Tervetuloa tammikuun odottajat

Hei kaikki! Olen taalla varovaisesti katselemassa. Haalean plussan sain tana aamuna kp24 eli aikaseen testailin. Katsotaan jos vahvistuu parin paivan paasta niin varmuudella liityn joukkoonne. Meille tama olisi kolmas ja LA 17.1. Toivottu todallakin, edellinen raskaus reilu vuosi sitten valitettavasti oli mola-raskaus ja jouduin saaman metotrexaatti hoitoja 2kk ajan josta johtuen yrityskielto oli vuoden mittainen. Nyt yritysta takana 4kk ja toivottavasti tama nyt varmistuisi oikeaksi raskaudeksi, varmuudella aion ilota raskaudesta vasta kun alkuraskauden ultra on tehty, ja raskaudesta en aio kertoa sukulaisille ennenkuin 12vkoa on taynna.
Onnittelut plussista kaikille ja toivottavasti on kaikilla onni myoden!
(Sori kun multa puuttuu aakkoset, koitan loytaa miten ne lisataan tahan engannin kieliseen systeemiin.)
 
Ilmoittelen surullisena poistuvani tammikuun odottajista. Keskenhän se taas meni heti alussa, tänään alkoi kuukautiset ja testiin tuli niin haalea plussa että hormooni on poistumassa.. Ehkä vielä joskus on meidän vuoro :crybaby2
Onnea kaikille muille plussalaisille, olkoon onni pikkuisenne matkassa!
 
Voi ei KHK, paljon jaksamista sinne ja varmasti tulee vielä teidän vuoro ja sitten juuri sen pienen ihmisen on tarkoitus tulla tähän maailmaan.
 
Pahoittelut Keskenmenon johdosta); Voimia sinne!

minulla tullut ensimmäisiä oireita, tissien kasvaminen ja kipeytyminen. Aika Vähäisinähän nuo vielä ainakin on.:) Tänään soitan neuvolaa, toivottavasti saan pian ajan sinne:) (ei malttais odottaa)..hih.
 
Mullakin on koko ajan nälkä! Jotain pitää jatkuvasti puputtaa... Mutta paljon parempi tämä kun esikoisen kanssa, kun ei mikään maistunut eikä pysynyt sisällä.
 
Sain Neukun varattua 20.5. Täti Laski että nyt voisi olla viikot 5+6.:) Yritän syödä vaa muutaman tunnin välein vaikka ruoka ois kans koko ajan mielessä.:D
 
meikä sitä lähtee täältä yhtä nopeesti ku tuli.. oli niin kova toive ja halu tulla raskaaksi et uskoin sitä enemmän kuin ois saannu.. menkat alkoi tänään ip ja ap kävin sit neukkarilla ihan turhaan tekemässä testin.. oli mielessä vahva tunne etten ole raskaana, mut halusin sitä raskautta niin kovasti etten itse halunnu uskoa omaa arviota et tuskin olen.. yks pilleri yhtenä päivänä unohdettu ja seuraavana päivänä 2 pilleriä, ja muuten ehkäisy kunnossa.. ei se tietenkään silloin riitä et harrastaa seksiä juuri silloin kun on todennäköisintä tulla raskaaksi, ei edes vahingossa.. noh.. ei ollut edes tarkoitus vielä tulla raskaaksi kun ylipaino pitää eka saada pois että terveempi elämä odottaa kun lapsi joskus saapuu maailmaan, mutta tietty pettymys kun olin niin kovasti odottanu raskautumista... nyt ei muuta kuin läskit matkaan ja pillerit pois ja sit toivotaan että oikeesti tärppää :)
 
Heivaan! Ilmottaudun iiiiihan varovasti jo joukkoonne :)
Olen 24v espoolainen ja toinen ois tuloillaan, esikoinen on kohta 1,5v suloinen pojannassikka.
Mulla oli km viime kesäkuussa ja siksikin olen kovin varovaisena mukana.

La menkkojen mukaan ois 10.1.14 (hassua on se, että tuon km-raskauden la ois ollu 11.1.13, sattumaa vaiko kohtaloa?) :D Tein parina päivänä suuuuperhaaleat plussat ja tänään clearblue digitalin Raskaana 2-3!
Yritystä tälle toiselle raskaudelle on enemmän ja vähemmän ollu nyt siitä lähtien ko esikko synty.. Vähän on kyllä välillä tympiny kun ne menkat kerta toisensa jälkeen vaan tuli ja tuli, toivottavasti siis ei enää yksiäkään tänä vuonna! :)

Plussatuulia odotellessa sain otettua itseäni niskasta kiinni ja pudotin painoa n.25kg, vielä on hieman matkaa normaalipainoon, mutta se saa nyt odottaa! Painan nyt kuitenkin 10kg vähemmän mitä silloin ku aloin esikkoa oottamaan, sopii siis toivoa että ois vähä helpompi odotella tätä vauvaa. Esikon odotus oli omasta mielestäni suht helppo, sitä toivon kyllä tälläkin kertaa.

Mulle ei kauheesti oo ollu raskausoireita vielä, lievää väsymystä, rintojen turpoamista ja arkuutta, makuaistin muutoksia ja se sama mieletön kylmien lihapullien himo, kuin esikkoa odottaessa. Näillä mennään! :)
 
No niin, olen niin epäuskoinen, että pakkohan sitä oli itsekkin se digitesti käydä ostamassa ja ruutuun tuli heti raskaana ja perään kohta 2-3 viikkoa raskaana :) :blob5olen niin iloinen, että tekisi mieli hyppiä ja pomppia

Onnea myös muille juuri ihanasta uutisesta tiedon saaneille:)
 
"Uskaltaako uskoa" paljon onnea! :D

"Minä vieras" joo joskus ajatukset laukkaa nopeammin ja ajattelee jo olevansa raskaana, kun sitä niin toivoo. "KHK" harmi homma ja kestämistä sinne, päivä kerrallaan kevättä eteen päin. Ei kai siinä muuta voi.

Soitin tänään neuvolan numeroon, ja sieltä neuvottiin, että seurailen vaan tilannetta. Voin tehdä uuden testin ja jos vielä n. viikon kuluttua näyttää plussaa, voin varata aikaa neuvolaan. Nykyään ei Helsingissä kuulema tehdä välttämättä verikokeita, vaan apteekin plussatesti riittää todisteeksi raskaudesta.

Kyllä tänään on ollut aika lailla raskausoloa mulla. Ekaa kertaa väsyttänyt oikeen kunnolla, ollut kova jano ja päätä särkenyt. Menkkaolo (krampit) hävisi eilen iltapäivällä ja muuttui jomotteluksi alavatsalla. Ihan eri tuntemus kuin menkkaolo. Tänään on myös pitänyt syödä enemmän kuin tavallisesti. Jotenkin on fiilis, että hormonitasot nousee ja vauhdilla. Ei yhtään sellainen "helpottunut" olo kuten yleensä kuukautisten kohdalla mulle tulee. Täällä siis mukana vielä. :)
 
Mäkin sain neuvolan varattua 23.5 ja sitten samalla kun soitin neuvolaan niin pyysin päästä testauttamaan toksoplasman vasta-aineet eli tänään olin sitten jo verikokeessakin. :)
 
helöy.
tänään neuvolaan soittelin ja laskettu aika olis sitte 13.1., ihanaa! neuvolantäti siinä sit kysyi, että monesko raskaus on? nii-in neljäs, josta yksi ihana poika maailmassa (vm. 2010). toivotaan, jotta tämä tyyppä pysyys matkas. pohjanmaalla majailen ja 30vee oon.

neuvolan kirjat oli sit sekasin, enkä vielä saanu varattua aikaa ekalle neuvolakäynnille. käski soittaa perjantaina uudelleen. menen kuulemma pikkasen aiemmin sinne, ku edelliset kaks tosiaan meni kesken. toivottavasti kolmas kerta nyt sitten onnistuisi :)

oikein mahtavaa odotusta nyt vain kaikillen!

mariatta rv 4+0
 
Mä soitin tänään neuvolaan ja siellä oli ihana täti puhelimen toisessa päässä. onnitteli ihan kamalasti ja varas mulle jo ensimmäisen neuvola-ajan ens viikolle, hui :) sano että niiden laskureiden mukaan mun laskettuaika olisi 7.1 ja viikkoja olisi nyt 5+1. mutta itte mietin et olis vähemmän. toivottavasti kaikilla sujuu hyvin, ihanaa aikaa tää on. Mariatta mä pidän sulle kaikki peukut pystyssä! :)
 
Minäkin sain tänään neuvolan varattua, kesäkuun alkuunhan se pomppas :)
Tsemppistä meille kaikille, tarrasukkia kasoittain!
 
Onnea kaikille plussanneille! :Heartred ja hei, uskaaltako uskoa-nimimerkki. sulla on sitten jo kyllä enemmän viikkoja kun 3+6. ainaki 5 luulisin :)
 
Onnea kaikille uusille plussanneille! Teitä varmaan tulee tässä toukokuuta pitkin vielä lisää, ihanaa! :)

Ja toivotaan, että kaikkien pikkuiset pysyy kyydissä. Suuret pahoittelut niille, joille tämä ilo loppui jo nyt. :sad001

Itsellä myös todella vaikea uskoa koko juttua. Toivon että tähän tulee vähän varmuutta varhaisultran jälkeen. Minulla on muuten ollut välillä aika isojakin kourausuja vatsassa, että oikein sattuu. Onko muilla esiintynyt tälläistä? Onkohan se ihan normaalia?

la 4+6
 
Niin ja siis rv 4+6, la 8.1 :D Menee vielä vähän sekaisin nämä lyhenteet, kun kaikki niin uutta. :D
 
Jeflo...juu minäkin tajusin, että viikkoja tosiaan enemmän, joka kertoo siitä, että tässä kuussa ovulaation on täytynyt olla ihan käsittämättömän aikaisin, tosin ovulaatiot ovatkin kovasti minulla ajankohdallisesti vaihdelleet:) Mietin, että varmaankin itsekkin soitettava neuvolaan vaikka sitten tämän viikon lopulla:)
 
Elina, mä kysyin neuvolan tädiltä tänään noista vatsan kouristeluista, ja se sanoi että on täysin normaalia, koska kohtu kasvaa alkuraskaudessa niin paljon, ja tietysti myös vaikuttaa se että kuukautiset ovat jääneet pois. sanoi että ei ole mitään hätää kunhan ei tule veristä vuotoa. itsellä tulee siis todella runsasta ihan VETISTÄ valkovuotoa, vettä :D onkohan se ihan normaalia kuitenkin?
 
Kiitos Jeflo tiedosta! Mulla tulee myös sitä valkovuotoa, joten se on varmaan ihan normaalia...? :) Sitten jos tulee kunnolla verta, niin sitten ehkä vasta syytä huolestua mistään. Kiva tietää, että muillakin samoja oireita, kun omassa päässä saattaa tehdä pienestäkin asiasta turhan vakavan. :)
 
Takaisin
Top