Tervetuloa sunset! :)
Omppoloinen: jännäämme siis yhdessä! :D
Oho, meitähän on monta joilla muutoksia vuodossa! Musta oli hassua kun useampana päivänä tuli ns. "kiihotuslimaa" vaikkei mitään haluja ollutkaan, mietin vaan että mitä mun kroppa sekoo. :D Sitte löin itteeni ottaan että ai niin joo! Mutta te jotka ootte liman mukaan ovista tarkkaillu: missä vaiheessa se lima tulee? Miten kannattaa tallettelut järjestää sen mukaan? nimittäin minä pongasin limat aamulla ja sitten talleteltiin illalla, en tiiä osuttiinko kohilleen. Enkä nyt ihan muista teinkö ovistestiä, mutta jos limat tulee niin pitäisikö testissäkin näkyä plussa? nm. ulalla. :D Kiitos jo etukäteen!
Miitu: Mulla oli kans 7 pv menkat ennen synnytystä, sen jälkeen lyheni 3-4 pv:n.

Että kyllä mää paljon mielummin vähän kärvistelen kipujen kanssa ku koko viikon kulutan vuodon kanssa selkkaamiseen, vaan että kaikki alkais parhaimmillaan 2 vk:n päästä uudelleen! Jossain vaiheessa kierto oli nimittäin 19 pv ja niistä kun aina sen 7 vuosi niin kyllä raivostutti...

marsupilami :näin on! Kyllä se kroppa aina hoitaa homman kotiin, ja täällä nää mun olemattomat tissit on hoitanu hommaansa jo yli 9 kk

Ei kerro raskauden aikaiset tuntemukset mitään imetyksen onnistumisesta, ei varmasti!
Mää aina tätä mainostan mutta turun oamk:n terveysnetin imetyssivuilta löytyy ihan järkky hyvää tietoa ja sinne onkin muistaakseni listattu mitkä tekijät vaikuttaa imetyksen onnistumiseen! :) Mut yllätti se että esim. lapsen sukupuoli vaikuttaa imetyksen onnistumiseen, tyttöjä imetetään yleensä pidempään!

Jos jollakulla mielenkiinnosta huvittaa siis käydä kurkkaan infoa. :angelic: Musta viime yk:ssa tuntu että rinnat ois kipeytyny, no onkai ne varmaan nytkin mutta luulen että vähentyneet imetyskerrat tässä tuota pakkautumiskipua vain aiheuttavat.