Tervetuloa tammikuun odottajat

Taidan siirtyä tuolta helmikuisista tänne teidän puolelle, jos vain sopii. Ekassa ultrassa käyty ja la 26.1. Itse olin ajatellut, että olisi ollut la viikkoa myöhemmin ja siksi alun alkaen helmikuisissa olin. Mutta toisaalta teillä on mukavaa keskusteluakin täällä, tuolla toisessa ryhmässä oli aika hiljaista kun kaikki oli vain facessa.
 
Heippa,

mukaan meininkeihin ilmoittaudun, kun vihdoin tämän foorumin löysin. Olen hieman alta kolmekymppinen, pääkaupunkiseudulla asustan, tänään iloisesti meneillään rv 16+1 ja esikoinenhan se siellä mahassa kasvaa. Laskettu aika siis 5.1. Lähipiirissä on onnekkaasti useitakin muita odottavia mammoja tai juuri synnyttäineitä, mutta olisihan se mukava täällä vähän vilkuilla mitä teille kuuluu, jotka odottelette omianne juuri samassa vaiheessa kuin minä. :)
 
Tervetuloa turinoimaan! :) Latasin hiljattain vau foorumi sovelluksen kännykkään niin pystyy turinoimaan useammin :wink
 
Aikaisemmin jännitin täällä että odottaisinko mahdollisesti kaksosia..
Ultra kuitenkin näytti että yks masuasukki siellä vaan oli vaikka maha olikin iso !
Mutta kaikki näytti olevan hyvin ja olen erittäin onnellinen. :)
Hyvin vilkas liikkeinen oli rv 12+6 viikolla olleessa ultrassa. Nyt rv 14+4 ja tällä viikolla tuntunut useasti liikkeitä mahasta. Ensimmäisen kerran kun liikkeet tunsit, sydän alkoi hakata hirveästi. :D Niin jännä se tunne oli ettei voinut erehtyä. Ihan kuin joku olisi hipaissut mahasta ja sen jälkeen sellaista tunnetta niinkuin pieniä kuplia osuisi mahan pintaan.
Kuinka aikaisin olette tunteneet liikkeitä? :) Onko täällä Jyväskylästä tai Keski-Suomesta monta odottajaa? :)
Onko täällä olijoille perustettu Facebook - ryhmää mitä en ole vaan bongannut? :)
 
Facebook ryhmä on perustettu jonkin aikaa sitten ja mammoja siellä on 84 tällähetkellä. Liittymisohjeet löytyy toisesta topicista
 
hei minulla on tammikuun 27 päivä laskettu aika ja ny on menossa viikko 20 ja ootan ekaa lastani mietin tässä että kuinka monellella viikkolla olitte kun aloitte tuntee lapsen potkut??? minä aloin muutama viikko sit tuntee ne vaikka oon ensi synnyttäjä.
 
okei. sinä oot minua viikon pidemmällä... minä olin samoihin aikoihin tuntevani liikkeet :) ihmettelin vaan mikä se oli kun olin hevosia hoitamassa että mikä oli kun vauva potkas :) sit melki vähän välii tuntui että potkii onneks välillä on rauhallinen. :) että saan tehtyä työni tallilla :)
 
Heh :D
Ja täällä fb-ryhmä-keskusteluista selvinnee ettei ryhmää kuulukaan löytää hakemalla koska se on salainen
 
Takaisin
Top