Toinen haaveissa <3

Laitoinkin jo tonne toiseen unicornille viestin mutta sanon vielä täällä että kyllä musta tossa pc ssä ainakin on ihan väriä! Ei mikään viivanpaikka, tämä tietty oma mielipide :)
 
Unicorn mä taidan joissakin testeissä nähdä haaleita viivoja, mutta vaikea sanoa ovatko viivanpaikkoja vai viivoja. Milloin tuo kolmas alhaalta on otettu? Siinä mun mielestä näkyy selkeimmin. :)

Ovulaatiosta: Mulla on nyt tänään ollut ihan outoja oireita. Aamulla oli pahoinvointia ja huonotuulisuutta. Koko päivän on ollut veto ihan poissa ja ärsyynnyn jokaisesta pienestä asiasta. Ihan kuin raskausoireita, vaikka raskaana en 100% varmuudella ole. Huomenna pitäisi olla ovulaatio laskelmieni mukaan. Voisivatko tällaiset oireet johtua ovulaatiosta? Ovislimaa ei ole eikä haluja, joten ei ole yhtään "ovisolo". En muista koskaan bonganneeni tällaisia oireita ovulaation aikoihin.
 
Unicorn mä taidan joissakin testeissä nähdä haaleita viivoja, mutta vaikea sanoa ovatko viivanpaikkoja vai viivoja. Milloin tuo kolmas alhaalta on otettu? Siinä mun mielestä näkyy selkeimmin. :)

Ovulaatiosta: Mulla on nyt tänään ollut ihan outoja oireita. Aamulla oli pahoinvointia ja huonotuulisuutta. Koko päivän on ollut veto ihan poissa ja ärsyynnyn jokaisesta pienestä asiasta. Ihan kuin raskausoireita, vaikka raskaana en 100% varmuudella ole. Huomenna pitäisi olla ovulaatio laskelmieni mukaan. Voisivatko tällaiset oireet johtua ovulaatiosta? Ovislimaa ei ole eikä haluja, joten ei ole yhtään "ovisolo". En muista koskaan bonganneeni tällaisia oireita ovulaation aikoihin.

Kolmas alhaalta on ehkä just se 5min uitosta ja salamalla :) muut ilman salamaa.

Mulla oli oviksen aikaan samanlaista. Huonoa oloa ja ärtyneisyyttä joka kierto oikeestaan.
 
Meil on esikoinen 1/17 ja mul on nyt jo kauhee vauvakuume. Vaiks kotona onki jo yks vauva :> jos pari kuukautta malttaisi odotella ja jos sit antaid tulla jos on tullakseen :)

Täällä täyttää esikoinen 6 kk, koko ajan menty ilman ehkäisyä ja nyt eka yrityskierto jo menossa. Että ymmärrän hyvin. :)
 
Unicorn, mulla ei raskauskeijun 10miu näyttänyt kuin just ja just haamua (siis eilenkin! Dpo 13) mamin puikko näytti kunnon haamulaista silloin dpo 12 aamulla. En menis luottamaan kaikkiin herkimpiin testeihin.
Pc:ssä näen haamun ;)
 
Unicorn, mulla ei raskauskeijun 10miu näyttänyt kuin just ja just haamua (siis eilenkin! Dpo 13) mamin puikko näytti kunnon haamulaista silloin dpo 12 aamulla. En menis luottamaan kaikkiin herkimpiin testeihin.
Pc:ssä näen haamun ;)

Jep, niimpä.
Mä ihmettelen vaan että mamin puikko ei näytä mitään... vaikka aiemmissa kierroissa tullut haamunpoikasia sillä.. ja käsittääkseni aika moni saanu niillä just haalemmat ja ekat haamut..? :)
 
Onnea Violet, ihanaa! Toivottavasti tullaan pian perästä! :happy:

Ja Unicorn, sun eilinen CB näytti samalta kun mun Predictor Early esikoisesta noin dpo 8-9, kolmisen päivää ennen kuin CB:n viikkonäyttötesti kääntyi positiiviseksi. Eihän se varsinaisesti mitään todista, voi olla että se oli mullakin vielä viivanpaikka ja hCG nousi vasta myöhemmin, mutta hurjasti peukkuja että vahvistuu! :)
 
Ovulaatio ei vaikuta olevan tulossa... Ovulaatiotestin viiva oli vielä tooosi vaalea, kun tänään testasin. Syksystä asti olen ovislimojen perusteella ovuloinut noin kp 10-11. Nyt huomenna olisi kp 10, mutta ei vaikuta siltä, että ovulaatio olisi tulossa. Aamupäivällä oli tuota ärtyneisyyttä ja pahoinvointia ja toivo jo nousi, mutta tuo testi ei näyttänyt mitään eikä ovislimoja ole ollenkaan. Nyt mua huolestuttaa, kun ovisoireita ei ollut ollenkaan kahdessa edellisessä kierrossa. Harmittaa, kun koko syksyn ja talven oli niin selkeä ovulaatio, mutta nyt sitten tällaista...

Ovulaatiotesteistä: Pakkauksessa (Sofi merkkinen) luki, että aamupissasta ei kannata tehdä ja että joka päivä pitäisi tehdä samaan aikaan. No mä olen nyt tehnyt n klo 17-18 illalla noin 2-3 h pidätyksen jälkeen. Pakkauksessa ei lukenut kauanko kannattaa pidättää ennen testin tekoa. Milloin te yleensä teette testit ja kuinka kauan olette käymättä vessassa ennen sitä?
 
Rondine, mä oon kanssa tehnyt noita Sofin ovistestejä ja aina n. klo 12 aikaan ja pidättäny jonkun 2h :) ja ihan kunnon vahva o+ oon sitten saanut, tosin vasta viimekskin kp22 :D eikö monilla muuten oo tullu ovis oireet just silleen aika paljonkin ennen ovista? :o Nyt aattelin olla testaamatta ovista ja kuulostella kehoa, täytyy koittaa jatkaa pupuilua vaikka oiskin selvät ovis oireet :D

Jaffa yk4 kp3/31-34?
 
Onnea Violet <3

Käyttääkö tai onko kellekään tuttu tuo Flo-sovellus?
Itse latasin sen puhelimeen.
Ajattelin tehdä ekaa kertaa ovulaatio testit koko kierron.
Edellinen kierto oli vaan 25 päivää

Just latasin, noin viikon verran ollut käytössä :)
 
Vähän vuotoasiaa kyselen..
Mulla on ollu säännöllinen, 4 päivää kestävä vuoto aina niin ennen esikoista(11kk) kuin synnytyksen jälkeen. menkat alkoi siis pojan ollessa 2kk.

Nyt menossa kolmas kierto kun virallisesti "yritetään" toista.
Petipuuhat ajoittui limojen ja tuntemusten perusteella kohilleen.
Nyt tässä kierrossa menkat alkoi tihrutiputtelulla, pari päivää oli normaalimpaa tosin kirkkaampaa vuotoa kun normisti. Ja nyt siis seitsemäs päivä kokonaisuudessaan, ja vieläkin tulee ruskeeta pikkuhousunsuojaan.

Osaako joku kertoa mitä tää vois olla.

Eveliina kp 8/29. Yk 3.
 
Unicorn, Minäpä näen haamuja haamujen perään sun testeissä. :happy: (eli minun silmiin eivät näytä vain viivanpaikoilta) Vahvistumisia <3
 
f106dbc7b2ece44927c7f51627ea02cf


Tieteellinen koe, kp4 ja menkat lopuillaan. Oli pakko testaa ihan huvinvuoksi, tämä testi ostettu Prismasta 4,95€.
Antaa värillisen haamujen haamun. Kuvassa ei näy, mutta avasin testin sitten niin näky paremmin. Eli ei luotettava.

0c15d784ae4573931d3c2fa0b99e3d9f


9bf507e6c51cf368207d6fc656988f7b


fe3e15244d08652da9867e91021c6186
 
Täälä on nyt menny minun laskut aivan sekasin vissiin sit ovulaation osalta. Omien laskujen mukaan olis dpo10. Kp 24/30 eilen alko tuntuu menkkajomoja vatsalla ja pahoinvointia. Noh, hain sit pc paketin ja ja ja..
 

Liitteet

  • 1496555450620.jpg
    1496555450620.jpg
    13 KB · Katsottu: 145
  • 1496555461702.jpg
    1496555461702.jpg
    17 KB · Katsottu: 155
  • 1496555473489.jpg
    1496555473489.jpg
    22.1 KB · Katsottu: 165
  • 1496555485743.jpg
    1496555485743.jpg
    26.1 KB · Katsottu: 169
Ja negatiivit. Hmmm.. Mitä ootte mieltä? Raskautua en saanut yhden toimenpiteen vuoksi. Siinä se taas nähtiin että kun lakkaa yrittämästä???
 

Liitteet

  • 1496555542997.jpg
    1496555542997.jpg
    13 KB · Katsottu: 129
  • 1496555560944.jpg
    1496555560944.jpg
    22.1 KB · Katsottu: 142
alinah, joo ihan selvästi näkyy kuvissakin. Hyvä tietää, ettei turhaan innostu haamuista vaan odottaa sitten aikanaan ihan kunnon plussaa ja riemuitsee vasta sitten.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1496563400.253618.jpg


Nämä jäi viivanpaikoiksi / kiinnittymisyrityksiksi.
Kp1 -> yk13 ! :)

Seuraava kierto otetaan rauhallisemmin. En tikuttele. Nautin elämästä! :)

Plussatuulia! ++
 
Takaisin
Top