Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unicorn mä taidan joissakin testeissä nähdä haaleita viivoja, mutta vaikea sanoa ovatko viivanpaikkoja vai viivoja. Milloin tuo kolmas alhaalta on otettu? Siinä mun mielestä näkyy selkeimmin. :)
Ovulaatiosta: Mulla on nyt tänään ollut ihan outoja oireita. Aamulla oli pahoinvointia ja huonotuulisuutta. Koko päivän on ollut veto ihan poissa ja ärsyynnyn jokaisesta pienestä asiasta. Ihan kuin raskausoireita, vaikka raskaana en 100% varmuudella ole. Huomenna pitäisi olla ovulaatio laskelmieni mukaan. Voisivatko tällaiset oireet johtua ovulaatiosta? Ovislimaa ei ole eikä haluja, joten ei ole yhtään "ovisolo". En muista koskaan bonganneeni tällaisia oireita ovulaation aikoihin.
Meil on esikoinen 1/17 ja mul on nyt jo kauhee vauvakuume. Vaiks kotona onki jo yks vauva :> jos pari kuukautta malttaisi odotella ja jos sit antaid tulla jos on tullakseen :)
Unicorn, mulla ei raskauskeijun 10miu näyttänyt kuin just ja just haamua (siis eilenkin! Dpo 13) mamin puikko näytti kunnon haamulaista silloin dpo 12 aamulla. En menis luottamaan kaikkiin herkimpiin testeihin.
Pc:ssä näen haamun
Onnea Violet
Käyttääkö tai onko kellekään tuttu tuo Flo-sovellus?
Itse latasin sen puhelimeen.
Ajattelin tehdä ekaa kertaa ovulaatio testit koko kierron.
Edellinen kierto oli vaan 25 päivää