Toinen haaveissa <3

Kp27/28. Yleensä tuntunut poltetta vatsalla menkkoja edeltävänä päivänä, mutta ei tänään :eek: mutta viimme kierto oli 29päivää, joten voi tämäkin venyä.
Ja enkä ole tänään hermoillut, vaikka se alkaa yleensä joskus jopa pari päivää ennen menkkoja :hilarious: tai sitten tämä hyvän tuulisuus johtuu ihan puhtaasti hyvin nukutusta yöstä :grin

Odottelen niitä menkkoja alkavaksi viimeistään tiistaina, mutta jos ei niin testaan sitten keskiviikko aamuna :)
(Voi olla että jos ei huomenna ala, niin en malta odottaa ja testaan jo tiistaina :p Mutta ensisijainen suunnitelma on testata keskiviikkona jos ei menkkoja näy :wink)

Onnittelut Angii ja Heppunen!
:wav

Pahoittelut kutsumattomista tädeistä ja onnittelut kaikille plussanneille!
Täällä pidetty taktisesti taukoa foorumilta, koska perfektionistina aloin myötäelää muiden kokemuksia liian tosissaan. :sad010 Olen itkeä vollottanut muiden ilot ja surut!

Heitin aivot narikkaan, yritän relata ja olla miettimättä liikoja! (Toivotonta, mutta yritän kuitenkin)

Nautitaan elämästä ja pupuilusta ilman ehkäsyä! :love022

Onnet plussanneille ja pahoittelut tätin kyläilylle..
Niin paljon tullu tekstiä ettei perässä pysy :D

Kp 35/29 eikä tätiä näy.
Oireet olemattomat. Ei tainnu tärpätä vaan mieli teki tepposia ja "oireita".. :D
Viimeks tein plussan kp 36/29 kun en aiemmin ees testaillut.. Yks on vielä jemmassa :)
Mutta taitaa kroppa olla sekaisin synnytyksestä vielä ihan kunnolla, vaikka ekat menkat tulikin..

Plussia satelee! Onnea!!

Näin viime yönä ekaa kertaa unta yritysaikana että olen raskaana! Maha oli jo iso ja vauvan potkut näkyi ja synnytyskin oli jo käynnissä. Poika oli tulossa. Olispa enneuni :angel3

Dpo 6 ja jotain juilimista on mutta ei mitään selkeää että uskaltaisin tässä vaiheessa vielä innostua. Ananasta söin dpo 1-3 ja 5 mutta unohdin dpo 4 ja tänään ehkä vielä voisin ottaa.

Onko täällä nyt muita ketä tuota ananaskikkaa kokeilee?

Neita dpo 6 kp 23/30 yk 8

Onnea kaikille jotka plussan on saaneet :joyful:
Ja pahoittelut tädin kohdanneille :sad001

Täällä menossa kp6 ja ovulaatiota odotellen mennään. Viimeinen yritys ja sitte antaa olla. Oon jo jättänyt foolihapot ja royal geleet ihan vaan purkkeihinsa ku turhaa touhua. Pitäis vielä vieroittaa ittensä tästä forumista ja ruveta keskittymään ihan muihin juttuihin. Parempi jättää lapsihaaveet sellaisille joilla on siihen oikeasti mahdollisuuksia. Alan olla ihan vakuuttunut siitä että tuo meidän ainoa lapsi oli silkka vahinko eikä meille toista yrittämällä tule.

Toivottavasti Mashnu nyt tärpää!! Pidän sulle peukkuja :happy119 kuinka kauan teillä onkaan yritystä takana?

Tänään kp28/28 eikä vielä menkka tuntemuksia, mutta kyllähän sitä kerkiää. Illallla nipisti keskeltä alavatsaa niin että olisi ihana ajatus että siinä se pienoinen tarraa tiukasti kiinni :rolleyes: mutta sekin nipistys voi yhtä hyvin liittyä menkkojen alkamiseen. Saa nähdä kumpaa tarkoittaa :grin

Nyt lähtee yk6. Ei kauheen kovia odotuksia. Esikoisen tärppiin meni 7 pitkää vuotta. Niillä mennään miten on tarkoitettu.

Käyty gynekologilla. Kaikki jees vasen monirakkulainen oikeest just irronnut munasolu. Sain terolutit kiertoa tasamaan. Kuulemma ihan kohtalaisesti mahista saada raskaus alkuun ehkä jo kuulemma tässä kierrossa :-) putosi kivi sydämeltä. Syy on epäselvää tähän hommaa ku ongelma Alko synnytyksen ja e-pillereide jälkeen. Mutta onneksi on selvillä nyt miks kierrot on päin persettä :-)

Heh, kävin sit kaupassa ostamassa 4kpl rtestejä, eli nyt mulla on niitä 5kpl :hilarious: ajattelin ettei kummiskaan malta ja pitää jo tänä iltana testata jos vaan pystyisin edes pari tuntia pidättelemään :p mikä mua vaivaa!? Aivan älytöntä jos ei aamuun jaksa odottaa :woot:
Edelleenkään ei ole sellainen tunne että menkat alkais. Eikä ne varmasti enää tänään ala.

Toi on marsupilami niin tuttua, ei millään malttas oottaa testaamista :D Mäki tuhlasin aika monta tikkua ihan turhaan. Tosin mulla tuliki plussa vasta sitte ku menkat oli 6 päivää myöhässä eli jotenki tosi myöhään. Sen takia epäilyttää vieläki

Täällä odotellaan marsupilamin testiä.

M@u Itsellä oli ekat menkat 6kk synnytyksestä ja se kierto oli yli 60pv. Sitten tasaantui todella tasaiseksi kierroksi. Toivottavasti sielläkin nopeasti tasaantuu tai sitten olisi jo uutta tulossa ;)

Angii huh ei oo ollut sielläkään helppoa ekan kanssa! Toivottavasti pääset nyt helpommalla ja onnea vielä!
Miulla jatkui reilu viikon se järkky räkis synnytyksen jälkeen. Sitten onneksi helpotti. Meilläkin on keltaisuus ongelmana. Itseasiassa lapsi joutui x3 valohoitoon. Vikan kerran onneksi saatiin kotiin sinivalo. Siltikään arvot eivät laskeneet kunnolla ja viisi viikkoa rampattiin kokeissa. Alkoivat epäilemään jo metabolista ongelmaa mutta onneksi sitten ilmeisesti oli vain todella sitkeä rintamaitokeltaisuus kyseessä. Kuulemma seuraavankin kanssa saa varautua samanlaiseen rumbaan... Joskus sitä miettii onko ihan hullu kun haluaa lähteä tähän kaikkeen uudestaan mutta samalla on niin malttamaton jo :)

Parin tunnin pidätyksellä puhdas nega. Ehkäpä tämä mun kierto on päättänyt vakiintua 29päivän mittaiseksi? Viimmeksi oli myös 29 :wideyed:no saapa nähdä alkaako ne huomenna.

Pahoittelut negasta marsupilami <3
On ollut aika hektistä, kaikki olen lukenut, mutta kaikkiin en ole ehtinyt kommentoida. Oliko tällä viikolla testauksia tiedossa? :)
Mulla on vahva usko, että tässä kierrossa nyt tärppää :D

Höh marsupilami olin varma että plussaat nyt! Noh ens kierrosta sitte, eikö vaikö?:wink

Täällä oli ilmeisesti superlyhkäset menkat, 4pv vaan ja niistäki tää vika päivä pientä tuhruttelua vaan o.O kaks ekaa päivää oiski sit saanu olla tosiaan se kannettava pönttö persiis:hilarious: kierto oliki 28pv eikä 29, mutta se nyt heitteleeki 28 ja 33 välillä:wacky: lasken ainatädin saapuessa seuraavan oviksen suunnilleen. Sit eksyn raskauslaskuriin ja katon millon ois laskettu aika , miten niin vauvakuumetta:wideyed: nyt jos tärppäis tässä kierrossa ni la osuis toukokuun lopulle, suurlla todennäköisyydellä tulis siis kesäkuun alun vauva:rolleyes: sehän kelpais vielä, ei tarttis kerätä megaturvotuksia kesäkuumalla isolla mahalla:woot:

Takaisin