Toinen haaveissa <3

Moi kaikki! Täällä toinen haaveissa myös! :)

Itsellä ekassa raskaudessa pahoinvointi oli alussa tosi tympeetä, mutta pärjäsin kun ei tarvinnut olla töissä vielä silloin. Nyt vähän mietityttää miten jaksan töissä jos tulee sellanen kaamee pahaolo taas jos raskaudun.

Mutta minipillerit yli viikko sitten lopettanut ja menkat ei ole alkaneet vieläkään... Olen lukenut että menkkojen alkuun minipillerien jälkeen voi mennä pitkäänkin, voi tylsyys :/... Mutta kärsivällisesti pitää odottaa :D
 
Mä luulin jo tos lauantaina et täti tulis kylään ku pyyhkiessä tuli jotai vaaleenpunasta tuhrua, mut ei sit vissiin tullukaan? Edelleen pyyhkiessä jotain tuhrua mut ei siteeseen asti mitään :/

Eli joko kp 46/31 tai sit kp3? En tosiaan tiedä mitä mun kropassa tapahtuu
 
Eilen ihan hillittömiä alavatsa vihlasuja, tänään kipu muuttu menkkamaisemmaks jomotukseks enempi niin nyt vasemmalla, hetken kipuili alaselkäkin. Ei mitään vuotoa, ei menkkoja. Kp 38/35... P**ettaa niin perkeleesti. Mietin jo itseasiassa että voisko tää olla joku myöhäinen ovulaatio, mut voiko se kestää kahta päivää? Pikkasen niin ku alkaa v**tuttaa....
 
Tervetuloa Applejack ! :)

Ninjaana, itelläni ovis voi oireilla sen parikin päivää. Mutta päivää ennen vuodon alkamista p**ettaa myös, kun kohtu alkaa supistelemaan...
 
kp6/28-32 ja täti alkaa olemaan poistumassa vihdoin... sit pääseekin ovista ekaa kertaa ihan testeillä metsästämään :)
 
Kyfi, onnea sit oviksen metsästykseen! Toivottavasti sit saat plussat sekä ovistesteihin että raskaustestiin! :)

Mä oon ajatellu et heti ku täti tulee kylään, pistän ovistestejä tilaukseen :D tähän ylipitkään kiertoon saa loppua tää mun "rennosti ottaminen" ja tjottailu!.

Tuhrukin poistui eilen kokonaan eli la-ma päivä tuli jotai hentoa tuhrua.
 
no joo,tässä alkaa vuosi kolkuttelemaan yritystä takana, suht tasaset menkat 28-32 keskimäärin, ihan alussa ku minipillerit jätti pois sillon toukokuussa ni veny 35, plus imetin sillon, ja no petipuuhia on kuitenkin tasasesti muutaman kerran viikkoon, välillä enempi mut kuitenki... oon vaan alkanut miettimään voiko tää muutaman "vanhan" kilon pudotus vaikuttaa tähän raskautumisen hankaluuteen.. siis jos tuota bmi:tä kattoo ni sillon ku esikoista aloin oottamaan ni tuo bmi oli noin 22.8 ja nyt 21..:anyone
 
Kyfi, mielenkiintoinen tilanne siel. Hankala uskoa, et muutama kilo vaikuttais ku et kuitenkaan bmi mukaam oo superhoikka tai lihava.

Mä ajattelin aluks et voisko kuukautiskierto sekoilla painon takia mut en tiiä.. Elo-joulukuu välillä tippu 9-10kg painoa ku kävin salilla ja kattelin vähä syömisiä. Nyt pysyny samassa vaikka edelleen ylipainoa on ainakon 10kg. Äh. Hankalia asioita!

Womanlog olis sitä mieltä et huomenna olis ovis :D harmi ettei kierto oo päättynykään vielä!
Eilen tuli pupuiltua miehen kaa ja paikat oli kyl yhtä kuivat ku saharan autiomaa. Nice.
 
no niinpä ku olevinaan normipainon rajoissa koko ajan:sorry: toki kiva ku hiukan soukemmassa kunnossa vaikken mitenkään tukevassa kunnossa ikinä oo ollukaan mutmut...kun en keksi oikein muutakaan..paitsi alkoholin, tuli kuitenki enempi otettua ja nyt ei juuri lainkaan..:confused013
 
Mun kroppa ei alkoholiinkaan tunnu reagoivan. Sillon tällön otan, nykyää kyllä tosi vähän.
Lauantaina otin vähä reippaammin ku tuli sitä tuhrua ja testi oli aamulla nega. Aattelim et täti kurvaa paikalle, jos vähän rentoutuu mut ei auttanu sekään.

Mulla on kyl varmaa stressiä tiedostamatta ihan hirveesti. En enää keksi muuta syytä. Pitäis varaa aikaa hierojalle ni sais pään kuntoo, ku on hartiat niska ja selkä niin jumissa ettei edes ajatus tunnu kulkevan. Samalla siinä hierojalla rentoutuu niin ihanasti :Heartred
 
Jostain luin, että täysi absolutismi, kuten myös yllättäen alkoholin liikakäyttö voivat huonontaa raskauden mahdollisuutta. Kohtuukäyttö taas parantaa.

Mulla oli viime vuonna kierrot tuulimunan jälkeen 32-37 pv ja ovis ihan selkeä. Nyt kolme kiertoa ollut pitkiä, ovis kp 27-31.

Syytän tätä pimeyttä, syksyllä alkanutta uutta arkea (minä töihin, poika hoitoon)...

Elämäntapoja muuttanut nyt parempaan suuntaan alkuvuoden aikana, muttei hormonitoimintaan ole vaikuttanut. Noin muuten kyllä olo on hyvä.
 
Mikäs meno täällä on? :) kukaan testailemassa lähiaikoina?

Täällä ei mitään erikoista. Edelleen kierto vaan jatkuu, mennää varmaa jo jossain kp51/31.. Sillo viikko sitten oli ne parin päivän niukat tuhrut mut eipä niitä menkoiks voinu kutsua.
 
Ei mitään... ei sitten yhtään mitään. Mä veikkaan että ne mun mahavihlasut on saattanu olla ovis, et odottelen menkkoja alkavaks ens viikonloppuna... mietin vaan et kuinka kauan pitää odottaa ennen ku kantsii lääkäriin mennä jos ei ala näkyy...
 
Sullakin on pitkä kierto sit menossa, Ninjaana! :eek:

Meil on loppukuusta rantaloma tiedossa ja soittelin lääkäriin et saisin kuukautisten siirtoon pillereitä. Sillon ku soitin ni odotin normaalipitusta kiertoa ja sen mukaa seuraavat menkat olis ollu just reissussa.
Sit lääkäri soitti takas mulle ku menkat oli 2vk myöhässä ja kysyin, et mit vittua ni se sano, et rauhassa voin ootella ainakin sinne reissuun asti menkkojen alkamista... Eli siinä vaiheessa olis jonkun 5vk myöhässä ja ratkaisuna olis vaan siirtää menkkoja ja sekoittaa kiertoa entisestään. En ymmärrä miks ei vaikka vois tutkia mistä tää ylipitkä kierto johtuu. Ei ikinä oo tämmöstä ollu. Yks kierto oli 38pv, muuten keskimäärin 34pv ollu tän yrittämisen aikana.
 
Päivitellääs tännekin kuulumisia. Täällä menossa kp 5/28-34. Edellisessä kierrossa tikutin ovista ja sen bongasin, kp 19 tuli selkeä vahva viiva ja kp 20 se oli jo hävinnyt täysin. No, ajatteli siis että kierto olisi sen 33 tai 34 päivää. Täti kuitenkin saapui kp 29, eli kierto jäi vaan 28 päivään ja luteaalivaihe vaan 8 päivään.
Tilasin nyt tähänkin kiertoon ovistikkuja... toivottavasti tuo viime kierto oli nyt vaan poikkeus, sillä 8 päivän luteaalivaihe taitaa olla ihan liian lyhyt jos vauvaa yrittää saada alulle...
 
Kyfille tsempit ovulaation metsästykseen! Toivottavasti saat tikutettua sen ja hyödynnettyä myös :wink

Tyttötiikerille myös tsemppiä! Toivottavasti pikkusen luteaalivaihe pitenis ja saisitte tärpin :)

Mäki tilasin parit ovulaatiotestit mut en pääse niitä kyl pitkään aikaan käyttää :/ vieläkään ei oo menkat alkanu (kp 54/31 ehkäpä). Tavallaan olis kiva et pikkuhiljaa alkais, mut ei oo kiva jos ovulaatio olis just sillo ku oon reissussa ilman miestä :D

menkkajomoja ja kipuja alavatsassa ja selässä on mut mitään vuotoja ei tuu :sad001 alan koht huolestua. Kaks viikkoo sit oli semmoset menkkajomot et olin varma tädin tulosta mut ei. Viikko sit tuli parina päivänä niitä ihme pikku tuhruvuotoja mut ei vieläkää mitään enenpää. Jossain mättää :/
 
Takaisin
Top