Tervetuloa tammikuun odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Celina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka!

Josko mäkin uskaltaisin tänne jo kirjotella :) Eli ikää on 23 vuotta ja kotona pyörii 3v pojan koltiainen. Plussa testin tein tuossa pari päivää sitte, laskettu aika on laskurin mukaan 11.1.2014. On ihan epätodellinen olo tämän raskauden suhteen, varsinkin kun mulla oli viime elokuussa keskeytynyt keskenmeno raskausviikolla 12. Tuntuu ettei tämä kuitenkaan onnistu jne. Noh, toivotaan parasta! Yritystä takana kaikkiaan on n. 1,5v.

onnea myös munkin puolesta uusille plussanneille...

ihan mielenkiinnosta kyselen jotta mistäspäin mammat ovat ??

itse asustelen isokyröössä eli täälä seinäjoen ja vaasan välimaastossa :)

hui, nyt on varattu varhaisultraan aika 31.5 :) silloin olis viikkoja kasassa 8+1. :) tänään rv 5+1 <3

Joo mäkään en oo saanu kyseisellä testillä aikasemmin kuin puhtaita negoja, ja mäkin tein kerta kiellon päälle viel aamulla yhden, ja edellisten kuukautisten(31.3) mukaan kun laskin laskurilla on nyt rv4, mutta satavarma en oo viikoista kun tosiaan kierto vähän epäsäännöllinen. mulla on perhosia vatsassa, ai ai kun jänskättää. maanantaina ajattelin soittaa neuvolaan, mutten enää muista sitäkään koska pääsee sinne ekan kerran ja koska on varhaisultra :p mutta tänään tuli vielä vahvempi plussa jo heti testiajan alettua :) Esikoisen syntymästä on jo 5,5v niin tuntuu ettei muista enää mitään. :D

Voin kertoa että en oo kyseisellä testillä saanu ikinä kuin tosi haaleita haamuja..joten clearblue on mulle ollu aina luotto testi:)

Siskoni tietää,koska sillä on la 25.10.2013 :) Ja Vanhemmille kerrotaan varmaan ekan ultran jälkeen eli 4.6 tai sitten kun sopiva tilaisuus tulee,mutta muille vasta tosi myöhään varmaan np ultran jälkeen:)
Missä päin kaikki asuu kun kaikki on saanu neuvolan jo toukokuun aikana?

Kiva lukea muidenkin kokemuksia!
Itse olen 20 vuotias ja tämä siis ensimmäinen raskaus. Ei oikeen päätetty että nyt halutaan lapsia, vaan jätettiin ehkäisy pois ja ajateltiin että tulkoon jos tulee. Tunnen itteni vähän sinisilmäiseksi kun olin ajatellu etten tulisi raskaaksi ainakaan tulevaan puoleen vuoteen, mutta tulin raskaaksi tokasta kierrosta ilman Nuvaringiä.
Olen nyt viikolla 4+3 ja laskettu aika 14.1.2014. Neuvola jo varattu 6.6. En malta odottaa ensimmäistä neuvolaa!
Ihanaa olla raskaana <3

En tiedä millonhan me kerrottais. Musta kyl tuntuu et ei halua kertoa ollenkaan, kyllä maha paljastaa :D
Mutta kylläpä sen sit kertoo kullekkin kun hyvältä tuntuu.

Mulla vielä vain on sellainen fiilinki etten ajattele olevani raskaana. Tunteet on ihan erilaiset kuin esikoisella. Silloin plussan jälkeen hypin ilosta ja nyt elelen rauhallisesti ja katson miten tässä käy.
Toki on koko ajan tunne että jännittää, kylläpä silti mielessä pyörii ajatus et kai tässä kuitenkin jotenkin raskaana ollaan kun testikin antoi plussaa.

Neuvolaan ajattelin soitella ensi viikolla, ehkä kuitenkin heti maanantai aamuna :D
Päässä vaan miettii että mitä hemmettiä mää sanon sille tätille, joka kyllä tietää että vauva meille on tervetullut. Viime käynnin jälkeen se tokaisi että hää seuraavaks odottelee soittoa raskautumisesta :D

Nyt täytyis vaan koittaa lähtee laittaan tätä esikoista päikkäreille, saas nähä nukahtaako tää väsynyt äiti TAAS lapsen viekkuun <3

Täältä ilmoittaudun tammikuisiin! Tänään plussattu, ja laskurin mukaan laskettuaika olisi 15.1.2014. Tuntuu kovin kaukaiselta. Mukana menossa tänään puolivuotias Hippu Hippiäinen, josta tulee siis melkoisen nuorena isosisko. Ajatuksena olikin aviomiehekkeen kanssa, että hankitaan lapset pienellä ikäerolla, mutta nyt kun tämä on totta, niin alkaa pikkuisen jännittää. Huh. Asustelemme Pohjois-Pohjanmaalla, ja itse olen 26-vuotias.

Tänään myös lähipiirille ilmoitettiin tulevasta lapsesta. Olen malttamaton - tiedän. Perheessä on tapahtunut paljon pahoja juttuja, joten sen vuoksi ajattelin, että pieni toivon pilkahdus uudesta perheenjäsenestä olisi positiivista tuoda ilmoille jo nyt.

Niin ja nyt sain nimimerkinkin toimimaan, eli hei uudemman kerran. Muuttunut viime vuodesta tämä keskustelu-osio täällä. :)

Vihdoin sain aikaiseksi päivittää vanhan profiilini jonka olin poistanu käytöstä.
Että sama nimimerkki ja sama henkilö!

T: Rinkeli :)

Minä plussasin viikko sitten. Tänään viikkoja 5+3 ja LA 8.1.2014. Lapsi on perheessämme toinen. Esikoinen on 9 kk ikäinen Lukas-poika :) Kierukka otettiin huhtikuun 3. Päivä pois ja ekasta kierrosta tärppäs sitten :)

Moikka!
Täällä myös yksi esikoistaan odottava, la siinä 8.1.2014, kuten Anskuttimellakin..
Pari viikkoa jatkuneet "menkkakivut" ilman menkkoja alkoi epäilyttää, edellispäivänä sitten tein "viivaraskaustestin" jossa haalea viiva jo vei keskittymiskyvyn :D ja tänään sitten aamulla tehty clearblue digitesti varmisti, että raskaana ja 2-3 vko. Jännäää!! :D
Mulla vähän sama tilanne kuin Kimdalla. Ollaan miehen kanssa jo parisen vuotta ajateltu että tänä keväänä vois alkaa koittamaan perheenlisäystä. Nyt maaliskuussa jätin pillerit pois ja sitte heti ekasta luomukierrosta näemmä tärppäs! Uskomatonta, odotin että siihen voi mennä mooonta kuukautta. Pitänee alkaa totuttelemaan tähän "paineeseen" alavatsassa ja ajatukseen, että ens talvena meitä on kolme! :)

Kaikki on niin uutta.. Mies ei halua kertoa vielä kellekään joten joudun (lörppönä) kunnioittamaan tätä toivetta ;)
Onneksi on tää palsta! Onneksi meitä on täällä jo monta tukena :)

Ilmoittaudun myös tänne ryhmään. :greet025 Ihanaa oli lukea noin monet plussat! Mä plussasin tänään, Clearbluella. Ensimmäistä lasta odotetaan ja laskettu aika on nyt sitten kuukautisista 14.1.14. Tänään on siis 4+4. Ollaan miehen kanssa onnesta soikeina. Nyt vaan kaikki pienokaiset pysyvät sitten matkassa tammikuuhun saakka, jookos!

Ihanaa, onnittelut kaikille plussanneille! Minä lörppönä olen jo kaikille kavereille ja puolitutuille kertonut, mutta mies on sitä mieltä että sukulaiset saavat vielä odottaa... Tänäänkin piti huomaamatta kaataa anoppilassa äitienpäiväkuohuvat viemäristä alas! ;)

Onnea uusille odottajille :)!!!! Tervetuloa joukkoon...itse olen Varsinais-Suomesta :) ja tosiaan LA 13.1 ja eka neuvola 11.6..tänään rv 4+4 :) vähintäänkin:)

Täällä 30+ ikäinen esikoisen odottaja pk-seudulta. Tänään plussasin ja olo on aika epätodellinen - kovia menkkamaisia kipuja... Mahtaakohan tämä raskaus kestää? Mies vielä sattuu olemaan reissussa, joten pyörin yksikseni kotona ja mietin, kenelle voisin kertoa. Läheisimmillä ystävilläni ei ole lapsia, joten nämä vauvapalstat taitavat tulla tutuiksi.

Hei täällä tänään yksi äitienpäivänä plussannut, viikot 4+0. Eli laskettu aika olisi laskurin mukaan 18.1.2014, mulla on 4,5 kk vanha poika, joten nopeasti näyttää tulevan toinen perään ja toivotusti. Onko muita joilla lapsille tulee näinkin pienet ikäerot? :) Hyvät äitienpäivät kaikille !

ihanaa että on tullut näin paljon lisää porukkaa!! :) onnea kovasti kaikille plussanneille. itseä jo vähän jännittää kun tiistaina ensimmäinen neuvola. täällä varas jo siis tosi aikasin sen ensikäynti ajan kun viikot nyt 5+3 ja ekalla neuvola kerralla siis 5+5. hui :) mutta tulee silti siitä todellisempaa. vieläkin jatkunut alaselän jomottolet ja välillä sellaset pienet juilimiset alavatsalla, muuten ihan normi olo, mitä nyt ehkä vähän kärttysämpi kun yleensä ;)

Ihana äitienpäivä"yllätys" tuli tännekin suuntaan, kun aamulla plussasin. LA 15.1. Oli vaikeeta pysyä nahoissaan äitienpäiväruokailulla. ;) Esikoista odotellaan, kohta 28 vuotiaita molemmat, naimisissa kohta vuosi, yhdessä kohta 10 vuotta. Vuoden vaihteessa jätettiin ehkäisy pois, ei yrittämällä yritetty, vaan päätettiin antaa tulla kun/jos tullakseen. Erittäin toivottu. <3 Nyt on jotenkin jännä olo, ei oikein vielä tajuakkaan. :) Iiiiiiks, hihiii!

Takaisin