Toinen haaveissa <3

Jep, Mamma_88. Meillä saatiin tätä ekaa hyvän aikaa odotella, eli senkin takia ei viittis kauheesti aikailla... Toki liikaa tuli stressattua silloin. Nyt oliskin tarkoitus aloittaa rennommin mielin, eikä niin, että alusta saakka sitä plussaa odottaa herkeämättä:| Ollaan muuten melkein saman ikäisiä, jos tuo nimimerkki viittaa syntymävuoteen;) Itse täytän kohta 26:)
 
Minäkin oon sit samaa ikäluokkaa kun kohta 26 :) tää neiti tuli ihan vahingossa, mut nyt tätä toista saa näköjään yrittääkkin, yk4 menossa nyt.. Tietty imetys vielä sotkee. Nyt kun osais vielä ottaa rennosti :p
 
Mannikka minkä ikäinen sulla on eka? ☺ juu täällä ollaan 27. Ja minäkin imetän, nyt on kuitenkin ekat menkat tullut eli jospa se keho alkais pikkuhiljaa toimia! ☺
 
Neiti on nyt 7kk.. Menkat alko vähän sen jälkeen ku alettiin kiinteitä antamaan. :)
 
Ei ovishymyä tänäänkään...vaikka tänään "the päivä" piti olla. Eli varmaan se on joko ollut todella aikaisin ma-ti tai sit se on tuloillaan eli pitkä kierto tai sit lyhyt lute, jää nähtäväksi ... Niin tai itse veikkaan kyl että ei ovuloida tässä kierrossa. Itkettää, ärsyttää, ei tästä mitään tuu fiilis. Mulla on tosi vahva tunne että mun kropassa ei oo kaikki kunnossa... Voinko mä tehdä tän asian suhteen mitään? Ei ne varmaan neuvolassakaan voi auttaa vielä?
 
En Ninjaana valitettavasti osaa vastata kysymyksiisi, mutta hirveesti tsemppiä ja kärsivällisyyttä! Eikö se ovis saata vilahtaa aika nopeastakkin ohi ja pitäisi tehdä useampi o-testi päivässä jos sen varmasti haluaa napata kiinni testiin?
 
Meillä oli tosi monta kuukautta ovistesti käytössä ekaa lasta yrittäessä (tosin joku halpa tuote). Siitä vasta stressasin, kun senkään avulla ei tullut sitä toivottua tulosta :-( Nyt jätän nuo testit suosiolla pois, tuottaa vaan stressiä! Paras tapa on 2-3 päivän välein puuhastella. Oon kuullu lääkärinkin suusta kommentin, että ei noita ovistestejä kannata käyttää. Tuo tasainen toiminta spontaanisti pitää siittiötuotannon tasaisen hyvänä, mielen rentona ja elimistön vastaanottavaisena vauvahaaveita ajatellen:-) Toki joillain noi testit tuo apua, mutta meillä se teki koko touhusta pelkkää suorittamista :( Mä imetän myös jonkin verran vielä. Menkat tuli just 2. kertaa. Ensimmäinen kierto oli vaan noin kolme viikkoa, mut eiköhän se normaali rytmi sieltä tule...
 
Itse kans voisin kuvitella, että ovistestejä käyttämällä hommasta tulisi meillä nopeasti pelkkää suorittamista ja saisi stressaamaan enemmän.. Kyllähän mä tilasin niitä nyt pikkupaketin, mutta lähinnä ihan mielenkiinnosta, kun en ole koskaan niitä käyttänyt ja nyt haluttaa kokeilla, että saanko ovista niissä näkymään. Ei ole tarkoitus enää seuraavalle kierrolle testejä ostaa lisää, ihan sama miten käy nyt tämän kierron ovissaalistuksen kanssa:grin
 
Minua ne testit ei stressaa... ☺ mulla ei oo minkäänlaisia ovistuntemuksia niin ihan mukava ollut huomata, että kyllä se aina tapahtuu. ☺
 
Mun mielestä oli kiva saada tieto et koska ovis oli Luulen et mun ovis oli sittenki kp 14 eikä 16.. Mulla alkoi menkat vähä tyhmästi niin en muista mikä päivä oli eka kunnon vuoto päivä.. Nyt on ollu ihmeellistä oloa itellä.. Rintoja pistelee välillä ja on etovaa oloa.. Alavatsas tuntuu ja se on turvoksissa .. Onkohan vaa jotain oviksen jälkeisiä oireita sitte.. :nailbiting: Pitkä aika viel odotella et kierto olis lopuillaan .. En ainakaa yhtää oota liikoja .. Ja testaan vaa jos menkat on kunnolla myöhässä nii ei tuu pettymyksiä
 
Aika hienosti taitaa teillä kierrot asettua.. Mei esikoinen on 1v 1kk ja miulla on ollu yhdet menkat heinäkuun lopulla. Toisia ei näy ei kuulu. Imetän kahdesti päivässä (tosi tosi pikaisesti, koska neiti alkaa vierottua). Mietin et miten pitkään tätä kannattaa odottaa ennenku soittelen neuvolaan. Noh mennään nyt vielä..

Mieki oon vasta 26 vuotta täyttänyt. Operaatio"raskauskilojen" poisto menossa. Ois melkein 20 kg kadotettavana ennen lähtöpainoon pääsyä. Eli oon siis lievästi ylipainoinen tällä hetkellä. Mitään mahdotonta rääkkiä en harrasta vaan pari kertaa viikossa sali ja millon sit ehtii (1-3 krt/viikko) lenkkeilyä. Ja ruokavaliolla tietty kans eli herkut aikalailla pois ja perus kotiruokaa :)
 
Muuten pakko kertoo viimeöinen uni! Unessa siis meille syntyi 4.10.2015 toinen poika, eli tänään! Raskaudesta ei ollut tietoa ennen synnytyksen käynnistymistä, vauva syntyi vauhdilla suihkussa. Outoa, koska tällöin olen tullut raskaaksi edellisen raskauden aikana! Paitsi että vauva taisi syntyäkin rv20 jotain, kun painoikin tosi vähän. Eli käytännössä olen tullut raskaaksi heti edellisen synnytyksen jälkeen. Outoa sekin, koska tietääkseni en ole ollut yhdynnässä moneen moneen viikkoon esikoisen syntymän jälkeen! Hmm. Olen tullut siis neitseellisesti raskaaksi heti perään ja synnyttänyt toisen lapsen vain vähän yli 5 kk:n ikäerolla! No, ainakin Se selittää, miksi vatsani on pömpöttänyt koko kesän ja syksyn... Kai sitä jotain kuumeilua on ilmassa, kun tällaisia unia näkee!:D
 
itse käytin noita ovistestejä juurikin parissa kierrossa ja lähinnä halusin nähdä milloin ja ylipäänsä onko ovulaatiota :)
 
Multa löytyy kanssa noita testejä muutama, mutta ei oo vielä ollut pahemmin käyttöä, kun mullakaan ei niitä menkkoja vielä kuulu. Tyttö nyt siis 1v. Varmaan käynnistyy sitten, kun imetyksen lopettaa. Tai vähän sen jälkeen :) mutta ei ole kiire imetystä lopettaa, yritän katsoa sopivaa hetkeä jossain vaiheessa. Helposti onnistui jättää nuo yösyötöt pois pari viikkoa sitten :)
 
Ja kannattahan Ninjaana ottaa nuo asiat puheeksi neuvolassa, jos kierto on jatkuvasti epäsäännöllinen ja ovulaatiosta ei tietoa. Ainakin sieltä osaavat tarvittaessa ohjata muualle :)
 
Mä en oo ikinä tehny ovis testiä, jotenkin itelle tulis paineita ja stressi kun kyttäis hymynaamaa. Joillekkin tosin oikein toimiva apuväline kuten hyvälle ystävälleni jonka mies tekee matkatöitä. Täällä edelleen menkkojen alkamista ootellaan ja imetän vielä 3-5 krt päivässä. Vaikka mitä oloja on ollut ja alkaa ärsyttää kun välillä on ihan satavarma että kohta alkaa menkat ku on sellaset kivut, mutta ei. :meh:Vaikka tiedän että on aika epätodennäköistä että vielä edes tärppäis, nii kuume on vaan nii kova että harmittaa kun ei tule tulosta.
 
Täällä on kyllä monta imettävää äitiä, joiden menkat ovat vielä hukassa. Toivottavasti teillä alkaa kierrot tasaantumaan kaikilla viimeistään imetyksen lopetuksen jälkeen! Itsellä silloin aikoinaan menkat alkoivat vaikka imetin (alle puolivuotta synnytyksestä..?) ja tasaantuivat myös heti pian.

Iästä kun on on ollut puhetta, niin itse täytän ensi vuoden alkupuolella 25v:happy: ja täällä pitäisi myös saada muutama kilo tippumaan.. Nää ei tosin ole enää todellakaan raskauskiloja vaan ihan omasta laiskuudesta johtuvia:grin Ei kyllä montaa kiloa olisi jäljellä, että olisin tyytyväinen. Liikkuminen minulla on hyvällä mallilla, mutta syömisessä olisi paljon parannettavaa ja se onkin varmasti syy, miksi tuo paino on junnanut pidempään paikoillaan:confused:
 
Mullakin raskauskilot häipyi parissa kuukaudessa, mutta yksi viikko mummolassa toi pari kiloa takaisin. Nyt niistä en oo päässyt eroon, enkä kyllä hirveästi mitään ole sen eteen tehnytkään... Enemmän haittaa tuo pömpöttävä löysä kohta tuossa alamahassa. Vatsa oli tosi suuri edellisessä raskaudessa, että ei ihme. No olisipa seuraavaa varten jo vähän ennakkoon pömppistä, ja toimisi muuten hyvänä harhautuksena: Ihan heti ei raskautta kukaan pystyisi huomaamaan ;-)
 
Hei! Nyt mäkin vihdoin tähän ketjuun liityn, lueskellu oon jo hyvän tovin teidän juttuja. Täällä kirjoittelee siis 26v. äiskä ja tyttö täyttää ensi kuussa jo 3v. Pillereiden syönti lopetettu elokuussa ja nyt menossa yk2. Tällä viikolla olis tarkoitus testailla, tänään on dpo10. Kärsivällisyyttä tullut onneksi viime kierrosta, joilloin piti jo tänä päivänä testata ensimmäisen kerran. Nyt en oo kummemmin suunnitellu mikä päivä testaan, enköhän perjantaihin mennessä ainakin. Ensimmäisessä kierrossa mulla oli kaiken maailman repäisykipuja, jomoja ja vaikka mitä muuta, jotka ilmeisesti olikin pillereiden lopetuksen syytä :meh: Odotukset tietty kasvoi ja sittenpä tumahtikin takaisin maan pinnalle, joten nyt sitten vähän lunkimmin yritän ottaa. On niitä jomoja ollu jo nytkin..

Ovistesteistä olitte jutelleet, minä ajattelin seuraavaan kiertoon tarvittaessa hommata niitä. Oon tunnistavinani oviksen, mutta mielenkiinnosta haluan testata että näyttääkö testi sinä päivänä plussaa.
 
Takaisin
Top