Toinen haaveissa <3

Apua! Mä testasin äsken huvikseni, ja sain ihan selvän haalean viivan. Voiko hailakka viiva tulla vielä keskenmenon jäljiltä vai mitä ihmettä?! Keskenmenosta nyt neljä viikkoa...
 
DSC_0489.jpg
 
Jemppu, onpa kinkkinen juttu! Hcg laskee km:n jälkeen 3-4viikossa, eli teoriassa vois vielä näkyäkin testissä. Melkeinpä pyytäisin neuvolasta /tk:sta hcg:n mittausta verestä, että näkisi onko taso niin korkealla, että voisi olla uudesta raskaudesta kyse. Voi tarvita pari verikoetta, että näkee kasvaako vai laskeeko lukema. Tai jos olet rautahermoinen, tee uusi testi viikon päästä. Voipi myös olla, että neuvola /tk mieluummin ehdottaakin sitä.

Onko sulla haisua, millon olis ovis ollut? Siis onko siitä katsoen mahdollista testin vielä näyttää positiivista, jos on uudesta raskaudesta kyse.Toivottavasti ei olis turha positiivinen... :)
 
Muokattu viimeksi:
On kyllä jännä tilanne! Mulla olis omien tuntemuksien mukaan ollut ovis pari viikkoa sitten, eli periaatteessa vois jo näkyä uusi raskauskin? Hui! Nyt meni kyllä pää sekaisin...
 
Hcg:n pitää ilmeisesti ylipäätään laskea, jotta uusi ovulaatio tapahtuu. Km taisi olla varhaisessa vaiheessa? Sillon hcg voi laskea nopeastikin. Jos ovulaatio mahdollisesti ollut 2viikkoa sitten, voi testi näyttääkin uutta raskautta... :) Katseletko tilannetta kotona uudestaan vai soitteletko neuvolaan/tk:een?
 
Soitin äsken neuvolaan! Keskenmeno oli tosiaan varhaisessa vaiheessa, viikolla 5-6? Sen jälkeen multa mitattiin verestä hcg, ja äsken neuvolatädin kanssa jutellessa tultiin tulokseen että uudesta raskaudesta on oltava kyse, koska hcg ollut niin alhainen jo keskenmenon jälkeisellä viikolla... Nyt kyllä jännittää miten tässä käy!
 
Varovaiset onnittelut jemppu!! ☺

Mulla tuulimunan jälkeen tuli ovisplussa jo kp 19 ja siitä kp 25 mulla oli kontrolliverikoe liittyen tuulimunaan ja hcg oli nollissa eli nopeasti oli tuulimunasta aiheutunut hcg hävinnyt.

Täällä nyt kp 31 ja ovis oli eilen. Erinäisistä syistä johtuen jäi hyödyntämättä koko ovis ja kyllä ottaa pientä ihmislasta päähän.
 
Kiitos onnitteluista! Ainakin nyt oireet on jo paljon selkeämmät ja voimakkaammat kuin keskenmenneessä, että sen puoleen on ihan luottavainen olo :) Ei kuitenkaan uskalla vielä huokaista vasta kun/jos ultrassa kaikki hyvin! On tää kyllä aikamoista piinailua... Ensin piinaillaan onko tärpännyt, ja kun tärppää niin taas piinaillaan lisää! Pikaisia pysyviä plussia teille kaikille! :)
 
Laitoinkin aikaisemmin et minipillerit loppu ja nyt vaan seuraillaan et mutä kroppa sanoo. Jos kierto palannut normiin heti niin ovis ollu eilen. Kovasti on peittoa heilutettu 2-3 päivän välein. Tällä viikolla ollut ensin rusehtavaa "viivaa" pyyhittäessä ja nyt pari päivää oli nyt vaaleanpunaista valkovuotoa. Yritin etsiskellä tietoa ovulaatio vuodoista yms mut ei kai ne 4 päivää kestäis? Onko kokemuksia? Myös nippailua alavatsassa ja tänään kaks kylkipistoo. Voipi olla kyl et kroppa vaan niin sekasin...
 
täällä kp24/(18)28-35 tosin eipä nyt suuria odotuksia ole kun oletetun oviksen aikoihin tuli oltua reissun päällä
 
Täällä aamulla _taas_ nega testattu. Murr. Kp 37/31.

Womanlogin mukaan kyllä yritysaikana (09/14->) kierron keskimääräinem pituus olis 34kp. Pisimmillään ollu 38pv eli eiköhän täti piakkoin saavu paikalle. Kyllä plussan tässä vaiheessa olis pitäny jo näkyä.
Ekasta sain selkeen plussan kp30/30.
 
Mulla ehkä ovis reilu viikko sitten, tällä viikol ke-to taas vähän vaaleanpunaista vuotoa ja aattelin menkatko mut sit loppu taas. Tämä aamuna ihan vetinen juokseva valkovuoto. .. testailin negat olisko keskiviikkona... ärsyttävää tää eka "kierto" kun ei tiedä mitä tapahtuu ja tapahtuuko...
 
kp26/(18)28-35... hmm on se kumma kun vielä pari päivää sitten ei tuo r-testi huudellut tuolta laatikosta mutta nyt se sen taas alotti:laughing002 huoh, joskohan sitä muutaman päivän malttaisi nyt kuitenkin rauhassa odotella :smiley-ashamed005 hiukan kyllä toivoa nosti kun esikoista nostaessa yhden äkin vihlaisi mahasta...plaaah...tosin nyt jos olis tärppi käynyt niin laskettu aika olis taas marraskuussa :think005:rolleyes:
 
Mulla kans ollu samoja oireita kun ekasta, esim jos urheilen kävelyä kovemmalla sykkellää niin alkaa närästää, tänään 31/35 (?) Että viikon jos oottelis alkaako punaset päivät. Ja siis mua on närästäny viimeks ykkösen odotus aikana! Ja siis todella outo homma kun nännit kihelmöi aina ajoittain!!
 
Toivottavasti teille plussia pärähtäisi! :)

Jospa Ninjaanalla oli kiinnittymisvuotoa silloin viime viikolla? :wink

Itse kävin perjantaina verikokeessa (dpo 5 tai 6), josta katsottiin progesteroniarvo. Tulos oli 26,50 eli pikaisen googlettelun mukaan ovis olisi ainakin tapahtunut tässä kierrossa, vaikkakin myöhään eli kp 30 tai 31.

Nyt odottelen gyneltä postia ja mahdollista clomi-reseptiä.
 
Mikäs tilanne ninjaanalla ja kyfillä on? :wink.toivottavasti plussaa tulis molemmille!

Täällä taitaa olla kp 40/31, en enää ees pysy laskuissa mukana. Turhauttaa vituttaa itkettää tää yritys ;( ei oo ees menkkaoloja ja testit negaa. Eilen vihlo selkää ja aattelin et täti saapuu mut ei. Kauhee turvotus vaan riesana, ihan ku raskaana olis xD
 
kp27, toisaalta vähän menkkaolokin ja toisaalta "oireita"... mutta josko sitä vielä jonkun päivän odottelisi:smiley-ashamed005
 
Takaisin
Top