Tipaton tammikuu ;)

Täysdementia päässy iskemään. Appuuu, mistä sitä lisämuistia tähän käteen sais?

Telkusta kun on kattonu joitakin synnytysohjelmii, ni niissä vastasyntyneet näyttävät vastasyntyneiltä. Tyttö kun syntyi koitin kovasti etsiä sitä vastasyntynyttä kun hän näytti minusta nii vaan vauvalle

Kurkussa pikkasen korventaa, tuli syötyä puol paketti grillimaustevoita ruispalat päällä! Suurimmaks osaksi tätä raskautta on sävyttäny huoli ja murhe, jonka vuoksi myös ruokahalu ollu kaukaa haettua. Viimetorstaina tais ruokahalu palata ja nyt tulee syötyä useammin pienesti, ettei ähkyä pukkaa.... Pelottaa että painoo tulee sikana, entisten lisäksi....

Lilja2015, joo aika pitkälti täyslevossa oon ajatellut olla. Ite synnyin pienenä keskosena, niin riskit on tiedossa. Ainakin tulevat 5-8 viikkoo makaan lähinnä, että päästään kohtalaisille viikoille varmasti. Huoli vauvasta on vaan kova, kun ei sais syntyä ainakaan kuukauteen.

Tsemppiä makoiluun, Lorenzia! Varmasti huolestuttaa vauvan puolesta. Nyt vaan kovasti lepoa! :Heartred

Mullakin esikon raskaus aikana ennenaikasuuden riski ja tyttö yritti syntyä rv 30+ ja nyt jo heti alussa sanoivat että on suuri ennen aikasuuden riski. Vielä onneksi kohdun suu ultralla kiinni ja sisä tutkimusta eivät rupee ees tekemään ettei vaan aiheuta se mitään. :)

Minä oon onneksi vielä pystyny töissä olemaan mutta melko paljo vaan rönötän lepolassissa asukkaan vieressä enkä riekkase niin paljoo kuin ennen. Mies kotona joskus marmattanu ku makoilen paljon mutta ehkä se sit ymmärtää kun lääkäri sen sille sanoo ja meinasinkin rakenne ultrassa pyytää sitä lääkäriä selittämään tolle ukolle tän asian.

Lorenzia tsemppiä suuresti sulle! Onse kyllä harmillista, että näin aikaisin jo joudut vuodelepoon! Huoli on varmasti suuri! Toivotaan et vauvasi pääsee hieboille viikoille! Väh 37! :)

Jaksamisia Lorenzia!!!!! :Heartpink:Heartpink Se makoilu alkaa varmaan äkkiä kyllästyttää, mut koita keksiä jotain. Kaikki leffat ja sarjat katot mitkä kiinnostaa, luet tai teet käsitöitä tms.:flower Jokainen päivä masussa lisää on varmasti arvokas pikkuiselle. Siellä kuplassa ei ole mörkönä infektiot sun muut. :Heartpink

Lorenzia tsemppiä kovasti ja toivottavasti pieni pysyy vielä hyvän aikaa masussa!!

En oo fb ryhmässä, alkuun olin mut kun en ehdi joka paikassa höpistä niin oon täällä ja vau.fi salaisella puolella.

Muokattu viimeksi:
Iltalenkki koirien kanssa takana, loppumetreillä vedin sit leviäks, lunta satanut todella liukkaan jään päälle ja siinä. Polviin sattuu ihan kiitettävästi, eli onneks kaaduin polvilleni..

Mä oon jo yhessä fb ryhmässä tuosta edellisestä lapsesta ja meitä siinä on 44hlöä. Voin kertoa että se on kyllä ollu tosi hieno ja antoisa ryhmä. Me ollaan päästy tutustumaan toisiimme oikeasti eikä kukaan tunnu "virtuaali" henkilöltä. Meillä on jo ollut kaksi tapaamista porukalla. Eka vauvojen kanssa ja syksyllä meillä oli mökkiviikonloppu pelkkien mammojen kanssa. Uusia tapaamisia taas suunnitellaan. Ja osa jotka asuu lähellä toisiaan tapailevat muutenkin. Aivan mahtava porukka enkä vois kuvitellakaan enään eläväni ilman sitä porukkaa <3

Voinen siis suositella tällaista kokeiltavaksi myös meille. Tosin mulle kyllä riittää tämäkin tapa sillä en tiedä olisiko mulla enään aikaa toiselle niin aktiiviselle ryhmälle...

Kiitos tsempeistä kaikille :) Olo on selkeesti levolla helpottanut, kun ei supista enää, vaikka kävelis vessaan ja takas. Huomenna olis rakenneultra ja vähän jo jännittää. Perjantaina ultrassa Hippunen piti jalkoja sen verran ristissä, ettei sukupuolta ainakaan miun silmillä erottanut. Ehkä kuitenki vähän enemmän muistutti tyttöä, sillon kävis miun unet ennen positiivista testiä toteen.

Ei mennyt ihan putkeen tuo työpaikalla kertominen. Ei tervehdi pomo enää vastaan tullessa.. :( Todella kypsää ja aikuismaista käytöstä.

No jo on elaffylla pomo! :o aika törkeää ja lapsellista käytöstä! Toivottavasti asian sulateltuaan tulisi järkiinsä ja osaisi käyttäytyä.

Vitsi oon aina ajatellut et miespomot on asiallisempia kuin nais. Mut ei näköjään! Tsemppiä elaffy

Mä kerroin viime viikolla töihin, että meille tulee toinen vauva. Olen nyt siis vielä hoitovapaalla esikoisen kanssa. Onneksi ottivat hyvin ja onnittelivat. Vitsi että aina niin paljon jännittää tuo raskaudesta kertominen! :woot:

Onpa todella lapsellinen Elaffyn pomo! Kehtaakin! Mä pelkäsin myös, kauppiasvetoisessa kaupassa, yrittäjinä tietenkin aattelevat aina säästöä, rahaa ja rahaa. Ovat myös sen tyyppisiä että näyttävät naamaa jos asia ei miellytä, onneksi pelkäsin turhaan ja ottivat asian hyvin, ja normaaleina pysyneet kertomisen jälkeen :)

No ei kannata välittää kenkuista pomoista ja muista tommosista tolvanoista! Nyt pitäs vaa nauttia ja olla onnellisena pyöreä. :)

Takaisin