän ja vähemmän viettään öitä meidän sängyssä mikä tekee mun unesta niin huonoa että! Nytkin pää ja niskat jumissa :sad001

Mites nää hoidot alkaa tk:ssa? Otanko mä eka yhteyttä neuvolaan ja siellä jutellaan vai kuin nuo kuviot menee...? Isännän kanssa en oo kyl viel edes puhunu asiasta... tokkopa tuo edes on tietoinen että vuosi jo mennyt ilman tulosta. Painoa pitäs pudottaa mutta ei oo päässy edes kunnolla aloittamaan kun tää flunssa kutittelee nenää ja kurkkua jo. Sinänsä ois helpottavaa tietää että joko mun hormooni taso on laskenut heinäkuulta kun silloin kuulemma olivat korkealla. Eikös sen macan pitäny tasoittaa hormooneja vai nostiko se vaan niitä?

Oho tulipas "lörpöteltyä" niitä näitä...

Joo voin mä toki niille sinne ilmoittaa asiasta.

Anteeksi tähän väliin törkeä omanapailu:

Täällä on kyllä nyt meinaan niiin piinapäivät että huh!
Ovistuntemukset oli 1.1. ja nyt sunnuntaina dpo9 tuli pyyhittäessä vaaleanpunaista limaa ja pieni ruskea tuhru siteeseen. Siinä jo kirosin että menkat alkaa sitten.. no ei alkanut! Aina alkaa heti seuraavana aamuna viimeistään, mutta maanantaina taas aamulla ihan vähän v.pun limaa ja sen jälkeen ei ole tullut mitään. :nailbiting: Nyt täällä jännäillään että oliko kiinnittymisvuotoa. Koskaan ei ole tullut tälläistä!

Suunnaton väsymys vaivannut pari päivää ja jo viikon verran karmeat sydämentykytykset (jotka esikoisesta oli raskausoire). Myös aamuyöt valvon aivan pirteänä sängyssä. Tänään koko aamun ollut krapulainen olo!

Voi toki olla, että loppuviikosta täti saapuu, mutta on kyllä oireiden perusteella vähän alkanut toivo hiipimään:shy:

Vaiana yk1, dpo11

Ps. Tsemppiä kaikille flunssan kiusaamille! Meilläkin poika flunssassa ja vanhemmat vaikuttaisi tulevan perässä.

PauliinaS: Laitoin tänään raskauskeijulle tilausta. Varmaan tulevat huomenna :)
Womanlog ennusti tätiä jo alkavaksi eilen, mutta Flo taas vasta vklopulle, niin varmaan uskaltaisin vasta loppuviikosta testata. (Jos maltan odottaa.. toisaalta, mielummin kyllä otan sen tädin, kun kamalan tyhjän negatestin)

PauliinaS,Me ollaan miehen kanssa hoidoissa julkisella puolella ollaan oltu myös yksityisellä puolella hoidoissa.Ykistyisellä tehtiin kaikki tutkimukset.En tiedä meneekö se neuvolan kautta jos on ennestään jo lapsia mutta jos terveysasemalle soittaa ja he ottavat kantaa raskautumis asiaan yleensä ekaksi katsovat verikokeet ja sitten lähete eteenpäin hoitoihin/isompiin tutkimuksiin menee.

Tsempit kaikille joilla flunssaa liikkeellä. Toivottavasti menee pikapuoliin ohi!

Alinah eikös se kuitenkin kannata olla neuvolaan yhteydessä niin sais ainakin kirjattua keskenmenon jos nyt niin ikävästi pääs käymään.

Mä en oo koskaan mittaillu lämpöjä ja ei varmaan kannatakkaan kun joka yö on niin erillainen. Poitsu ruvennu nyt enemmän ja vähemmän viettään öitä meidän sängyssä mikä tekee mun unesta niin huonoa että! Nytkin pää ja niskat jumissa :sad001

Mites nää hoidot alkaa tk:ssa? Otanko mä eka yhteyttä neuvolaan ja siellä jutellaan vai kuin nuo kuviot menee...? Isännän kanssa en oo kyl viel edes puhunu asiasta... tokkopa tuo edes on tietoinen että vuosi jo mennyt ilman tulosta. Painoa pitäs pudottaa mutta ei oo päässy edes kunnolla aloittamaan kun tää flunssa kutittelee nenää ja kurkkua jo. Sinänsä ois helpottavaa tietää että joko mun hormooni taso on laskenut heinäkuulta kun silloin kuulemma olivat korkealla. Eikös sen macan pitäny tasoittaa hormooneja vai nostiko se vaan niitä?

Oho tulipas "lörpöteltyä" niitä näitä...

Silloin kun mä soitin terveysasemalle ja kerroin tilanteen että ollaan yritetty yli 1,5v niin siellä puhelimen toisessa päässä täti kirjas tietoja ylös. Minun hetu ja miehen hetu, peräkkäiset ajat oli varattu meille mutta se meni helposti niin että oltiin kummatkin samaan aikaan siellä vastaanotolla. Kyseli kaikennäköistä, löytyykö perussairauksia, onko ollu sukupuolitauteja, koska otettu Papa, lääkitykset, kuukautiskierto, koska ollu edelliset menkat ja kuinka usein seksiä ja sisätutkimus naiselle ja miehen elimen myös tarkasti.
Sitten pisti meille lähetteet verikokeeseen, molemmilta virtsanäyte (4h rakossa) ja 12h paasto, verenkuvat, sokerit, hemoglobiinit, valkosolut sun muut arvot tsekattiin. Näiden tuloksien jälkeen lääkäri soittaa meille 28.9 sovittiin soittoaika, että jos ne on okei niin lähete lähtee naistenklinikalle. Hölmöä että me sovittiin se soittoaika niin pitkälle kun tulokset tuli jo eilen kun käytiin perjantaina. Olis kiva saada asia rullaa eteenpäin pian.

Nyt varmasti jää monelle kommentoimatta kun oli paljon luettavaa, mutta jokaisen viestin kyllä aina tarkkaan käyn lukemassa :)

Ensiksi Alinah pahoittelut :sad001 iso virtuaalihali siihen suuntaan :Heartpink
Kastekukka miksi epäilet että ovis jäi tulematta? Sillon saattaa valitettavasti kiertokin venyä pitkäksi..joten toivotaan, että se ovis kuitenkin olis tapahtunut :)
Freyjalle tsemppiä piinapäiviin!!! Ne on pitkiä :rolleyes::grin peukut pystyssä!
Vaianalle plussaonnea, hyvältä vaikuttaa :wink
Flunssaa poteville pikaista paranemista! Täälläkin vähän kurkkua pistelee..

Piinapäivät täällä siis ja pari negaakin ehtinyt tekemään:p kp 26/26-29..oviksesta ei hajuakaan, vatsaa jomottelee kovasti joten ehkäpä täti jo kolkuttelee ovella..toisaalta ollut jotenkin omituinen kierto limojen ym suhteen, että saattaa venyä pidemmäksikin..pitkiä kiertoja mulla oli esikoista yrittäessä :mad: silloin keskimäärin oli aina kp 35...

Mulla on lääkärin soittoaika huomenna niistä mun hormonikokeista. Ne oli kyl tullu jo omakantaan ja katoin et kaikki oli viitearvojen sisällä. Eli varmaan jatketaan ihan clomeilla.
Mun flunssa lähti vissiin pois ennen kun kunnolla tulikaan. Mää vahvasti luulen että se on ton sinkin ansiota mitä oon nyt popsinu 1,5kk.:)
Tänään bongattu myös ovislimoja eli se onkin varmaan nyt alku viikosta. Kumpa nyt sais oltua stressaamatta.

Mamma84 kp16 yk7

Takaisin