Toinen haaveissa <3

3463146a7b0976b8646bc6ea36855b2a

Kertokaahan viisaammat tikuttelijat, että voiko kp 7 olla jo tälläset viivat ovistestissä? (Viimeiset 2 viikkoa kierto ollut 25pv). Eli menkat alkoi vajaa viikko sitten ja pari päivää melko runsasta ja sit hupeni. Tänään vaan heräsin niska jumissa ja järetön pääkipu (en muista milloin olis ollu tällänen pääkipu viimeksi...ennen vanhaan oli kyllä useastikin). Ja aamupalalla alkoi yököttää enkä saanut oikein mitään syötyä. Kävin sit tekemäs ovistestin (aamun toisesta pissasta).
 
Manna, mulla sai tää raskaus alkunsa kp 7 olleesta ovulaatiosta :) Vaikka yleensä mulla ovis vasta paaaaaljon myöhemmin. Oli viel eka synnytyksen jälkeinen normikierto kun pillerit oli hetken aikaa käytössä. Kivut oli aivan järjettömät niin aattelin sit huvikseni tehdä testin ja oli tosiaan plussa, ja raskaustestiin sain plussan sit jo dpo 8.

Misu ja pikkujäbä 32+1.
 
Niitä voi olla niin monta syytä miksi ei tärppää ja aina ei vain edes syytä löydetä. Tuli vain tosiaan tuo prolaktiiniarvo mieleen, kun sellaisesta olen kuullut.
Hyvä unicorn, että olet menossa kilpirauhaskokeisiin. Arvonhan ei tarvitse olla kuin himpun verran koholla, niin voi vaikuttaa jo raskautumiseen. Olikohan se juuri Raskaaksi 2017 -ketjussa, kun noin kuukausi takaperin asiasta oli puhe.
 
Mamma84 pahoittelut menkoista ja tsemppiä uuteen kiertoon! Mulla kans vähän samanlaisia tunteita tuon iän suhteen, tosin oon pari vuotta sua nuorempi. Mut tosiaan kun ei tiedä miten nopeasti raskautuu ja muutenkaan et mihin elämä loppujen lopuksi vie. Tavoitteena olisi et 40 olisi kaikki lapset tehtynä, jos kolme tai neljä haluaa niin 3vuoden välein pitäis lasten syntyä.

Alinah, toivottavasti saisit selvyyden kiertoon!

ON: täällä alkoi kuiva kausi joten varmaan ovis sit ohi. Kierto jotain 31 tai 32 päivää. Ja tuskinpa testiä tarvii tehdä kun talletukset meni vähän harakoille, en usko et viikkoa jaksaa siittiöt elellä vaikka kaipa sitä ihmeitäkin tapahtuu :D Jostain syystä hirveä väsymys, nuha ja päänsärky päällä. Ehkä mä liikaa stressaan koko asiaa. Mies vaan totesi et elä mieti tuollaisia et tulee kun sen aika on. Joo, voishan se onnistua jos ajoitus olis kohdillaan. Toisaalta haluisin tikuttaa ovista mut tiedän et sit petyn jos ei ajoitus ole kohdillaan. Kun ei toista oikein voi pakottaakaan jos ei just silloin ole intoa/jaksamista.

Freyja86 kp 21/31-32 dpo2 tai 3
 
Noniin, täällä kp39, eikä edelleenkään merkkiä menkoista tai mistään muustakaan. aiemminhan oli kierrot 38 ja 32 päivää... harkitten raskaustestin hakua, mutta ny aloin jänistää. Siinä käy nii, että ne menkat alkaa kaupas, tai sen jälkeen kun oon negatestin tehny :D mies on vielä iltaan asti kotona, sit lähtee töihin ja palaa torstai-iltana kotiin. Mietinki, että jättäiskö vaan torstaille testailun...mutta malttaako? :D
 
Mäkin miettiny tota kahden kans jaksamista, meilläkin esikoinen hyvin temperamentinen ja tulinen luonteeltaan ja yöheräilyjä on edelleen. Mutta jospa toinen olis lepposampi :) nyt ois tulossa n.2,5 v ikäeroa jos tärppää.

Ihanaa kun oon ollu nyt rennommalla asenteella ja mieskin selvästi rentoutuneempi. Ovista ennustaa sovellus perjantaille mutta en täysin luota siihen koska voi tulla aiemminkin. Seurailen oloja ja luultavasti tikutan huomisesta lähtien :)

Kp11/28-30, yk3
 
Jos täälä tulis nyt parin viikon päästä plussa nii ikäeroa olis 2v 9kk en haluis ainakaan paljoa yli 3v. Täälä luultavasti tänään ovis. Eilen tein ovis tikkuun samanvahvuset ja tänään toinen viiva jo haaleampi. Kp 13/28-30 yk2 nyt on talleteltu kolmena päivänä putkeen ja muutenkin on aikas paljon peitto heilunu. Jännä kyllä miten halut palannu ehkäsyn lopettamisen jälkeen [emoji4] meillä ollu täälä kauheeta flunssaa ja tyttö sai sit antibiootit korvatulehdukseen. Pikkuhiljaa paranemaan päin. [emoji4]
 
Kaupassa ollessa otin mukaan testin ja selvä nega tuli :inpain: menkat myöhässä nyt kolmatta päivää eli uus yritys ens viikon lopulla sitten ellei ala kuulumaan kuukautisia :facepalm:
 
Kp 23/32 dpo 3, 1 tikun ja fiiliksen perusteella ;)
Peittoa on heiluteltu monesti :D toivottavasti tarpeeksi. Ensimmäisellä ja toisella kierrolla oli ehkä isommat paineet. Viimeksikin tuli plussa heti ekalla, niin olisihan se mahdollista nyttenkin. Enemmän mietitytti esikoisen hoitoon lähteminen. Nyt on kuitenkin varmistunut hoitopaikka meidän "ykkös valinnasta", joten tämä pikku kakkonen tulee kun on tullakseen. Ensin siis ajateltiin jatkaa esikoisen kanssa hoitovapaata, jollei olisi väli ollut liian pitkä. Oon sitä mieltä, et 2,5v-3v väli on just passeli meille. Esikoinen on jo omatoimisempi ja toivon mukaan vaipaton kaveri :)

Ei ihmeempiä oireita.. Paitsi repäisykipuja tänään ja eilen sängystä noustessa ja eilen illalla sohvalta noustessa. Eipä ole tälläsiä ennen ollut :oops:
 
Odottelen yhä testaamista, nyt 4pv menkat myöhässä. Jännitystä ja ärsytystä loi tähän epävarmuuteen vielä riitely miehen kanssa. Hän ihan pokkana sanoi ettei tähän tilanteeseen halua lasta. Enpä sit tiedä, oliko vain mahdollisimman loukkaava juttu mitä sanoa, niin sen sitten keksi heittää.:wtf
 
Tsuh, onneksi kohta on toukokuu ja pitäisi olla paremmin aikaa niin ehtinee kommentoida tänne vähän useammin. Kaikki viestit olen taas lukenut, mutta sen verran ehtinyt kertyä taas sitten viime viestin että ei muista läheskään kaikkea eikä myöskään jaksa käydä niitä tässä läpi uudestaan.

Ayla, ehkä mies sanoi kiukkuisena mitä sylki suuhun tuo eikä tarkoittanut sitä. Varmasti kyllä tuntui pahalta. :sad001 Toivottavasti olette jo saaneet riidan sovittua tai saatte pian jos ei vielä. Kannattaa varmaan ottaa tuo puheeksi ja kysyä, tarkoittiko hän sitä todella.

Onnea niniska! <3 Ja paljon tarrasukkia matkaan.

Kyllä täälläkin tulee välillä mietittyä että haluanko oikeasti toisen ja jaksaako niiden kanssa, kun hermot palaa ensimmäisenkin kanssa. Toisaalta kai noista saa sitten voimaakin ja toivonmukaan mies on silloin terve. Puolitoista vuotta sitten oli mielessä että 2-2,5v olisi kiva ikäero, mutta toisin meni (ja on tolla kyllä simmonen känkkäränkkäikä nyt ollut että ehkä ihan hyvä näin.) Jos nyt heti tärppäisi ikäeroa tulisi reilu kolme vuotta. En nyt jaksa laskea paljonko tarkalleen. Todennäköisemmin mennään lähemmäs neljää vuotta ellei yli sen. :(

Eilen täti löysi viimein tänne (kätevästi niin että oli rasittavaa viedä poika tänään uimaan) eli nyt on yk1 kp2. :)
 
ellikki85 kyllä se menee siihen joulun aluspäiviin näin ainakin alustavasti laskettuna :) ikäeroa näille esikoiseen siis tulis vähän vajaa 1v 3kk. :)
 
Onnea niniskalle! :) täälä taitaa kuitenkin olla vasta tulossa ovin kun kipu vasemmalla puolen vaan vahvistuu. Noo talletellaan sit lisää ;)
 
Onnea niniska <3

Täällä sitten eilen jo loppui ilmeisesti menkat. Ne kestikin vaan 3 päivää ja oli muuten erikoisemmat.


Kp 4/31 yk 4
 
Takaisin
Top