Toinen haaveissa <3

Tervetuloa tassu! Ja pikaista visiittiä toivon :) En nyt ihan muista kirjoiteltiinko samoihin aikoihin täällä. Itsellä siis esikoinen 2v.

Sydänkäpyselle onnea ja paljon tarrasukkia matkaan <3

ON: Ovis kait ohi tosiaan vaikka vielä on vähän kostea olo. Ei siis mitään suurempia limoja, viime kierrossa oli heti oviksen jälkeen kuivaa kuin saharassa ja nyt kosteaa. Sain kutsun työhaastatteluunkin joten mun tuurilla tulee plussa heti kun olis vakkaripaikka tarjolla :D Piinaviikot siis alkakoon :)

Freyja86 kp 16/29 dpo1 (ovis siis bongattu limojen ym perusteella)
 
Onnea sydänkäpynen, ihanaa! :)

Freyjalle tsemppiä piinailuun, parin viikon päästä sit plussaa kehiin!

Mä ajattelin ottaa tän kierron rennosti jos pystyn. Yliopistolla vika tentti perjantaina ja sit kaikenlaista ohjelmaa tiedossa. Greippimehun jätin pois kun pelkään hampaiden puolesta :D ovista varmaan tikutan ens viikolla vaikka luulen sen kyllä bongaavani ilmankin. Oispa ihanaa plussata äitienpäiväks!

Kp6/28-30, yk3
 
Voih, mikä nyt vai tilanne yleisesti? :( Ehkä voi olla ihan hyväkin idea yrittää siirtää ajatukset hetkeksi vähän taka-alalle. <3

Ihan tää yritys, jos unohdettais miehen kanssa koko homma niin kattellaan jos tärppäisi helpommin..
 
Tervetuloa Tassu.
Taidettiin olla tuolla marraskuiset2015 ryhmässä. En tiä muistatko kun en ihan niitä aktiivisimpia ollu.

Alinahillle toivon rentouttavaa taukoa.

On. täällä tekis niin mieli testata huomenna.


Mamma84 kp29/~34 dpo9 yk2
 
Muokattu viimeksi:
Byäääää, alkaa ahdistus iskeä. Mietin, että uskaltaisko huomenna testata, mutta kun ei ole mitään oireita. :(

Silky, kp 25/28-29, dpo 10.
 
Täällä piinausta kovemman luokkaan :) Jos tämä kierto on 28kp huomenna kuukautiset pitäisi alkaa mutta jos 33kp niin maanantaina alkaa menkat.Odottelua kovasti ei kyllä mitään oireita menkkoihin eikä raskauteen mielestäni.Herkkä vatsa ja päänsärkyä runsaasti vain :( tuskin on tärppiä tästä kierosta koska oli hampaanpoisto tässä kierossa ja särkylääkettä piti käyttää.Vielä piinausta tekee sen että foliultra ja inseminaatio pitäisi olla tulevassa kierossa.Foliultra pitäisi olla 5kp jos huomenna alkaa menkat niin 5kp osuu su päivälle taas jos on 33kp kierto 5kp osuu la päivälle.Pitäisikö odotella raskaustestin teko huomenna vai tehdä?Vai odottaa ihan rauhassa tuohon että menee tuon 33kp ohi kun ei ole minkäänlaisia oireita raskauteen eikä menkkoihin.

27/28-33kp 11dpo 25yk
 
Byäääää, alkaa ahdistus iskeä. Mietin, että uskaltaisko huomenna testata, mutta kun ei ole mitään oireita. :(

Silky, kp 25/28-29, dpo 10.
Voi Silky :Heartpink se mahdollinen nega on aina niin kamala! Mutta älä nyt oireiden perusteella mitään oleta, ei niitä oireita välttämättä heti ole :wink
 
Onnea sydänkäpynen! <3 Ihan selvä plussa siellä näkyy. Paljon tarrasukkia pienelle! :)

Voimia alinah! Tauko voi tehdä hyvää, jos yritys ja ainaiset menkat ahdistaa. Saa ajatuksia ehkä vähän muualle.

Tervetuloa tassu! Toivottavasti tälläkin kertaa tärppää nopeasti.

Menin tarkistamaan mikä kp on menossa. Näköjään 30 ja mun kierto on ollut 30-32 päivää. Siksi siis kaikki ottaa nyt tavallistakin enemmän päähän... Kohtapuoliin alkavassa kierrossa vauva saa siis vihdoin luvan tulla, kun puolen vuoden varoaika tulee tuossa alkukuusta täyteen.:happy093
 
Argh, nega testattu. Ekaa kertaa sentään selkeä viivanpaikka, mutta eipä se paljon lohduta, ku plussaa metsästää.. Ekaa kertaa myös vähän ketuttaa, ois nyt saanut jo tulla, mutta eipä nyt auta jäädä murehtimaan. Toki joo, voihan se vielä plussaksi muuttua, mutta en aio pidättää hengitystä sitä odotellessa. ;) Seuraavan kerran testaan aikaisintaan viikonloppuna, jos ilmenee oireita. Nyt asennoidutaan menkkoihin..

Silky kp 26/28-29, dpo 11.
 
Menin sit kuitenkin testaamaan. Nega oli (one step 25miu).
Koitan nyt olla vielä positiivinen kun ei oo aiemminkaan näin aikasin näkyny mitään. Viimeksi dpo11 tuli todella haalee hailukka.:)


Mamma84 kp30/~34 dpo10 yk2
 
Kuinka aikaisin ootte havainnu ekan kerran ovislimat kierrossa? Siis mikä kp jos monena päivänä? :D tänään kp 11 ja vilkkuva hymynaama tuli aamulla cb testiin ja eilen illalla oli jo kirkasta ovislimaa, ei ikinä oo kyllä noin aikasin ollut!
 
Mulla Graisu on just noihin aikoihin alkanut limat näkyä selvimmin. Kierto tosiaan sen 27-30pv ja luteaalivaihe ollut sen noin 14päivää. En oo kyllä nyt testeillä vielä testannut et näyttääkö o-plussaa et ihan täysin varma en oo oviksesta ollut. Vikana kirkkaan venyvän liman päivänä oon ajatellu et olis dpo0.

Täällä tylsä vaihe kun ovis ohi eikä vielä niin mitään tuntemuksia (ei pitäiskään olla). Tässä kierrossa ei kyl tullut selkeää oviskipua ja kostea olokin jatkuu vaikkei sitä limaa ollut kuin maanantaina. Menis nää 2 viikkoo nopeasti :D

Freyja86 kp 17/28 dpo2
 
Mulla joskus alkanu jo kp8 limat, mut sillon ovis ollut jo aikaisemmin, kp11 paikkeilla. Yleensä alkaa siinä kp11 kieppeillä. Nyt ollut tosi vähäiset limat, eikä muutenkaan yleensä esiintyviä jomotteluja ole ollut. Eilen tuli o+, niin nyt mietin että onko mulla siltikään ovista, kun ei ole oireita, niinkuin yleensä on.:sad001
 
Aktiivisen sivustaseuraajan kuulumisia :)

Onnittelut niille, jotka ovat siirtyneet odottajienryhmään ja onnittelut myös ovis plussanneille, toivottavasti pian siirrytte myös sinne ;)

Täällä tosiaan ekat kuukautiset synnytyksen(lokakuu2016) jälkee oli tammikuussa, sen jälkeen eka kierto oli 38päivää ja seuraava oli 32päivää. Nyt on menossa kp35, eikä merkkejä tai oireita tädin tulosta, eikä kyllä sen puoleen mistään muustakaan. Mies tekee reissuduunia, joten me ei oo metsästetty ovulaatioita, mennään sillä mitä eteen tulee. Uskon, että tulis vaan paha mieli, kun tietäis ovulaation koputtelevan ja mies on toisella puolella Suomea :D
Haluan olla ajattelematta raskautumisasiaa ettei tuu sitten pettymystä. Vaikkei raskautumista yrittämällä yritäkään niin tottakai sitä odottaa kuin kuuta nousevaa. :) Tänään annoin kuitenkin ajatuksen herpaantua ja tuli sellanen kutkuttava fiilis siitä, että mitä jos ne kuukautiset ei tulekaan. :D En kuitenkaan aio testata ennenkun on kp39. :)
 
Onkohan mulla ovis vieläkin hakusessa?!? Nippaillut edelleen mahaa ja vähän kostea olo. Äsken sit bongasin taas venyvää valkeahkoa limaa. Ei kyl ollu ihan kirkasta. Maanantaina olin kyl kirkkaan liman huomaavinani, eilen ihan kuivaa ja nyt tää... Jos ovis näin myöhään niin ei kyllä plussaa tule tässäkään kierrossa. Ehkä mä tilaan ne testit niin ei tarvi arpoa :D
 
Pahoittelut Silky ja Mamma84 negoista. Toivottavasti muuttuu vielä plussaksi. Noilla dpo:illa vielä hyvinkin mahdollista. :)

Toivottavasti niniska sulla pysyy täti poissa ja hyvästä syystä, vaikka vasta käynnistynyt kierto voikin heitellä useamman kierron ajan.

Freyja, toivottavasti ovis kuitenkin oli silloin kun arvelit sen olevan ja kohta tulee plussa.

Mä en nyt ole seurannut ovislimoja ja muita oireita kovinkaan tarkkaan enkä katsonut mikä kp on menossa vaikka oisinkin oireita huomannut. Ehkä sen taas oppii, kun pääsee yrittämään. Vaikka varmaan parempi olisi seuraamatta niin ei stressaisi siitä. :D

Ei näy vielä tätiä täällä.
 
Uusi haaveilija ilmoittautuu mukaan :)
Aiemmin olen ollut odottavien 05/15 ryhmässä mukana, mutta nyt nosti päätään armoton vauvakuume. Esikoisen kanssa en ehtinyt ns. kuumeilla, koska plussa tuli raskaustestiin ensimmäisen tjottailukierron jälkeen. Tämä on siis toisaalta ihan uutta hommaa minulle :D Kolmas kierto on meneillään ja päiviä 19/32. Ajattelin kuulostella oloja ja tiloja ja mennä fiilisten mukaan. Tänään kuitenkin päätin kokeilla kaapista löytyneellä ovistestillä ja kyllä ne olot taitaa pitää ihan paikkaansa! :eek:
a146f0d94dea1946fb74b5d741b7cf2d


Plussatuulia kaikille ja onnea jo plussan saaneille!
 
Takaisin
Top