Tipaton tammikuu ;)

Toivottavasti en nyt riko sääntöjä,vaikka ohjeet luinki, varmaan nekin ymmärsin väärin. :D

Eli fb ketjujen mainostaminen on foorumeilla kielletty,vai olikohan se niitten linkittäminen.. no eniveis! :) Eli sellasta ajattelin kysyä et miten porukka,käytättekö fb enemmän vai tätä foorumia? Itse taidan enemmän fb orja olla,että olisiko innokkaita jos jossain vaiheessa tekisin ryhmän sinnekkin? Salaisen sellaisen tietty..

Et jos halukkaita on niin laittelen vaikka sit yyveetä heille millä nimellä ryhmän löytää jos sen teen. :)

Onpa hurjan kuulosta lorenzia. Täältäkin lähtee kaikki tsempit ja peukut että pieni kestäisi matkassa vielä jonkin aikaa! Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Juu täytyy tässä ajan kanssa katsoa teenkö jonkun ryhmän sinne. :) Enemmän varmaan tulisi siellä sitten juteltua kun vauvat ovat jo maailmassa.. (ainakin omalla kohdalla varmaan loppuu tää foorumilla olo)

Sitä kautta helpompi myös varmasti sopia mm. Jos halutaan vauva miittinkejä pitää läellä asuvien kans. :)

Toisaalta itse haluaisi jatkaa täällä keskustelua myös vauvojen synnyttyä, kun tiivisti juteltu jo ennen. :)

Mä olen kans siellä fb:ssä mut ehkä kuitenkin mielummin täällä sivustolla. Ajatellen että kun kaikki ei oo ja jos toiset lähtee sinne puhelee ni sit tää vasta kuolee.

Kai se meistä kiinni on ihan itsestä et miten aktiivisena tää pysyy syntyminen jälkeen. Ei tänne oo yhtään sen monimutkaisempaa tulla nyt ku silloinkaan :)

Mä käyn edelleen tuolla esikoisen ryhmässä, joka on siis täällä foorumilla. Joskaan en niin usein kun täällä. Fb:n käyttöä olen pyrkinyt vähentämään, vaikka kyllä sitäkin tulee käytettyä.

Mua harmittaa kun aikaisemmassa mammaryhmässä lähes kaikki keskustelu on siirtynyt fb:hen. Itse en ole ainakaan vielä kokenut tarvetta liittyä sinne, mutta kiva olisi kuulla tuon ryhmän kuulumisia kun niin pitkään kuitenkin kirjoiteltiin raskaus ja vauva-aikana. Mutta onneksi jokuset vielä kirjoittelevat foorumillekin niin vähän pysyy kärryillä kuulumisista :)

Mä tykkäisin, että foorumi pysyis elossa vielä vauvojen synnyttyäkin. Olisi kiva jakaa kuulumisia ja kokemuksia. Toivottavasti edes suurinosa pysyy senkin jälkeen mukana, toki ei ihan samalaisella tahdilla ehdi kirjoittelamaan, mutta kuitenkin. :)

Sitä samaa itsekin toivon, että ryhmä pysyisi kasassa. Kesäkuisissa on muuten todella paljon sellaisia, jotka eivät ole mitään kirjoittaneet/kommentoineet mihinkään ketjuun. Hieman sääli, olisi kiva päästä tutustumaan tyyppeihin enempikin.

Joo niin, tota listaa katsonut, että meitä on täällä tosi monta, mutta silti vain tietyt on aktiivisia. Suurinosa ei tosiaan oo kirjoittanut mitään, edes sellaiset jotka on hetki sitten lisännyt itsensä listaan.

Mä nyt vasta havahduin, että toi "salainen ryhmä kesäkuisille" (josta on kiinnitetty topic ekalla sivulla) ei olekaan fb-ryhmä.:eek:

Onko moni täältä siinä salaisessa ryhmässä? Kannattaisko siihen liittyä?

Mäkään en fb:iin viitsi lähteä keskustelemaan. Koitan käyttää sitä mahd. vähän sos. mediana. Kirpparit sun muut kyllä hyödynnän. :)

Kaikki me joilla näkyy toi "Kesäkuunmammat 2015" nimimerkin alla ollaan siellä :) Siellä voi vähän vapaammin puhua kun ei ulkopuoliset nää..

Oon samaa mieltä Moonflowerin kans. Kylhän se olis kivaa jubailla ja vaihtaa kuulumisia teidän kanssa myöhemminkin. Eihän heti ku vauva syntyy välttämättä ehdi, mutta kyllä se arki tasaantuu. Ja muutenkin emmekään täällä huvikseni käy vaan on kivaa saada anonyymisti vertaistukea. Itselläni ei edes ole Facebookia. Eikä tule :D

Ahaaaa... onko siellä samaan tyyliin nää keskustelualueet? Täytyisköhän liittyä ja tulla katsomaan millaista juttelua siellä on. :)

On, ihan samallailla ketjut tehdään :) Tiedäks missä on ne ohjeet liittymiseen?

Olis kyllä kiva jaaritella sittenkin kun muksut syntyy kun esikon aikaan olisin itse tarvinnut jonkun vertaistuki jutun mutta sillon mentiin ihan vain äidin tuella. Ja kyllä nytkin vaikka raskaus aika henkisesti ollut paljon helpompi niin on se ihana saaha tänne kirjotella ja saada jutella toisten samassa tilanteessa olevien kanssa. :)

Takaisin