Toinen haaveissa <3

Hei minä taas täällä hei. Mulla on oireita mut merkittävin on se että joka päivä lämmöt pysyny vähintään 36.6 ja illalla 37 ja sillon palelee. Kp nyt 39. Viime yönä pakko oli syödä jotain kun tuli huono olo, heräilen nykyisin öisin vaikka yleensä nukun sikeästi. Vatsa on kuin pallo ja väsymys valtava päivällä ja illalla vois klo 20 mennä jo nukkuu. Testejä oon tehny viikon ajan ja edelleenkään ei näy mitään. Oletan ovulaation olleen 17.5. Mut en oo ihan täysin varma. Mulla kierto yleensä 32 päivää mut vaihtelee joskus.
 

Liitteet

  • _20170605_125754.JPG
    _20170605_125754.JPG
    291.3 KB · Katsottu: 156
Kp24/28, vielä muutama päivä:nailbiting: et saan tän kierron pois alta. Niin tyhmä kierto, kaikki päivät samaa tasaista oireettomutta (paitsi kuulema toinen tissi oli eilen isompi:hilarious:) Enpä ole edes testejä ostanut, sensijaan verigreippimehu odottaa jääkaapissa jos sillä sais edes limoja aikaseks seuraavaan kiertoon:shifty:
 
Onpa kiva nähdä "tuttuja" täällä, oon jo pidemmän aikaa miettinyt että ollaanko me miehen kanssa ainoita hulluja kun yritetään raskautta melkein heti perään :p

Joo ette, täällä on toinen hullu pari! :grin Ja vauvakerhoissa ollaan tavattu myös muutamia suunnilleen samanikäisiä vauvoja joiden äidit jo kuumeilee, mutta useimmilla oli vielä miehen suostuttelu kesken...
 
Mä rupesin heti synnärillä kuumeilee toisesta mies sano et johtuu mun hormooneista mut sitten ku olin vielä 2kk jälkeen samalla linjalla et toinen heti perään ni aateltiin et mikä ettei. Ehkäisyä ei siis synnytyksen jälkeen käytetty imetys ehkäs 100 prosenttisesti kun kierto käynnisty vasta kun imetys loppu 3kk sitten ja nyt ois rv 12+2 menossa :)
 
Täällä päästään takas tänne kuumeilemaan.. ei pysynyt tämä tyyppi kyydissä.. tänään ois ollu 4+3 mut vuoto alkoi. No kp1 ja uusi mahdollisuus. Aamulla tein vielä testin ja viiva vahvistunut mut näin vaan oli sit tarkoitus käydä :(
 
Tässä oli tän aamun testi vielä, suolataan nyt kunnolla oma olo..
422c7e3d28d96012b35b0061f492eece
eli 4+3 ois ollut tänään ja mielestäni ehkä vähän hailakka viiva? On siis onestepin herkkä testi.
 
Voi ei graisu :( tuo on niin kamalaa. Mulla kans tosi kova pelko että ei pysykkään matkassa. Tsemmpiä hirveesti <3
 
Täällä kans 10/16 synnyttänyt ja sen jälkeen saa vauva tulla kun on tullakseen. 3kk imetyksen jälkeen ehti olla 3kuukautiset ja nyt ollaan raskausviikolla 11+4 . Ensin olin satavarma, että näin tää menee, sit raskaustestin jälkeen tuli sellanen "apua näin äkkiä jo"-olo, mutta se meni parissa päivässä ohitse :)
Suuret tsempit kaikille yritykseen ja tarrasukkia niille joilla on hcG+ pärähtänyt näyttöön :) vaikka odottajiin siirryinkin niin käyn täällä teitä silti tsemppaamassa ja jännittämässä teidän puolesta <3
 
Voi Graisu, oon niin pahoillani. Kahden keskenmenon kokeneena voin sanoa et se on ihan hirveä tunne <3

Mä odottelen menkkojen loppumista ja tajusin sit tuossa että oon käyttänyt monta vuotta väärän merkkisiä siteitä. Oon ihmetellyt et miks aina hirveä kutina menkkojen aikaan ja siskolla oli erimerkkisiä siteitä kuin mulla ja ei kutinaa. Huvittavaa vaan kun mun siteet on allergia- ja astmaliiton merkillä :D Yöksi laitoin vanhan merkkisen siteen ja heti alkoi kutina. Pitänee ostaa seuraavalla kerralla jotain toista merkkiä.

Freyja86 kp 3/29
 
Iltapäivälllä tein tuollaisen testin haalempi kuin edellinen.Pakkauksessa sanotaan että plussaksi voi lukea jos on melkein saman vahvuiset viivat niinhän tuossa toisessa on.Ovis oireita on ollut paljonkin siis piinaus alkakoon täällä.Nyt mennään jo toista vuorokautta ja nyt kierronpäivä 17.
 

Liitteet

  • sketch-1496697437316.png
    sketch-1496697437316.png
    843.7 KB · Katsottu: 123
Täällä päätettiin miehen kanssa pitää taukoa yrittämisestä. Tuntuu että menee nyt vähän yli taas tää homma. Yk13 ainakin siis tjottaillaan. En tiedä jatketaanko kauemmin. Ei tikuteta ovista , eikä raskautta ennen kun menkat vähintään 4pv myöhässä! :) Keskitytään nyt elämään ja treenaamiseen.. jos vaikka saisi muutamia kiloja pois kesän aikana, niin auttaisi varmasti paljon tähänkin asiaan ja mielenvireyteen.

Tsemppiä ja plussatuulia!! Taustailen täällä ja käyn välillä lukemassa kuulumisia. :) <3

Unicorn kp3/28, yk13
 
Unicorn, musta tuo tjottailu kannattaa kokeilla. Meillä ei ollu tosiaan viime kierrossa yritystä ollenkaan ja oma olo oli paljon rennompi koko kierron ajan. Mä jotenkin kyttään itseäni ihan liikaa niin oviksen aikaan kuin sen jälkeenkin.
 
Voi Graisu, oon niin pahoillani. Kahden keskenmenon kokeneena voin sanoa et se on ihan hirveä tunne <3

Mä odottelen menkkojen loppumista ja tajusin sit tuossa että oon käyttänyt monta vuotta väärän merkkisiä siteitä. Oon ihmetellyt et miks aina hirveä kutina menkkojen aikaan ja siskolla oli erimerkkisiä siteitä kuin mulla ja ei kutinaa. Huvittavaa vaan kun mun siteet on allergia- ja astmaliiton merkillä :D Yöksi laitoin vanhan merkkisen siteen ja heti alkoi kutina. Pitänee ostaa seuraavalla kerralla jotain toista merkkiä.

Freyja86 kp 3/29

Osaatko Freyja sanoa että kestääkö vuoto pidempään kun normaalit menkat? Tai varmasti on yksilöllistä mutta mietinpä vaan. Maha on ainakin enemmän kipee kun normaalisti. Kyllä tästä taas noustaan, kunhan vuoto vaan loppuis niin sit alkaa taaa oviksen metsästys :)
 
Takaisin
Top