Tiinamaria
Oman äänensä löytänyt
Hei te toista lasta odottavat, onko kaikilla kohdun kasvukipuja? Mua vähän huolettaa kun ei oo niitä kun ensimmäisessä raskaudessa oli melko voimakkaat. Muutenkin tuntuu ettei oo mitään oireita. Voi miks odottavan aika on niin pitkä?
Ei mullakaan ole niin vahvoja oireita kuin esikkoa odottaessa. Flunssakin tuli kylään, niin tuntuu että kaikki raskaus oireet menee tämän piikkiin. Tosin flunssa tuli myös heti esikon aikaan, kun plussasin. Olen tehnyt yhden testin, mutta siinä SE viiva oli niin vahva, etten ole kokenut tarvetta tehdä toista.
Minä oon aina ollut huono odottamaan yhtään mitään. Huh, jospa sitä aika menisi nopeasti ja olisi nyytti pian sylissä. <3

ja tiistaina aamullla andon digiin yes, ja iltapissasta vielä CB digiin raskaana 1-2viikkoa
!! Niin monen negatestin jälkeen olo on sanoinkuvaamattoman onnellinen, mutta samalla pelottaa ihan saakelisti, että jotain pahaa tapahtuu :/ Toivotaan parasta, eihän siinä muu auta.. VAUN laskureiden mukaan tänään ois 4+2 eli tosi tosi tosi alussa.. ja LA 22.1.2013
Hui <3 Olen jo kuitenkin sen verran ajoissa että varasin yksityiselle ajan 27.5, eli silloin ois viikot 5+5.. KERTOKAA pliis perunko sen ja siirrän myöhemmäksi, vai joko sillon näkyy jotain :/
<---- MInä ja tietokone.....