Toinen haaveissa <3

Hei te jotka testaatte ovulaatiota! Onko teillä ovulaatiokipua, ja jos on niin monentenako päivänä testit kertoo että ovulaatio tapahtuu?
Mulla siis ihan järkyt ovulaatiokivut joko jommassa kummassa munasarjassa tai välillä molemmissakin. Tässä kierrossa kipu alkoi jo muistaakseni lauantaina ja edelleen nyt torstaina jomottaa vähän.. En muista että koskaan olis viikkoa kivut kestäneet. Eikä siis ole mitenkään normaalia kovempaa kipua, vaan välillä vihloo ja jomottelee. Ensin oli oikea, ja nyt vasen munasarja :arghh:
 
Mulla on nyt kohta ollu viikon ovismaisia tuntemuksia. Ja välissä oli kuivempi jakso jolloin kuvittelin et ovis on ohi. Jostain jo Googletin et ovis vois tapahtua jopa pari kertaa kuussa muutaman päivän välein :O Viime kierrossa oli jotenkin tosi selkeä ovis. Lima ja kostea olo loppuivat kuin seinään ja samalla aamupäivän mittainen kipukohtaus. Nyt ei oo kipukohtausta tullut.

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan Violet87!

ON: Ja taas selkeää venyvää kirkasta limaa... ja pitäis oll dpo3... tai sit on ovis meneillään.. jos mä yritän saada miehen illalla vielä kellistettyä mut tiedä onko jo silloin myöhäistä... viimeksi tosiaan talleteltu dpo -5 ja nyt ollaan oltu muutama päivä eri paikoissa niin tais jäädä tämäkin kierto hyödyntämättä... meillä kun ei oo kovin aktiivista tuo makuuhuone-elämä et joka toinen päivä jaksettaisiin tai olisi sopivasti aikaa... Taidan tehdä loppukuusta ovistestitilauksen :D
 
Tervetuloa Violet87, hieno o+ siellä.

Tämän aamun nega.:sorry:
Nyt kun on jo sisäistänyt, että ei toi tosta enää plussaksi muutu niin osaa jo valmistautua menkkoihin. Ja olihan tää nyt vasta toinen yk. Ens kierrossa taas folliultra kp14-15.
WP_20170420_005.jpg

Mamma84 kp31/~34 dpo11 yk2
 
Pahoittelut negoista.
Tervetuloa uudet :)

Täällä etitään ovista. Ja saatiin illalla pupuiltua pitkästä aikaa. Millään ei meinaa tehdä aluksi mieli. Jotenkin ihan väsynyt esikoisen kiukuttelusta ja yöheräilystä ja muusta... Mutta sitten kun antaa miehelle mahdollisuuden saada haluamaan ja pääsee vauhtiin , niin johan palkitsee ;)

Unicorn kp11/28, yk 4(11)
 
Hei te jotka testaatte ovulaatiota! Onko teillä ovulaatiokipua, ja jos on niin monentenako päivänä testit kertoo että ovulaatio tapahtuu?
Mulla siis ihan järkyt ovulaatiokivut joko jommassa kummassa munasarjassa tai välillä molemmissakin. Tässä kierrossa kipu alkoi jo muistaakseni lauantaina ja edelleen nyt torstaina jomottaa vähän.. En muista että koskaan olis viikkoa kivut kestäneet. Eikä siis ole mitenkään normaalia kovempaa kipua, vaan välillä vihloo ja jomottelee. Ensin oli oikea, ja nyt vasen munasarja :arghh:

Mulla viime kierrossa kivut ja oiteet ko 13-14 mutta ovis oli vasta kp18 pelkillä limoilla ja pienellä vihlaisulla. Suosittelen kyllä tikuttamaan. Se on hauskaa ja jännää sekin :D
 
Täällä pitäisi alkaa huomenna kuukautiset jos kierto menee sitä rataa mitä on nyt kaksi kuukautta ollut, muuten saa odotella vielä ensi viikkoon. Mitään menkkamaisia oireita ei ole mutta mulla ne alkaa aina vasta juuri ennen kun vuoto alkaa...
Mekään ei käytetä ovistestejä, koska mies on viikon poissa niin harmittaisi juurikin kun osuisi siihen kun mies on poissa. Aika hyvin oon ainakin omasta mielestäni oppinut omaa kroppaa tuntemaan kun huomaan oireiden tulon...
Nyt on nännit vähän kipeänä, mutta alkaa jo tuntua että kuvittelen senkin..
oon luvannut itselleni etten testaa ennen kuuloppua vaan panostan siihen asti lukemiseen ja yritän unohtaa koko homman. Saa nähä miten onnistuu :facepalm::facepalm:
 
Tervetuloa Violet87! Toivottavasti et tälläkään kertaa kovin kauaa ehdi yrittää. Hienon ovisplussan ainakin olet saanut. :)

-elmeri-, mäkin olen jostain lukenut että joskus voi tulla kaksi ovulaatiota lyhyen ajan sisään. Ehkä sulla kipuilee siksi nyt niin oudosti. Tai sitten aiemmin yritti ovuloida, mutta ei sitten irronnutkaan ja nyt uusi yritys.

Ettei vaan Freyja sullakin voisi olla kaksi ovulaatiota. Yritä joka tapauksessa kellistää mies illalla, jos vaikka tärppäisi. Kyllä se munasolukin vähän aikaa elää niin että jos tänään irtoaa niin kyllä sen vielä tänään illalla voi hedelmöittääkin. ;)

Älä vielä heitä Mamma84 kirvestä kaivoon. Vielä ehtii muuttua plussaksi.

Onnea metsästykseen Unicorn17, toivottavasti saatte saalista. ;) Onneksi pupuilu on kivaa, kun pääsee vauhtiin vaan on se välillä vaikea aloittaa...

Mustikkakeitolla taitaakin olla jännät ajat käsillä. :> Tule sitten heti kertomaan tuloksesta, kun päätät tehdä testin on se sitten ennemmin tai myöhemmin.

Lähettäkääs nyt yksi täti tänne niin pääsisi yk1 alkamaan. kp31 menossa. Ei siis mun mittapuulla vielä edes venähtänyt kierto, mutta kun on malttamaton... Varmaan saan sen vielä venähtämään, kun odotan menkkoja tuleviksi. :D
 
No voi höh mamma84! :/ Mutta tosiaan, vielä voi plussaksi muuttua. :) Mä en tänään edes testannut, mutta vahvasti sellainen olo, että ei tää nyt olekaan plussakierto.

Vargynja, toivottavasti kierto alkaisi pian. :) harvoin sitä menkkoja toivoo. :D

Tsemppiä tallettelijoille ja oviksen metsästäjille! :)

Mä oon ihan hämilläni, kuinka oireeton olo kaikilta osin, ei mulla tällaista ookkaan aikoihin ollut. :D siis ei mitään tuntemuksia missään, vaikka yleensä tässä vaiheessa kiertoa jo on menkkajomoa ja vähän rintojen arastelua. Toivottavasti ei enteile kierron pitkittymistä. :O

Silky kp 27/28-29, dpo 12.
 
Kaikkea sitä ehtiikin pohtia, kun miettii kiertoa. Alan kyllä tulla siihen tulokseen et ovis on tänään. Aamusta selkeä limaklöntti ja edelleen valuttaa kirkasta limaa. Tuossa päivällä oli tosi kova mahakipukohtaus ja olo kuin jyrän alle jäänyt. Toisaalta ehkä pienen pieni mahdollisuus olis jos ois kiinnittyminen, mut silloin olis kyl ovis ollu jo aiemmin. Taitaa jäädä tänään kellistäminen kun molemmat ollaan oltu tosi väsyneitä. Toivotaan siis et 5päivää sitten tallettelu tuottaisi vielä tulosta vaikken kyllä siihen usko :D

Mamma84 voihan tuo vielä plussaksi muuttua kun noin aikaiset dpo:t :)

Mutikkakeitto, toivotaan plussaa!

Silky, oireettomuus kuulostaa lupaavalta!

Ja Unicornille onnea oviksen metsästykseen :)

Vargynja, toivottavasti kierto lähtisi nopeasti käyntiin!

Freyja86 kp 18/27-31 ja ehkä dpo0 (dpo3)
 
Vargynja mää voin lähettää tänne tulossa olleen tädin sun luo. :grin

On. Huomenna uutta testiä. Joku pikku positiivisuus jostain pilkistää vaikka järki sanoo et anna olla. Kai testaan kunnes menkat alkaa. Se on ainakin positiivista, että nyt ei tuhruta niin kun viime kierrossa tässä vaiheessa.

dpo11
 
Tulin huuteleen taas väliin tänne että tänään on kp13 ja tässä pyykkejä laittelin kuivuu ja sit tuntu et jotai lähti valuu housuihin, sama juttu taas limansekaista verta tai vaaleanpunaista se oli niinku sillon viime sunnuntaina.. :o

Aamusta asti ollu vähä oksettava olo, raskaustestin tehny toissapäivänä ihan huvin vuoksi et raskaana ei olla mut muuta hormoonihäiriöö tänäköjää on. :o

Ovistestin tein aamulla ja ei ollu positiivinen läheskään.
 
Taisit Mamma lähettää tädin vahingossa mulle... kp1 (laitan eteenpäin Vargynjalle)
 
Last edited by a moderator:
No voi höh Amparo, ei sen sinne pitäny tulla.
Jos ei löydäkään tietään Vargynjalle niin taitaa tulla viikonloppuna meille.
 
Muokattu viimeksi:
Nyt muakin alkaa jännittää, kun eka kierto ilman ehkäisyä ja kk on päivän myöhässä.
Ei tunnu edes mitään sen suuntaista, että alkaisivat pian. Odotan vielä n. viikon ja testaan sitten jos ei vuoto ala.

Outoa, jos nyt tärppäisi heti :D esikoisessa meni 9 kk plussata.
 
Ayla85 miten pystyt olee testaamatta. Meikä täällä jo parina päivänä testannu vaikka menkkojen pitäs alkaa vasta ma.
 
On mua väsyttänyt ja etonut vähän, mut se nyt voi olla imetyksen loppumetreillä muutakin hormonijuttua.
Elopaino kipuaa ylöspäin :/... Ai niin ja nenä on ihan tajuttoman tukossa. Voi olla tosin vain allergiaa näin keväällä.
Tuleepa sitte vähemmän epäselvä tulos ku odottaa viikon päivät :D
- eikä mee testi hukkaan jos alkaaki vuoto sen viikon sisällä (hehe nuukuus kunniaan)!
 
Muokattu viimeksi:
Ainakin joku mut muistaa. Kirjoittelin silloin Raskaaksi2015 ja marraskuiset2015 ketjuissa. Kävinkin noissa eilen lukemassa omia ensimmäisiä ajatuksia raskaudesta ja pieni kutkuttava jännitys heräsi, et haluan kokea sen taas:happy: Sit toisaalta, poden jotain kevät väsymystä ja tänään tulin jo hetkeksi katumapäälle, kun mietin miten ihmeessä jaksan, jos taas iskee yhtä paha väsymys kun esikoisen raskaudessa.
Mut kohtahan on kesä ja väsymykset poissa. Ei olla edes korkattu koko yritystä vielä käyntiin ja eka kadutus jo iskenyt:hilarious:

Kuinka paljon te mietitte etukäteen tulevaa elämää kahden lapsen kanssa? Mulla vasta kp8, eli muutama päivä aikaa ajatella ja katua ja intoilla ja haaveilla ennen ku kaikki ajatukset on ovis oireissa ja muissa asiaan kuuluvissa ressin aiheissa:grin
 
Meillä tää elämä ei miksikään tuu muuttumaan miehen osalta 20vuoteen eli tulee olemaan toisessa kaupungissa aina töissä siihen asti että jää eläkkeelle 47vuotiaana ja sit ehkä tulee töihin samaan kaupunkiin meidän kanssa :happy:eli sama se milloin se toinen lapsukainen tulisi tässä muutaman vuoden sisällä, väsymys on taattu mun osalta :singing:
Eli ku mietittiin toista ni mies sano et on täysin kiinni mun jaksamisesta kun mun pitää viikko-kolme viikkoa aina olla ns.Yksinhuoltaja jos niin voi sanoa. Me haluttaisiin pienellä ikäerolla ja mä oon järkeillyt tän itselleni niin, että saman syssyyn se menee sen väsymyksen kanssa ja muun :facepalm: ja koska ei sitä tiedä tosiaan milloin se tärppää, se voi olla vasta vuoden päästä. Ja rehellisesti sanottuna parin vuoden päästä mä haluan tehdä ihan eri juttuja kun olla raskaana :hilarious: meillä ihanteena olisi se kolme ja niistä kaksi nyt parin vuoden sisään ja kolmas sitten tuossa 5vuoden päästä mutta katsotaan mitkä haaveet toteutuu :Heartbigred
 
Takaisin
Top