Toinen haaveissa <3

Angii onnea!!! :) Meneekö sulla laskettu huhti- vai toukokuulle?

Katruska one step, ei oo tullut viivanpaikkoja mulle jos sitä meinasit :) ja selvästi oli punertava haamu. Varovaisen onnellisia ollaan ja jatketaan testailuja. Haetaan digikin ensi viikolle tehtäväksi. :D

Onnea Heppunen! Kyllämä näen tuossa viivan!
Mulla näytti apteekin oma puikkotesti eilen illalla täysin blankoa vielä mutta nyt aamusta digi antoi jo tällaisen tuloksen:)

La ois 1.5 laskurin mukaan. Milloin sinulla?

Angii uskaltaisinkohan mäkin testata huomenna jo digillä vai onkohan liian aikaista.. :P Jos niistä menkoista laskee niin menis la huhtikuun puolelle mutta jos ovisoireista niin ois toukokuun alussa. Mulla oli siis ekat menkat vasta synnytyksen jälkeen niin vähän hankalaa :D Jos päästäisiin samaan la ryhmään!

Ja kiitos kaikille. Toivottavasti tuo vaan vahvistuu :)

Heppunen, sen takia kyselin merkkiä kun itsellä sofin testi näytti haamua :) Toivotaan viivoille vahvistumista!

Ihanaa!! <3 <3 Hirmusesti onnea Angii ja Heppunen! Vitsit että on mukava aamun alotus nähä plussatestejä. :)

Onnea plussista Heppunen ja Angii!

Kiitos Niemja kysymästä, kyllä käyn edelleen lueskelemassa. Täälä menee hyvin. Eilen saavutettiin raskauden puoliväli ja oon voinut hyvin satunnaisesta oikean pakaran vihlonnasta huolimatta :) SI-nivel vissiin mikä kettuilee.

Rakenneultra viikon päästä maanantaina, mut muutama viikko sitten oli ylimääräinen ultra jossa todettiin rakenteet normaaleiksi (mitä nyt tuolloin jo pystyi näkemään).
Pojalta myös kovasti näytti eli Pihlalle tulee näillä näkymin pikkuveli :Heartbigred

Onnittelut heppunen ja angii ♡

Otuski kiva kuulla! Onnittelut poikalupauksesta :) ootko tilannu tukivyötä? Mulla kans esikon aikana SI-nivelet vittuili ja samoin nyt alkaa taas alaselkä olla huonona.. Mulla on se SI-niveliä tukeva tukivyö ja on kyllä hyvä ollu ku muistaa pitää :D

Kiitos kaikille onnitteluista!
Toivotasn että saadaan oikea plussa aalto nyt tänne ja tuutte sit meidän kanssa toukokuisiin jatkamaan juttua!:)

Joo todellakin nyt plussataan kaikki muutkin! Tsemppiä naiset! ♡

Takaisin