Toinen haaveissa <3

Unicorn, pahoittelut menkoista :( mutta huhhuh että näkyy hyvin viivanpaikat :o kyllä mä noi tulkitsisin haamuiks mut näköjään sit ei :D oliko toi liuska pc ? :o
 
Onnittelut Violet87!

Kide-85, mulla on ollu pari kiertoa käytössä tuo Flo, mut musta se ei ihan ennusta ovista kohdilleen eikä kyllä siirtele sitä mihinkään. Varsinkin kun mulla on epäsäännöllinen kierto niin olis kiva jos pystyisi muokkailemaan esim tulevien menkkojen alkua mut se ei anna. Ja sit se oli laskenut luteaalivaiheen mulle jotenkin väärin vaikka se on ollut normaali.

Unicorn17, jotain haamulaista olen näkevinäni aiemmissa testeissä, varsinkin tuossa pc:ssa on selkeästi väriä. Tosi outoa et on noinkin paljon eroavaisuutta eri testeissä. Harmi vaan et jäi kiinnittymisyritykseksi :(

ON: täällä lähti kanssa uusi kierto käyntiin ja taitaa yleisin kierronpituus olla mulla 29päivää. Eilen siis oli siskon yo-juhlat ja menkat alkoi just kesken juhlien ilman mitään ennakkomerkkejä. Onneks olin laittanut phs, mut unohdin sit siteet kotiin hirveässä tohinassa. Hyvä sit kesken juhlien kuiskailla siskolle et onks sulla jossain siteitä: D Kaiken lisäksi ollaan koko perhe flunssassa, taas... toivottavasti menis ohi ovikseen mennessä eikä tulis mitään takapakkia jotta päästäisiin tässä kierrossa yrityspuuhiin. Tänään siis kp 2/29.
 
Unicorn, pahoittelut menkoista :( mutta huhhuh että näkyy hyvin viivanpaikat :o kyllä mä noi tulkitsisin haamuiks mut näköjään sit ei :D oliko toi liuska pc ? :o

Olihan se :D en oo aikasemmin saanu tohon minkäänlaista mielikuvitusviivaakaan... ja toi ilmestyi heti kastettaessa ja vahvistui. Sama apteekin ultrassa. Hyvin näkyy :D
 
Oli pakko hakee yks rfsu tarkemi testi. Mitäs sanotte? Aika hurjaa, mä täälä leijailen pilvissä jo vaikka pitäis vähä himmata. 2 krt raskautuminen kestäny vuoden ja nytkö tämä jo kolmannesta kierrosta :o huiiii :)
 

Liitteet

  • 1496584447125.jpg
    1496584447125.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 170
Ei oo tullu kirjoitettua paljon omasta tänne tsempattua teitä.Tässä omaa tilannetta oviksen metsästystä ja kuvassa oleva testi tänään tikutettu.Ovis siis lähellä täällä :) miten te lukisitte tuon kuvassa olevan testin nega vai plussa?
 

Liitteet

  • sketch-1496596339319.png
    sketch-1496596339319.png
    531.2 KB · Katsottu: 148
Hui kamala kun jännittävä aamu [emoji3] ylin ovis, toinen rfsu:n 25mlu ja alin one stepin 10mlu. Melkeenpä vois sanoa ettö todellakin näyttää nuo "tarkemmat" huonommin. Vähän alkaa olee jo nyt pahoinvointia. Mitähän tulee jos menee taas 3kk sohvan pohjalla :D
 

Liitteet

  • 1496635613242.jpg
    1496635613242.jpg
    60.2 KB · Katsottu: 152
Hei te oviksen metsästäjät ja miks ei muutkin :)
Mä mittaan lämpöä aamuisin.
Tän aamun lämpö 0.6 astetta matalampi kun aikaisemmat lämmöt. Kuvassa tän aamun ovistesti. Nega.
Onko muita jotka mittaa lämpöä? Mulle tää on eka kerta.
Kp7/26-28
 

Liitteet

  • 1496651503725.jpg
    1496651503725.jpg
    30.6 KB · Katsottu: 125
Takaisin
Top