Toinen haaveissa <3

Mulla kp 32/35, jos ei viikonloppuna näy menkkoja niin testailen. Tosiaan kans välillä on oire oloja ja toisinaan oon ihan varma ettei mitään oo. Pari päivää on pissattanu enemmän, puolen tunnin - tunnin välein, ja eilen särki nivusia ja ihan alavatsaa. Välillä pistelee "munanjohtimia" puolin ja toisin. Väsymys valtaa ja aamulla en meinannu saada itteeni millään ylös, mutta toki neiti 8 kk herättelee pari kertaa yöllä, mut nyt jotenkin se väsymys on tosi raskasta.
 
Heippati tännekin!
Meillä ollut nyt aika hiljaista tän asian tiimoilta niin ei oo tullu kirjoteltua.
Mä tikuttelin ovista tässä kierrossa, lähinnä ihan mielenkiinnosta, selkeen plussan sain eilen, kp 18, mutta se nyt jäi hyödyntämättä... Tässä just mietin tilaisinko lisää ovistestejä että vois ens kierrossakin tikutella, katsellaan..

Paljon tsemppiä piinailijoille! Toivottavasti saadaan pian plussia!
 
oon tuota oviksen testailua miettiny välillä itekin, en vaan vielä oo saanu ajoiksi. kuitenkin talletuksia tulee tehtyä tasasesti useamman kerran viikossa, mutta onhan sekin mahdollista etten ovuloisi ollenkaan...tosin menkat on kyllä aina ihan järkky runsaat ja kestää sen viikon...o_O mutta jos/kun tässäkään kierrossa ei tärppää niin sitten kyllä aloitan ihan kunnolla ton greippimehun ja monivitamiinien syönnin, pari kiertoa nyt "käyttänyt" noita sillon kun on muistanut:oops::grin
 
Kuhan mulla alkais seuraava kierto ni varmasti aion testaa ovistestejä. Siinäki sit yks rahareikä ku niitten kanssa alkaa säätämään :D

Me ollaa miehen kaa molemmat vuorotöissä ni aina ei seksille oo niin paljoa aikaa. Ovistestit vois vähän jeesaa :wink

Ärsyttää silti et tää kierto ei tunnu loppuvan ikinä. Jossai nyt jokin mättää...
 
Saako noita ovistestejä jostain halvalla ns tukkupakkauksia? mulla on 1,5 vuotta ollu kaapissa clearblue ovistestejä joita en oo käyttäny, mut je tais maksaa melkeen 50€ / 10 kpl
 
Muaki kiinnostais mikä merkki olis hyvä hinta-laatusuhteeltaan. Ihan hirveitä summia en niihin haluis laittaa, mut pakko selvittää ovuloinko ollenkaan...

Ninjaana, kuulostaa aika kalliille testeille :eek: mut eiks clearblue muutenki oo kallis testi
 
Clearbluen ovistestit ei sovellu silloin, jos on pitkä ja epäsäännöllinen kierto. Tulee muuten aika kalliiksi oviksen bongaaminen...

Itse olen tilaillut lähinnä Mammaksilta tai Kotitesti.fi. Tässäkin kierrossa meni muutama hassu ovistesti, kun ovis oli vasta silloin kp 30/31...
 
Mä tilasin nyt viime kiertoon Raskauskeijulta niitä niiden halvimpia ovistestiliuskoja, ja hyvin bongasin niillä mielestäni oviksen. Niiden kylkiäisenä sai myös kaks raskaustestiliuskaa ilmaseks.
 
Tässä näyte, oikeen puolimmainne on kp 11 ja siitä sit kerran päivässä (parina päivänä kahdesti) tikuteltu ja tuo toka vasemmalta on musta selkee plussa ku seuraavan päivän testi on jo täysin nega.
 

Liitteet

  • 1424897632028.jpg
    1424897632028.jpg
    44.7 KB · Katsottu: 131
Mammaksilta tilatut David-testit näyttää mulle selvät plussat, vaikka noita testejä on paljon haukuttu.
 

Liitteet

  • 1424898191826.jpg
    1424898191826.jpg
    17.6 KB · Katsottu: 128
Katotaan kyfi86 liityykö seuraan viikonlopun aikana... huomenna kp 35/35, jos kierto sama kuin ennen... ollaan ehkä su iltana viisaampia :)
 
ootteko muuten miettinyt noin muuten toista raskautta, että millainen mahtaa tulla olemaan? itsellä eka raskaus oli ns. tylsä, ei sen pahempia vaivoja ja pahoinvointeja ja tuntu typerälle jäädä mammalomalle kun tuntu että olisin ihan hyvin voinut vielä töitäkin tehdä:grin jotkut sanonut että toinen voi olla hankalampi kun paikat jo valmiiks löystynyt...:think005
 
Mä pelkään eniten sitä, et oon tosi väsyny, etten jaksa päiviä ja on esim pahalla tuulella, tai jos tulis esim masennus. Fyysisiä mitään ei ekassa ollu ja jaksan uskoo ettei mitään nytkään tulis, paitsi että kuukaus ennen LA mulla todettiin raskausmyrkytys mistä olin ihan ihmeissäni kun en ite tuntenu mutään, sitten synnytys käynnistettiin ...
 
Pahoittelut tädistä kyfi :sad001 uuteen yritykseen sit vaan :)

Täällä kp 43/31 vissiinkin. Ei vieläkään mitää menkkaoireita. Pää hajoo kohta!

Mun eka raskaus oli fyysisesti vähän hankala joten toinen raskaus hirvittää myös.
Ekan kanssa oksensin rv 20 saakka päivittäin useamman kerran. Oli aika heikko happi. Sit oli paljon selkäkipuja ja närästystä.
Mut helppo lapsi ollut :D
Olisin halunnu seuraavan lapsen ennen ku eka täyttää 3v mut ei näillä kierroilla onnistu. Eka on jo 2v kuitenki :/
 
Meritähti, täällä myös toinen haaveissa ennen kuin esikoinen täyttää 3v, mutta näillä kierroilla tosiaan huonolta näyttää...

Mun eka raskaus sisälsi kestokrapulan sinne puoleen väliin asti ja seuraavaksi kiusasi paha närästys loppuun asti.

Pelkään siis, että jos toinen raskaus sisältää samantyylistä pahoinvointia kuin eka, niin miten händlään työt ja arjen pyörittämisen lapsen kanssa...
 
Ei menkkoja, testi nega, monta alavatsa vihlasuu tänään, taitaa olla kroppa vähän sekasin... tulis edes ne menkat!! ; ( sit ainakin vois kuvitella et siitä lähtis normi kierto! Neljättä päivää pieni muotoista päänsärkyy...
 
Ninjaana, ärsyttävää odottelua :/

Täällä kp 1. Edellinen kierto 44pv, tässä kierrossa ovis joskus kp 26 tietämillä eli muutaman viikon saa vielä odotella...
 
Takaisin
Top