Voi jee!! Mä ostin tänään tori.fi:n kautta vauvan hoitopöydän ja pinnasängyn eri myyjiltä. Molemmat olivat tosi edullisia ja hyvässä kunnossa, joskin pestä piti jonkunkin aikaa, miten ihmeessä joissakin kohti olikin niin likaa
Hoitopöydän kokoaminen meni ongelmitta, mutta pinnasänkyä en osaa ollenkaan koota!!! Se on sellainen vanha pinnis, johon en mistään saakaan ohjeita tai edes kuvaa tuskin löydän mistään. Hiukan samantyylinen kuin sellainen retropinnis, jossa on ne pallot sivussa, mutta tossa ei oo. Kyllä mä hiukan kyselin, että mikä minnekin siinä ostotilanteessa, mutta se nainen oli sellainen papupata, että menikin näköjään ohitse.. :D Ja mä vaan mietin et äkkiä kotiin kokoamaan vauvalle.. tässä sitä sit ollaan!
Hoitopöytä (josta en tiedä tuleeko ees käytettyä, varmaan...) ja pinnasänky päätettiin, että ostetaan käytettyinä. Sängyn pohja on myös hyvässä kunnossa, ei ole pissaläikkiä tmv. Saatiin siihen patjakin, mutta ostan takuulla uuden omalle vauvelille!
Turvakaukalo ainakin uutena, vaikka siitäkin yksi lapseton ystävä sanoi, ettei ostais uutena ku käyttöaika on ni lyhyt. Mutta JOS me saadaan toinenkin lapsi melko pian tämän jälkeen, niin siinä ois sit hällekin.. teoreettisesti ajateltuna siis noin, synnytetään ja hoidetaan tää eka vauveli nyt kuitenkin :)
Vaunut ois kans kiva ostaa uutena, mutta en ole vielä tosiaan niitä käynyt juuri ees testailemassa!
Ja niin, joskus kirjoittelin täällä, että työpätkää oon kattellut ja sellaisen sainkin, helmikuun alussa alkaa mun exex-työpaikassa. Oon tässä ollut nyt 3 vkoa työttömänä ja alkoi hermostuttaa tää oleminen ja se, etten tiedä milloin oon seuraavan kerran töissä, koska musta tuntuu, että haluan olla mahdollisimman pitkään kotona, nyt kun ei ole työpaikkaakaan mihin palata :)