Tervetuloa tammikuun odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Celina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta! Jep nyt minä siirsin sen yksityisen ajan 3.6 eli muutaman viikon päähän ja varasin neuvolankin kesäkuun loppuun 27.6 :) :) huiii kun jänskää!! Tänne ei kummempia, etova olo mut kertaakaan en oo oksentanut :) aika matelee niiiiin hitaasti, ja se on suurin oireeni :"D

Kertoilkaahaan tekin jotain :)
-Late 4+4 (?)

no itsellä tällähetkellä niin törkee räkätauti, että jos muita oireita oliskin niin ne peittyy kyllä tän taudin alle. tänään rv 6+3 <3 ei oo pahaa oloa, mutta ei ollut kyllä esikoisestakaan, iskias tuntuu et on alkanu vaivaamaan, alaselkä kipua siis löytyy joka vetää tonne pakaraan. ärsyttävää!!

Voi ei Jeflo :/ Tunnen tuskasi, mulla on jäätävä siitepöly allergia ja nenä vuotaa koko ajan ja kurkkua kutittaa.. Äsken myös huomasin että alaselkä on kipeä niinkun menkkoja ennen :/ siivoilin ja laitoin kukkia ulos, niin ehkä liika kyykkiminen sen teki..

Oliko joku jo kysynyt että miten olette raskaudesta kertoneet, vai oletteko vielä kenellekään. Milloin on hyvä hetki? Se maaginen 12vk vai joko aiemmin? :)

joo ja tällä helteellä hikoilee ku pieni possu kun on kuumetta. mutta kyllä mä tän selätän :) ja ne lääkäristäkin sanoi ettei vauvalla oo hätää flunssan ja lämmön takia. mä oon hölöttäny ohi suuni jo aika monelle läheiselle, mutta sitten muille varmaan ekan ultran jälkeen :) mieskin sano et oon varsinainen hölösuu :D

joo ja tällä helteellä hikoilee ku pieni possu kun on kuumetta. mutta kyllä mä tän selätän :) ja ne lääkäristäkin sanoi ettei vauvalla oo hätää flunssan ja lämmön takia. mä oon hölöttäny ohi suuni jo aika monelle läheiselle, mutta sitten muille varmaan ekan ultran jälkeen :) mieskin sano et oon varsinainen hölösuu :D

mä en osaa tehdä tota lilypai juttua mistä saa ton viikot ja päivät laskurin. tai osaan tehä sen mut en liittää tänne :( ja se väittää että mulla on viikkoja 7, vaikka laitoin kaikki tiedot oikein. öh, oon huono koneiden kanssa :D

mä en osaa tehdä tota lilypai juttua mistä saa ton viikot ja päivät laskurin. tai osaan tehä sen mut en liittää tänne :( ja se väittää että mulla on viikkoja 7, vaikka laitoin kaikki tiedot oikein. öh, oon huono koneiden kanssa :D

ja mun lisäks näköjään konekin sekoilee kun kaikki tekstit tuli tänne tuplana :DD voi elämä.

:laughing025 hahah siis tiiätkö mullaki tulee kaikki nämä tuplana, mut poistan sit aina sen toisen kommentin :) Hyvä tietää tuo kuume juttukin, syksyllä viimestään alkaa aina ne sairastelut :// Joo mä oon kertonut vasta siskolle ja kolmelle kaverilleni. Vanhemmille kerron vasta kun on pidemmällä, samoin kuin muillekin tutuille.. Ainakin äiti rupeisi huolehtimaan ja hössöttämään niin että viimestään sillon itellekki tulis kauhea stressi :laughing8

Ja lilypie on helppo tehdä.. minäkin tein ekaa kertaa... sit kun oot tehny sen niin katot sen alapuolelta ne että mihin haluat sen.. valitset sen blogi/foorumi jne kohdan ja se antaa sulle linkkirimpsun, jonka kopioit ja menet omiin tietoihin tähän KESKUSTELU välilehteen ja sieltä otat ALLEKIRJOITUS kohdan.. siinä on n e html ja html/ tms niin niiden väliin liität sen linkin minkä oot kopsannu. koitappa.. ja joo mullaki heittää muutamalla päivällä kun se olettaa vissiin että kaikkien kierto on se 28 :D

Ai.... Ehkä mä en vaan nähny sellasta kohtaa.. pitää koittaa uudelleen :D

muoks: aaaah nyt mää hokasin! Kiitti !

Kerronpas jotain itsestäni myös. Täytän kesällä 31 vuotta. Asun omakotitalossa Kanta-Hämeessä Hausjärvellä miehen ja tytön kanssa. Perheessä on 3 koiraa, kissa ja 2 gerbiiliä. Kohta tulee miehen kanssa 15 vuotta yhdessäoloa täyteen, että hitaasti on edetty :) Naimisiin mentiin syksyllä 2011. Eka lapsi sai alkunsa eka yrityksestä ja raskaus meni hyvin. Synnytys ei niinkään, vaikka kätilöiden mielestä kaikki meni ihan normaalisti :D Ekassa raskaudessa tuli ns. menkkaoireet ihan ajallaan enkä kuvitellut että olis heti tärpännyt, ja tein testin kuitenkin kun säännölliset menkat oli päivän myöhässä. Rintojen arkuuteen ja pissalla juoksemiseen olikin nyt eri syy :) Toinen ei lähtenyt alulle ihan ekasta kierrosta, ja toisessa kierrossa tein ovistestejä (oon erittäin kärsimätön) mutta ovista ei näkynyt siinä viikon jaksolla. Ajattelin et joko testi huijaa tai sit ovista ei ole. Menkkoja ei sit kuulunutkaan silloin ku olis pitänyt, niin aloin testailemaan päivittäin - tietenkin. Edellinen kierto oli ollut 27 päivää, mutta kp 32:na tuli testiin haamu. Seuraavana aamuna testasin aavistuksen vahvemman haamun ja sitten tein päivällä vielä digitestin, mitä uskoin jo. Edellisraskaudessa riitti se yksi testi kun tulos oli ilmiselvä. Nyt ihmettelen kun ei oireita oikeen näy kunnolla. Jotenkin odotin samoja oireita kuin ekakerralla. Nyt on välillä inhottavaa tunnetta alavatsalla ja alaselkää juimii ja kiristelee. Kai ne on sit niitä raskausoireita tällä kertaa. Tekis mieli tehä vielä digitesti kun pelottaa et onkin joku kohdunulkoinen ja hormonimäärä ei nousekaan. Kävin paikallisapteekissa kattomassa mut ei siellä ollu kuin viivatestejä.

Päätin tänään rekisteröityä sivustolle, vaikkakin hyvin jännityksensekaisin tuntein vielä kaikesta. =) Olen pian 23-vuotias nainen ja erittäin toivottu plussa ilmaantui testiin ensin torstaina ja sitten lauantaina, kun toistamiseen testasin. Laskureitten mukaan viikkoja olisi siis 4+4 ja la 23.01.2014.

Olo on vain niin kovin epäuskoinen, että vähän väliä sitä kuitenkin käy kurkkailemassa, ettei menkat vain ole alkaneet! Kaikki on niin alussa, ettei luonnollisesti ihan hirveästi uskalla vielä kiljua riemusta ja juhlia... =) Perheeseen kuuluu vuotta vanhempi aviomies ja kolme lemmikkiä. Huoh, niin jännittävää kaikki.

Päätinpä liittyä tänne sivustolle.. Täytän pian 21 vuotta ja odotan toista lasta. Menossa mukana on kihlattu, 5kk poika ja koira! LA ei olla ihan varmoja koska tässä kuussa ovis on selvästikkin ollut jonkin verran myöhässä, mutta neuvolaan kun soitin niin laskettiin edellisten menkkojen mukaan ja sillon se olisi 14.1.2014 ja viikkoja olisi nytten 5+6<3 Jänskättää kyllä todella paljon mutta aika varmaan menee todella nopeasti tuon yhen riiviön kanssa ;)

Helou vaan uudet odottajat. :)

Pyyntö: Voisiko tuplaketjut poistaa? Onnistunee ketjujen luojien toimesta.

Helou! Voisin ilmottautua porukkaan mukaan. Olen 30v täyttävä äippä Tampereelta ja odotan kolmatta lasta syntyväksi 26.1. Perjantaina tein testin ja muutamalle kaverille on asiasta kerrottu. Nyt ei tunnu samalta kuin edellisillä kerroilla että olisi kiire huutaa kaikille raskaudesta. Nyt on mukavaa pitää salaisuutta itellä. En tiedä kuinka pitkään. Pojat on syntyny 08 ja 11 enkä laita yhtään pahaksi jos täältä tyttö nyt tupsahtais :)

Moikka =)

Minäkin ilmoittautuisin tammikuisiin =) Olen 33-v. nainen Paimiosta. Jo onnellisesti yhden ihanan tytön äiti, vaimo ja koiran omistaja. Plussasin vappuna, mutta tänään kävin varmistamassa viikot ja ultra näytti pienen pienen sydämen vahvat lyönnit ja että viikkoja olis nyt 6+3 eli LA olis meillä näillä näkymin 10.1.2014 =) Toivottavasti pienokaisella on jarrusukat matkassa, koska pari keskenmenoa on tullut aikoinaan ennen meidän pikku neitiä.

Onnee kaikille odotukseen =)

Onks meillä Facebook-ryhmää?

Mul ois ensiviikon To eka neuvola ja nyt jännittää ihan sikana kun tuli niin aikaisin tää uusin tulokas niin saapi nähdä.Mulla kun, jos menee kesken ei ole minkäänlaisia oireita,etenkään toisessa keskenmenossa ei ollut ja olin kantanut kuollutta 5vko tietämättä ja kätilöltä vielä kysyin mistä,johtuu ettei tuu ulos vaik luonto on sen päättänyt?ja tyhjennys lääkkeet ei toimineet niin ei osannut vastata.
Toivottavasti pääsis aikaiseen ekaan ultraan,neuvolantäti pisti meinaa kyselyn perään kun oon vip-potilas eskari on
4kk sektio takana ja rankka raskausmyrkytys lisänä.Mies sanoi että pidetään pikkanen,ja asiaa harkitaan jos näyttää pahalta kun tosiaankin tuli liian aikasin plussa,mutta mieskin toivoo,että kaikki olisi hyvin. :happy093

Mä en löytänyt mitään kohtaa mistä vois noita tuplaketjuja poistaa. Mutta laitan ylläpitäjälle viestiä, josko hoituis sitä kautta. :)

Täällä nyt omien laskujen mukaan 4+3 ja menkkojen mukaan 5+3. Mietin just että pitäiskö vaan laskea noiden menkkojen mukaan kun niin ne neuvolassakin tekee ja heittoa LA:han tulee alle 2 vkoa kuitenkin niin tuskin lähtevät sitä edes muuttamaan sitten.

Onneksi pahoinvointi ei ole saavuttanut minua vielä, ainakaan kokonaan. Oksentaa ei ole siis vielä tarvinnut, toissapäivänä oli kyllä lähellä. Olin tossa pari päivää sitten sovittamassa juhlamekkoja kesän juhliin ja huvitti kun isotkaan koot eivät sopineet rintojen kohdalta. :D Myöskään farkut ei enää mahdu, varmaan johtuu turvotuksesta, en oo voinu lihota näin nopeasti niin paljoa. :D

Heippa, Tämä turkulainen 28 vuotias, ensimmäisen odottaja liittyy myös mukaan. Laskettu aika 21.1. viikkoja siis kasassa vasta 5+1. Ensimmäinen neuvolakäynti tulevana maanantaina. Mukava tutustua kaikkiin teihin :)

Takaisin