Tipaton tammikuu ;)

mulle kelpais tällä hetkellä kans italian pata ja monet muut herkut. Ja voisin myös ottaa jonki piristys ruiskeen kun tuntuu että ei jaksa yhtään mitään. töissä pitäs vielä olla semmonen 3h. ei yhtään kiinnostas enää.. Miks tää väsymys pitää nyt tulla takas ku just ajattelin että haluan olla vielä pitkään töissä ennen kun saikulle jään.

Neljä ja puoli tuntia jäljellä, eikä juuri tekemistä. Että ei hyvin mene..

Mä kävin äsken hieman hypistelemässä vauvan vaatteita jotka tytöiltä on jäänyt. Löytyi sieltä onneksi jonkin verran sellaista neutraaliakin väriä jolla voi pojankin pukea :dummy: Myös vauvan leluja on paljon molemmille sopivissa väreissä, valkoisia pipoja, sukkia, tumppuja ym. Ehkä tästä selvitään ilman suurempaa konkurssia :wink

Niin ja hyppykiikku, sitteri, kävelykärry ja leikkimatto on onneksi hankittu myös molemmille sopivissa väreissä. Eihän meillä kaikki olekaan vaaleanpunaista! :hilarious:

Kohta on tämä tipaton ohi tai siis tammikuu :D tipatonhan jatkuu luonnollisesti :D aattelin jatkaa ehkä ihan vuoden loppuun asti tai tuli yks päivä semmonen aivopieru että eikö oo sama, keskittyisi reenaamaan ja terveellisiin elämäntapoihin? Saapa nähä :D nii ja kuka rohkea perustaa helmikuun hälinät? :D

Mä oon täs miettinyt, että sit joskus taas jos alkoholii vähän maistelee niin on varmaan kahden jälkeen kännissä. :D

Mulla tuskin tulee juotua enää, oon edellisen raskauden jälkeen muutamia kertoja otellu ja ne rapelot on ollu semmosia migreeni-huutoyrjöjä ettei järkee.. Vaikka ois nätisti ottanu. VAI alkaako ikä tulla jo vastaan?? 18-vuotiaana veti noin vaan 2pv ja siitä seuras pieni kooma, eli väsymys!!!

Ihan sama vika, ikä lähentelee kolmeeviittä ja sen huomaa krapuloista. 10 vuotta sitten saatto aamun ekat kaks tuntii vähän päätä jomottaa ja sit ei mitään. Nyt kestää kolme päivää toipuu ja ihan kamala olo niin fyysisesti kuin henkisestikin. Suunnittelin kans tipatonta jatkoakin. Ehkä tipaton 2015. :) Tai niin kauan kun tuntuu siltä.

Mulla ei oo koskaan ees krapulaa tullut, vaikka olis juonu vähän enemmän. Tosin mä tosi harvoin muutenkaan känniä vedän, enemmin juon muutaman lasillisen viiniä tai pari lonkeroa. Baareissa en oo ikinä tykänny käydä. Pääasiassa on tullut juotua kotosalla tai ystävien luona.

Mää luulen ettei paljoa maistu ;D

Muistan joskus nuorempana kun kavereiden kanssa naureskeltiin, että sit ku on raskaana niin mitä siitäki tulee kun ei saa juoda. Pakko sanoa et ei oo tullu edes mieleen näiden viikkojen aikana et tarttis saada alkoholia :D

Vanhuus ei Tuu yksin ;D vai onko se viisautta ku ottaa harvemmin niin siitäkin saa sitten kärsiä kovalla kanuunalla? :D

Mulla on huono viinapää jo nyt. Kerran Kaija Koon keikalla join yhden lonkeron ja kaks drinkkiä KOKO ILLAN aikana (mutta TYHJÄÄN MAHAAN tyhmä kun olin). Ei ollu illalla mitään oloja, mutta aamulla oli krapula!:eek: Olin vähän katkera. :blackeye:

Mut joo, en edes tykkää alkoholin mausta, joten mulle ois ihan sama, jos alkoholijuomia ei olis olemassakaan. :grin

Ite oon ollu railakas menijä (Pahimmat vuodet oli siinä 17-20veenä), en niinkää missään yökerhoissa mutta pienissä baareissa, keikoilla.. Mökeillä, juhlissa, kavereilla.. :grin

Kun mies alko taas kesän päätyttyä liikaa pelleileen kyseisen päihteen kanssa mulla loppu omat huvittelut.

Onneksi ei tosiaan mitään suuria viineilyi ollu itellä ennen kuin paljastu ylläriplussa. Heti kun testi oli kädessä ja clearblue digital osasi kertoa että 2-3 (eli rv 4-5) - kaikki mieliteot alkoholia kohtaan loppu!

Tää Litti-Lilin odotus on maailman tärkeintä nyt! :Heartred Olkoon nyt Litti-Lili kun sukupuolta ei tiijä :grin

Edit ja joo, ei maailma paras viinapää, pari valkkarlasia ja se o menoooo!

Ei oo kerenny paljoo rillutella kun ukko pehkana pukkas paksuksi ku olin kerinnyt pari kk olla täys ikänen ;DD mut ohan täsä loppuelämä aikaa :D ikä on vaa numeroita :D

Kyllä mulla varmaan tämä vuosi tulee menee edelleen ilman, kun tarkoitus olis imettää jos vaan onnistuu. Ellei sit joku vapaailta käydä miehen kans syömässä niin voi lasillisen viiniä juoda ruuan kanssa. :)

:D En kiellä minäkään, Sommersby jääkylmänä :p Röökittä nyt kolmatta vuotta mut toi sommerby,varsinkin se uutuus Cranberry :p

Sommersby omena siideri, nams. Lämmin kesäilta ja terassi, pari sidukkaa. :) Tai lasillinen pari viinii, tähtitaivas. Aika hienoo. No ens kesänä sitten limulinjalla. :D

Takaisin