Toinen haaveissa <3

Joo voin sanoo et coolisti ottaminen on todella vaikeaa, enkä ole siihen pystynyt, mutta jotenkin tänään kyllä tuntuu siltä ettei mitään oo tapahtunut (dpo 5). Eniten tarkkailen valkovuotoa jota ei siis sen kummemmin ole, mulla ei myöskään ollut mitään ovis limoja, mutta tosi toimissa sit huomasin et on sisällä liukasta (you know) ja siis ovis tikutettu. Epätoivoisemmilla hetkillä sitä antaa itselleen jo lapsettomuustuomiota...
 
Lucy ei ole normaalisti, mutta mul on pco, joka välil aiheuttaa tällaisia kiertoja :sad001 onneksi ei joka kerta ja yleensä on sen 28-30 päivää vaan.
 
Toivotaa ninjaana et tärppi olis käyny! Yleensähän näin käy kun sitä vähiten odottaa :wink

Mulla aiemmin ollu kierto tosi säännöllinen 30pv, mut ennen joulua sekos totaalisesti :D kierrot oli 37pv, 65pv ja 37pv. En yhtää tiiä mitä siis odottaa nyt :wink
Hirvee stressi kyl ollu koko ajan, huhheijaa. Terveys, työ ja lapsen yrittäminen saa stressitasot pilviin.
 
Hohhoijaa, fiilikset vaihtelee aika paljon mutta varaudu n negaan kuitenkin, kyllä se piina sana vaan kuvaa näitä päiviä melko hyvin. Tuntuu että kaikilla ollut jo kauheesti oireita ennen plussaa esim juuri tuo vv ja rintojen arkuus. Miten teillä ykköstä odottaessa??
 
Mulla ei ollu esikoisesta mitää. Huviksee tein testin kp30/30 ja selkee plusssahan sieltä tuli :)
Sen jälkee sit tissit kipeyty. Joskus rv 7 ehkä vasta alko oksetus joka jatku sit turhanki pitkää. Mut plussaamisen yhteydessä ei oireita ollu, tai ainakaa en niitä miettiny.
 
Mulla alkoi esikoisesta pari päivää ennen plussaa pahoinvointi autossa ja mieletön itkuherkkyys. Samoin voimakas väsymys alkai paria päivää ennen plussaa. Testasin siis samana päivänä ku menkkojen piti alkaa :)
 
Mulla alkoi rintojen arkuus tosi alussa, en muista oliko ennen plussaa. Alkuraskaudessa oli kova närästys.
Mulla on nyt kp 16 ja ovis varmaan tosi lähellä. Vasta on kerta yritetty... katotaan tuleeko fiiliksiä yrittää uudellen. Musta tuntuu että esikoinen vie kaiken meidän ajan keretä lähentyä... :sad001
 
Jahhas, pitää vissiin itellähi tänne raapustaa. Eli, toinen laps ois haaveissa, joten nyt tässä kuussa eka yritys.. Ostin oikein clearbluen kahden hormonin digitestejä, et ovis ainaki ois tiedossa. Noh, nyt hirrvee ahistus kun vilkkuva hymynaama vilkkuu jo neljättä päivää eikä pysyvää hymiöä näy. Rikkikö toi on vai missä mättää. Oi voi.. :P Ensimmäinen tärppäsikin heti ekasta yrityksestä, joten nyt on ihan liian malttamaton jo alkutekijöissään..
 
Mul kans tärppäs molemmissa ekoissa raskauksissa (eka meni kesken) toisessa kierrossa, siks jotenki sitä odottaa/olettaa et nytkin ja tulee niitä toivottomuuden tunteita, mut mikäs kiire tässä on toisaalta. Kun alkaa yrittämään niin pitäis lähtee hommaan ilman mitään olettamuksia, mut eipä oo niin helppoo
 
Pahoittelut kyfi86!

Tänne en kirjoitellutkaan vielä.. Oon varmuuden vuoks testaillu aina välillä ja sunnuntaina bongasin vanhasta testistä haamuviivan.. Nyt sit eilen ja tänään aamusta pcllä haaleeta viivaa ehkä? Oon niin huono epätietosuuden kanssa. Parempi ois alkaa kohta näkymään jos meinaa. Halpis 25mlU testeihin jää kans haamu ja rfsu testiin jäi myös :eek: oviksesta ei tietoa, mut saattas olla ollu 8-9 päivä eli nyt ois dpo 11-12 ehkä. Esikosta testasin selkeen plussan dpo16 ja dpo14 oli viel nega (tai sit ois ollu haamu, en tuijotellu sitä).

Hajoilen täällä. Tää epätietosuus on pahinta. Ja kun ei voi tehä muuta kun oottaa pari päivää (dpo 16 ois vasta su-ma) miten maltan sinne asti :eek:

Testejä: eilisaamunen pc, sama muokattuna, tän aamunen pc muokattuna.
 

Liitteet

  • 1432111522931.jpg
    1432111522931.jpg
    10.6 KB · Katsottu: 121
  • 1432111534687.jpg
    1432111534687.jpg
    19.8 KB · Katsottu: 129
  • 1432111548234.jpg
    1432111548234.jpg
    18.8 KB · Katsottu: 141
Tsemppiä kyfi :sad001 alkoi ihan spontaanisti jos saa kysyä?

täälläkin muuttui kp 1 etuajassa, vieläkin näyttävästi kierrot vähän sekaisin olevan... Mutta tänään lähti elämäntaparemppa käyntiin! Jos 5 kg sais pois ennen juhannusta ja siitä sitten pikkuhiljaa tavoitetta kohti eli 15-20 kg painonpudotus, helpottuisi varmaan tuo raskaaksi tuleminenkin...
 
joo, rv11+4 alko tiputtelu ja vielä seuraavana aamuna(siis eilen) pientä toivoa elättelin mutta sitten runsastu ja alko tulemaan materiaalia ulos. kivut ei mitkään pahat ollut,yhdellä 500 paratabsilla pärjäsin mutta ihan järkyttävä heikotus mikä ehkä johtui siitä vuodon määrästä, plus syömättämyydestä. nyt sentään alkaa jo vähän saamaan jotain jo alas muutakin kun mehua ja heikotuskin helpottamaan
 
Niin ja sit kun noista fyysisistä jutuista pääsee niin sit alkaa henkinen parantuminen. Mulla ainakin varmaan tulee kulkemaan se menettämisen pelko aina mukana vaikka tyttelöinen jo kohta vuoden, mutta meillä on muutenkin niin sekaisin perhetilanne johtuen miehen exästä että se soittaa ainakin omia tunteita...
 
Takaisin
Top