M
memmu
Vieras
täällä menossa rv 5+6 ja kerrottu on muutamalle, aikaisemmat raskaudet menneet näin: terve,terve,km,terve, joten tuo km tuolla hieman kummittelee pään syvässä mielessä vaikka mielessä tuntuukin siltä että kyllä tämä pieni käärö loppuun asti sinnittelee. kun km:n sain minulla oli silloin paljon stressiä töissä, raskasta elämän vaiheessa (olin juuri menettänyt isäni) .. ne voivat olleet oletettavasti km:n alku ja juuri.. toivon syvällä sydämessä että sitä ei tarvitse itse eikä kenenkään teidän muunkaan sitä kokea.
mutta onnea kaikille plussanneille ja tuuleen puuskaa pienille jotta jaksavat menossa mukana, koska kuitenkin jokainen lapsi on lahja meille vanhemmille :)
niin ja eka neuvola on 16/5 ja la 6/1
mutta onnea kaikille plussanneille ja tuuleen puuskaa pienille jotta jaksavat menossa mukana, koska kuitenkin jokainen lapsi on lahja meille vanhemmille :)
niin ja eka neuvola on 16/5 ja la 6/1

Onko täällä muita "tiukan linjan" odottajia?!
niin mietin, että kun jätän ne pois ja liikun edelleen niin onko haittaa jos laihdun kun kuitenkin syön terveellisesti ja usein päivän aikana...
Saa purkaa tuntoja nyt kun raskaudesta ei vielä tiedä kuin minä ja mies (ja neuvolatäti
)