Tipaton tammikuu ;)

Joo, ei oo kyllä tullu neulottua sitten yläasteen! Ja sillonkin taisin tehä puoli vuotta jotain sukkia tai lapasia ja niistä tuli aina ihan eripariset :D . Ei oo noi käsityöt ihan mun juttu. Onneks anoppi jaksaa tehä villasukkia ja niitä onkin kertynyt esikoiselle jo vino pino :) .

Mä kun oon tämmöinen musiikki-ihminen niin laitoin ekaa kertaa kuulokkeet masun päälle ja laitoin vauvalle vähän musiikkia:smiley-bounce012 Eihän se vielä kunnolla kuule, mutta kun ääni on jonkin sortin väreilyä niin tunteehan se pikkanen äänen värähtelyt lapsivedessä.

Me ostettiin esikoista odottaessa varta vasten langattomat isot kuulokkeet, jotka yltää mun masun ympäri ja pysyvät paikallaan. Sit vaan "volat kaakkoon" :grin

Ainakin nämä kaksi aiempaa lastan ovat hyvin musikaalisia ja sävelkorvaisia, liekö johtuu osittain siitä, että ovat jo vaaveina saaneet kuunnella paljon musiikkia. :) 3v laulaa paljon ja tunnistettavasti nuotilleen, 2v tulee kovaa vauhtia perässä. Sydäntä lämmittävää kattoa ja kuunnella, kun omat pikkuset yhessä veisaa milloin mitäkin:love7

Mä en oo käsityöihminen itse, mutta sen sijaan tykkään leipoa! :) Melkeinpä joka viikko tulee jotain tehtyä. Ensi viikolla tuleekin paljon leivottua, kun on esikoisen 1v synttärit tulossa.

Eilinen meni vessassa ja maha vielä yölläki kipee. Nyt sit taas ei tuu mitään.. äh. Täytyy joo jotain luumuhommia ostella. Mä en osaa tehdä kun puutöitä :D ois ihanaa kun osais,en varmaan muuta tekiskään.. tai niinhän mä nyt ajattelen :D

Imanmarian tilanne kyllä huolestuttaa, vai ovatko päässeet Lontooseen livahtamaan ja kaikki kunnossa... Viimesin viesti oli aika huolestuttava!!

Mä jo toivoin, että olisi tullut kertomaan miten voi ja onhan kaikki ok, mutta olikin muuta keskustelua. :/ Taisi olla lontoon reissukin ihan tässä lähellä? Ovatko päässeet sinne lähtemään eikä oo vain ehtinyt tänne päivittämään tilannetta. Toivottavasti kaikki ok.

Tänään käyty ihastelemassa ja ostamassa muutamat vauvan vaatteet. Nii ja kaukalo telakan kanssa, kun halvalla sai. Voi että, kumoa ois jo kesä. <3

Hei en muista missä puhuttiin tosta raskaana lentelystä, mut siis ihan turvallisin mielin voi lentää siis millä viikoilla? :)

Sellasta suht rauhallista, pianosävellyksiä ja välillä lastenlauluja :) en mitään rockia tai sellasta :D

Stalkkasin ImanMarian profiilia sen verran, että näyttäis olleen viimeksi kirjautuneena klo 18.19. Toivottavasti siel on kaikki hyvin!!♡ tulehan pian kertomaan kuulumisia...!

Mulle neuvolassa sanottiin tosta lentämisestä, että keskiraskaus olis paras aika matkustamiselle. Lentoyhtiöillä on omat rajoituksensa, olikohan niin että Finnairilla voi lentää rv 36 asti, mut viikosta 26 alkaen pitää olla lääkärintodistus.

Minäkin käyn täällä välillä tarkistaa ImanMarian vointia :/ toivottavasti olisi matkalla sinne lontooseen ja kaikki olisi hyvin!

Olipa kurja nukkua yö. Mulla meni kallonpohjanlihakset ihan jumiin eikä mikään pään asento ollut hyvä, tyynyn kanssa tai ilman :schocked028 ja olin niin väsynyt etten jaksanu nousta hakemaan särkylääkettä. Puoli kuudelta oli pakko kun siihen aikaan ruukaan vähän virota ja kävin pissalla samalla. Lääke onneksi auttoi.

Nyt vaan kauratyynyä lämmittelemään ja kylmägeeliä niskaan.... pakko käydä siellä hierojalla kohta, menee mahottomaksi.

Voiko hierojalla käydä odotusaikana? Millaiseen asentoon se asiakkaan laittaa? Mä oon käyny vaan hierojalla jossa maataan mahallaan ja toinen runnoo koko painollaan selkää...

Onko kellään muulla mahasta vielä haittaa? Mulla tekee hankaluuksia nousta makuulta ylös, täytyy kiepsahtaa sillee jännästi ja kyljeltää nousta.

Mulla taas on ruvennut puuttumaan vasen käsi. Pari päivää vaivaa on ollut ja nyt tänään ihan aamusta asti, ärsyttävä vaiva :confused: Toivottavasti ei etene siksi rannekanavan oireyhtymäksi kun näin aikaisin alkoi!

Jotkut hierojat suostuu hieromaan istuvan asiakkaan. Jamä voin toistaiseksi vielä maata masullani, en kyllä kauaa. Sais ees ton hartiaseudun auki, tekis paljon....

Mulle kävi tän kuplan kans eilen niin, etten hahmottanu mittoja, joten kolautin masun penkin reunaan. SATTU HIIVATTI! :D mikä lie herkkä kohta oli siinä. Hämmästyin, että kuin nyt jo tekee kipeetä.
Kyykkyyn meno ei suju enä niin sutjakkaasti.:rolleyes:

Rosalina: Mä oon myös jo pari kertaa kolauttanut mahan, kun oon luullut mahtuvani sivuttain paremmin jostain turhan ahtaasta välistä. Tästähän se rymyäminen vaan pahenee. Ja paidalta voi kohta tarkastaa päivän ruokalistan, kun ei murkinoidessa yletä enää lähelle pöytää. :rolleyes: Onneksi ei tarvi missään töissä edustaa.

En mäkään mahu enää mistää kaposista koloista.

Mä en enää mahu autoo hakemaan tallista tai viemään sinne kun en mahdu auton ovesta ulos. :D Siis meillä on tosi kapea talli ja ennen raskautta ei ollu ongelma eikä mikään mutta nyt ottaa mahan niin kireelle että ihan pahalle tuntuu. Mies joutuuki meillä hoitamaan ton talliin ajon ja sieltä ulos. On se herra muutamana aamuna 5 aikaan kironnu että räjäyttää seinän naapurin puolelle ettei tartte aina herätä ottaa autoo. :D onneks nyt ei oo niin kauhee pakkanen niin voi pitää pihalla. :)

Takaisin