Oot ollu aika sissi Rusina . Oisko voinu pienellä olla refluksia, nousiko vauva ite pystympää kun oireet alko helpottaa? Meillä oli esikon kanssa samaa taistelua ja huutoa ja just 5kk iässä alko pikkasen helpottamaan. Vast tokaa odottaessa luin ekan kerran et vauvoillakin voi olla refluksi ja oireet sopiki siihen melko hyvin esikolla. Mä en silloin onnistunu täysimettää ja 5,5k iässä loppu kokonaan kun esikko ei enää rintaa huolinu. Siihen asti oltii jonku aikaa menty korvikkeilla ja imetyksellä. Ekat kolme kuukautta mentii puhtaasti rintamaidolla pumpattuna ja rinnasta. Tyttö huus myös yöt eikä suostunut pahimpina öinä nukkumaan muualla kuin sitterissä kiikutettuna, siinä sitte miehen kanssa vuorotellen valvottii ja kiikutettiin. Aina ku liike loppu huuto alko. Ei muutenkaan viihtyny (laitokselta asti) muuten kuin pystyasennossa, kehtoasentoon ei voinut sylissäkään kantaa ku muuten alko huuto. Kaiken lisäks imuote ei ollu paras ja imetysohjaus todella heikkoa, joten jo laitoksella iskettiin kumi ja siitä ei päästy ollenkaan eroon.
Pelkäsin hirveesti et seuraava on yhtä vaikea alussa, mutta onneksi ei. Mä en voinu uskoa et oikeesti vauvat voi olla tosi helppojakin, sellasia jotka vaan syö ja nukkuu eikä itke/huuda koko aikaa.
Pelkäsin hirveesti et seuraava on yhtä vaikea alussa, mutta onneksi ei. Mä en voinu uskoa et oikeesti vauvat voi olla tosi helppojakin, sellasia jotka vaan syö ja nukkuu eikä itke/huuda koko aikaa.