Toinen haaveissa <3

Onko siis Onestepin 10-herkkyys Wild? Ne ei todellisuudessa niin kovin herkkiä olekaan. Miulla näytti Onestepin herkkä negaa vielä ku muut testit jo haamuili.

Mä näen Wildside jotain tossa, peukkua että vahvistuu eikä oo viivanpaikka!

Plussapuhureita toivottelen kaikille täältä alkuraskauden väsymyksen kourista.

Olivia rv 6+0

Otuski on se. Mulla taas toi on näyttäny aina aiemmin ku muut. Oon todennu tuon omalla kohalla kaikken parhaimmaks. Tuo ei myöskään koskaan oo mulle antanu viivan paikkoja. :)

No ehkä mä en sit ookkaan vaan kuvitellu. Teen illalla uuden. Tilasin noita 10kpl että on kyllä vara testailla vaikka joka päivä :D

Onks kukaan käyttäny greippimehua? :) onko ollu apua mihinkään? Aattelin että pitäiskö kohta testata sitäkin?! :O

Mie oon juonu nyt kaks kiertoo 4dl/pv kp1-ovis ja runsaammat menkat on saanu aikaseks. Sitä en tiie et kun en aiemmin oo näin selvästi ovista tuntenu ku täs kierrossa et oisko tuolla greippimehulla osuutta asiaan..

Onko Wildside ehtinyt tehdä jo uuden testin? Miltä näyttää? :)

Tein minä just. Näyttää edelleen samanlaista ku eilen, mut nyt on väriäkin. Yritin kuvan saada, mut kovin on hailee vielä. Voin kyl yrittää.

8f3ae9c277b2055d7c870110ce5f6b60

Ehkä se näkyy paremmin ku eilen?? :o

En uskalla kyl vieläkään luottaa tai toivoa ennen kun on kunnon leffaviivat. Tissit on kyl kipeet ja alamahaa nipistelee. Pahaaoloa ei vielä oo, mut tiiän et tulee kun saan lugesteronit. Vielä en todellakaan oo neuvolaan soittamassa vaikka siellä on ihana täti ja varmasti ultraa heti kun on mahollista (pienen paikkakunnan etuja) joskus otti mut ihan akuutistikkin ultraan esikoisen odotusaikana.

Toivotaan Wildside viivalle vahvistumista! :) Sulla kuitenkin oireet kuulostaa lupaavilta!

Mä join esikoisesta greippimehua mut en tiedä oliko siitä oikeasti apua. Tärppäs kuitenkin heti ekasta kierrosta. Ehkä sen vois ottaa tässä taas kokeeksi, vaikka tuskin siitä on apua kun ei kiertokaan ole käynnistynyt... No katsellaan mitä tuleman pitää :)

Heippa! Täällä ilmottautuis yks sivustaseuraillut mukaan. Esikoinen syntyny 11/14 ja toiselle annettu lupa tulla. Ennen esikoista en koskaan oireillut ovuloidessa, mutta synnytyksen jälkeen oon todellakin tiennyt koska on "varmat päivät"! Nyt on toinen kierto ilman ehkäsyä. Kierto alko 23.5., mutta en bongannutkaan ovista? Talletukset tehtiin kiertopäivinä 10,12,14 ja 16. Oisko ollut ovuloimaton kierto? Onko kellään kokemusta vastaavasta? Raskautumis oireita on vaikka kuin ja paljon, vai onkohan kaikki vaan mielen tekemää tepposta? :yuck:

IIIIIIKKKKSSSS!!! Täällähän on mahtavia plussia tullut tämän kolmen viikon aikana, kun en ole täällä käynyt vakoilemassa :) Onnea Olivia ja Kaku!

Ja tietysti SUPERonnittelut myös niemjalle <3 Nyt siellä sitten vaan saisi olla pari tyyppiä kyydissä, niin alkaa alkuvuoden ennustuksemme toteutumaan :D Voih, niin ihanaa että tällä kertaa teidän ei tarvinnut tuota plussaa niin mahdottoman pitkään odottaa..vaikka tietysti jokainen kuukausi on liikaa, niin ei ainakaan vuosiin asti tällä kertaa menty. Ja tää raskaus menee sit loistavasti loppuun asti, näin on päätetty :)

Täällä rv 15+4 (piti oikein kalenterista tarkistaa, kun ei tässä esikon kanssa rientäessä pysy enää viikoissa mukana) ja kaikki hyvin. Raskausdiabetestuomio tuli tälläkin kertaa, mutta sen kanssa pystyy onneksi elämään. Vähän jännittää, kun liikkeitä ei ole vielä tuntunut, kun esikoisesta olin tässä kohtaa jo tuntenut jotain ja toisesta kai pitäisi tuntua aikaisemmin, mutta katsotaan nyt. Perjantaina neuvola, jossa kuunnellaan sydänäänet, niin siellähän sitten saa tietää, miten pienellä menee.

Syksyinen kiitos ♡ niimpä! Ensviikolla ultra ja varmistan onko sielä edes yhtä matkas. Voikun säki oot jo pitkällä! :o toivottavasti menee kaikki hyvin ja joskos istukka on edes nii ei tunnu liikeet :)

Mä luulin sunnuntaina tilanneeni raskauskeijulta r-testejä. No enpä ollukaan ku äsken tarkistin :wideyed: Mikähän aivopieru taas käyny... Muuteki ollu tosi hajamielinen ja täysin kuutamolla jo monta päivää :confused:

No tilasin nyt muutaman testin. Toivottavasti ehtii vielä tällä vkolla tonne postilaatikkoon. Ei oo täti tullu vielä.

Kp33/29, dpo20.

Wildside kuulostaa hyvälle ja viiva näkyy! Vahvistumisia sille! :)

Tervetuloa Päivikki!

Täällä ei oo kierto käynnistynyt vieläkään. Esikoinen 9,5kk ja yösyötöt lopetettu kaksi viikkoa sitten. Näinköhän on että imetys pitää lopettaa kokonaan ennen kropan toimimaan saamista. Tai sit ne menkat ei ilmesty syystä ;) :D Aina voi toivoa...

Takaisin