Toinen haaveissa <3

Osaatko Freyja sanoa että kestääkö vuoto pidempään kun normaalit menkat? Tai varmasti on yksilöllistä mutta mietinpä vaan. Maha on ainakin enemmän kipee kun normaalisti. Kyllä tästä taas noustaan, kunhan vuoto vaan loppuis niin sit alkaa taaa oviksen metsästys :)

Mulla oli eka rv12 (selvisi siis nt-ultrassa) ja se piti tyhjentää lääkkeillä. Siinä vuoto oli tosi runsasta ja olin tosi kipee. Pituudesta en kyl muista mut tais olla pidemmät kuin normimenkat.

Toinen km selvis ar-ultrassa ja pari viikkoa odotin ennen kuin tuli itsestään ulos. Mulle tuli joku tulehdus sen jälkeen ja oli kans aika kipee olo. Mut vuoto oli aika samanlaista kuin menkoissa.

Graisulle täältäkin pahoittelut. Todella ikävää...
Plussatuulia kaikille!

Mä en nyt ollenkaan tajua tätä mun kiertoa. Kaksi viime kiertoa ovisoireet ovat siis jääneet pois. Nyt tässä kierrossa olen tehnyt ovistestejä, mutta niissä ei ole näkynyt mitään. Ovislimoja ei ollut ollenkaan, paitsi eilen tuli yhtäkkiä sellaista mulle tyypillistä ovislimaa, mutta vain korkeintaan parin tunnin ajan. Ennen sitä ja sen jälkeen ihan kuivaa. Silloin kun tuli limoja niin tuntui aivan minimaalista nipistelyä jossain vatsassa, mahdollisesti munasarjojen kohdalla, mutta ei ollenkaan niin selvästi kuin yleensä. Nyt en sitten tiedä mitä uskoa; limoja vai testejä. Onko teillä kokemusta, että ovistestit näyttävät negaa, vaikka ovis tapahtuisi? Ärsyttävää, kun ei nyt ollenkaan tiedä mitä ajatella... Nyt ovistestit loppuivat, joten en voinut enää jatkaa testaamista.

Pahoittelut graisu! :sad001

Tsemppiä eri kierron vaiheisiin ja plussatuulia:talk017

Kerron nyt tännekin polikuulumiset. Eli, Miehessä ei vikaa, mutta multa ei löytyny vasenta munasarjaa ja sillä puolen ultraus kyllä sattuikin. Sitten limakalvo oli 1,7, eli aika paksu ja jos on sitä eri vaiheessa kiertoakin niin lääkitys tulee siihen. Määrättiin myös paaljon labroja, mm insuliini, prolaktiini, kortisoliarvot,foolihapot ym ja sokerirasitus :dead: Nyt on kp 20 ja kuullosti aika paksulle limis, ku yleensä mitä on lueskellu niin ne on ollu 1 tai alle.

Mami kp 20/26-29 yritystä ens kuussa 3 vuotta

Täällä myös alettiin kuumeilemaan heti esikoisen jälkeen 09/16. Mietin jouluun asti ja puhe oli miehen kanssa että alettaisiin vasta neidin ollessa vuoden, mutta mieli muuttui ja joulun aikoihin jätettiin kaikki ehkäisy pois. Yksi keskenmeno väliin mahtui, mutta nyt ainakaan ei kuukautisia ole näkynyt eli 6+6 tällähetkellä ja viikon päästä eka ultra :bored: saa jännittää sinne asti onko kyydissä mitään vaikka testit sanoo, että olisi.

Täällä kuumeiltu / yritetty jo 1/16 heti esikoisen syntymän jälkeen. kierto sit taas lähti käyntiin vasta loppuvuodesta..

Mulla oli eka rv12 (selvisi siis nt-ultrassa) ja se piti tyhjentää lääkkeillä. Siinä vuoto oli tosi runsasta ja olin tosi kipee. Pituudesta en kyl muista mut tais olla pidemmät kuin normimenkat.

Toinen km selvis ar-ultrassa ja pari viikkoa odotin ennen kuin tuli itsestään ulos. Mulle tuli joku tulehdus sen jälkeen ja oli kans aika kipee olo. Mut vuoto oli aika samanlaista kuin menkoissa.

Kovia oot joutunu kokemaan :/ pahoittelut! Mutta kiitos kun jaksoit vastata kuitenkin <3

Taitaa jäähä kemialliseks ku haalenee :'(

Liitteet

• 1496815128875.jpg
    1496815128875.jpg
    19.4 KB · Katsottu: 149
Täällä alkaa täti pakkailemaan tavaroitaan , ellei jopa oo jo osannut häipyä! Kauheetta kyllä tää pitkä kierto kun ensin on viikon menkat ja sitte siitä vasta kahenviikon päästä on EHKÄ ovulaatio.... Nyt en siis aatellu tikuttaa ovista ollenkaan, toivottavasti ois selkeet oireet :D

Jaffa yk4 kp7/31-34

Keväänlapsi, älä vielä aivan lannistu, kyllä tuossa viimeisessä testissä on aika vahva viiva. Toivottavasti se vielä vahvistuu!

Takaisin