Toinen haaveissa <3

Silky, mäkin pitkään lykännyt uuden kuukupin ostoa, kun oottanut että jos tuun raskaaksi, niin ei tarvis vielä kuitenkaan ostaa. Pitäiskö tilata vaan uusi, niin jos sitä sitten tuliskin raskaaksi, eikä pääsiskään uusi kuppi käyttöön.:)
 
Ehkäpä sitä sitten selviää huomaamatta arjesta kahden kanssa. Paljon on tuttuja joilla on kaksi tai useampikin. Sanovat, että siinä se toinen menee hyvin rinnalla. Varsinkin vauva-aika, kun toinen nukkuu paljon.
 
Me haluttais kans 3 lasta. Välillä kyllä miettii, että miten jaksais toisen kanssa nyt heti. Meillä ei nukuta ja muutenkin on aika vaativa pakkaus tämä ensimmäinen. Ihana, mutta kyllä välillä hermoja kiristelee. Olis haluttu pienellä ikäerolla toinen, mutta näyttää, että taitaa tulla pidempi...
 
Wooooot?! Mulla tuli pari pisaraa kirkasta nestettä toisesta tissistä kun puristin ( C-otteella ) oon niitä tutkinut pitkin viikkoa ja ekan kerran nyt kävi näin. Ei oo siis imetyksen loputtua (loppunut elo-syyskuu vaihteessa) niin tullu mitään.. Tuleeko muillakin vaikka imetys loppunut kauan aikaa sitten..? :o
 
Kyllä sitä on nyt tässä alkuraskauden väsymyksessä tullu muutamaan kertaan mietittyä et miten sitä sit pärjää joulukuussa kun onkin 2. Tää eka ei oo ollu mikään rauhallinen ja helppo tapaus niin toivon et seuraava ois sit se helpompi :)

Ellikki ja pikku-kakkonen rv 7+0
 
Wooooot?! Mulla tuli pari pisaraa kirkasta nestettä toisesta tissistä kun puristin ( C-otteella ) oon niitä tutkinut pitkin viikkoa ja ekan kerran nyt kävi näin. Ei oo siis imetyksen loputtua (loppunut elo-syyskuu vaihteessa) niin tullu mitään.. Tuleeko muillakin vaikka imetys loppunut kauan aikaa sitten..? :o

Imetys loppui 8/16 ja tässä nyt yrittäessä on joka kierron lopulla tullut ihan maitopisaroita.. ja kirkasta nestettä oviksen aikoihin.

Tänö aamuna kastu taas paita nännien kohdalta.

Kp13/28
 
Täällä taitaa tänään alkaa menkat jos ei tänään niin lähipäivinä.Tuntuu menkkajomotusta vatsassa ja tuntuu että jotain vuotaa vaikka ei vuoda :(

15dpo 25yk
 
Ookei, mulla ei oo aikasemmin tullu imetyksen lopetettua niin siksi ihmettelin. Ja nyt taas ei irtoo enään yhtää. Heheh.
 
Kyllä se nyt sit on kp1 tänään. Ei ees vituta kauheesti kun noi pari negaa tossa testasin ni osas odottaa ja valmistautua uuteen kiertoon.
Luteaalivaihe jäi tosin 11 päivän mittaseksi, mutta eikös sen periaatteessa pitäs riiittää. No kysyn siitä gyneltä sit kun meen folliultraan.

Mamma84 kp1/~34 yk3
 
Imetys loppui 8/16 ja tässä nyt yrittäessä on joka kierron lopulla tullut ihan maitopisaroita.. ja kirkasta nestettä oviksen aikoihin.

Tänö aamuna kastu taas paita nännien kohdalta.

Kp13/28
Onki sinulta otettu prolaktiiniarvoja? Vai mikähän se nyt oli... Sekin voi kai estää raskautumista, jos arvo on liian korkea.
Ja miten kilpirauhasarvot?
 
Kyllä sitä selviää kahden kanssa, vaikka aluksi mietityttääkin. Tuli esikoisenkin kohdalla hetki mietittyä, että mihin sitä on oikein itsensä saattanut :grin Ihana ja toivottu muutos, mutta uusi ja iso muutos.
Lapsille tulee vajaa 3 vuotta ikäeroa ja se on minusta juuri sopiva. En itse olisi jaksanut jos lapset olisi vuoden ikäerolla.
 
Ei oo otettu. Mitähän ovat?
Kilpirauhaskokeisiin menen ma aamuna :)

Prolaktiini eli maitohormoni. Sen liikatuotanto VOI aiheuttaa lapsettomuutta ja hankaloittaa raskautumista. Oireena yleensä maitovuoto rinnoista vaikka ei ole raskaana tai imetä. Mulla ollut hyperprolaktinemia nuorempana ja se hoidettiin hormonilääkityksellä, mutta mulla tosiaan silloin jäi kuukautiset pois ja tuohon kuukautisten poisjääntiin ja epäsäännöllisyyteen se lapsettomuus kaiketi eniten perustuu. Eli en ihan hirveän huolissani olisi sinuna. Mutta toki jos koet ja lääkäri katsoo aiheelliseksi niin eihän tuosta prolaktiiniarvojen tarkistuksesta haittaakaan ole.
 
Taitaa olla niin että raskauden jälkeen taidan tuntea ovulaation ilman mitään greippimehuja. Kp 12 menossa ja nyt alkaa tuntumaan samoja tuntemuksia mitä oli viime oviksessa. En oo tikuttanut. Toivottavasti ei vaan tulis niin kovana kun viimeksi, kun ei pystynyt melkeen kävelee kun sattui niin. Mut ainakin sit huomaa millon on otollinen hetki. :)
 
Takaisin
Top