Tissijuttuja -raskaus ja imetys

Keskustelun 'Laskettu aika joulukuussa 2017' aloitti pookkana, 5 touko 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Sitten vaan kahdet pihdit ja apujoukkoja :D Näin myös irrotettiin mun huonosti hoidettu kielikoru aikoinaan, kun suussa vielä siihen koruun helposti kerääntyy kaikkea mönjää :oops:
  2. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Nyt on noin 2v 4kk :)
  3. Nipanderi Naimisissa foorumin kanssa Joulukuun mammat 2017

Joo, tätä testattiin kyllä, mut sattui niin prkleesti et ei onnistu ilman puudutusta. Pitäis saada nänni pysymään melko paikallaan ku sitä vääntää:)
  4. pookkana Naimisissa foorumin kanssa Huhtikuunmammat 2015 Joulukuun mammat 2017

Auts :confused:
  5. Nipanderi Naimisissa foorumin kanssa Joulukuun mammat 2017

Noniin, nännikoru poistettu. Ihan hirveitä uutisia kertoi lävistäjä. Sano et vaimollansa ku oli poistettu ni maito suihkus ihan holtittomasti niistä reijistä ja aina oli kaikki vaatteet ihan märkiä, vaik mitä teki. Voi f*ck, kuulostaapa kivalta:)
    • Hauska Hauska x 1
  6. Hippunen2 Ihastunut foorumiin Joulukuun mammat 2017 Kesämammat 2016

Mulla suihkuaa aina ilman korureikiäkin Tytön aikaan oikein suihkutissi eikä se loppunut ikinä (imetyn 10kk) ja aina suihkus toinen samalla kun toista syötti. Toivon et nyt ei olis niin suihkuavat kosks julkinen imetys ei tod. Onnistu jos oikein suihkuaa. :D
  7. Rusina Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Joo ilman nännikorujakin sai puristamalla suihkimaan jopa viiteen eri suuntaan. Että shillälailla :D
    • Hauska Hauska x 1
  8. Joulukuu14/17 Tuttu foorumilla Joulukuun mammat 2017

Mulla on kans ruvennut saunassa tippumaan maitoa, ollut nyt muutaman viikon verran. Ei onneksi tule muulloin, vaikka tuntuukin siltä välillä.

Jaa tämä sivu