TAMPERE/PIRKANMAA

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja asali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle käy koska vaan[:)] ehdotan heti ensi viikon keskiviikkoa! Käviskö? Paikasta en osaa kyllä sanoa..

mulle sopii keskiviikko... Sokoksen yläkerran kahvila vois olla hyvä, erikseen imetysloossi ja hyvät hoitotilat...

Pitäskö nähä suoraan siel kahvilas, ku siin alakerrassa on vaan tiellä jos siihen jää kökkimään. Ja hissiin ei kuitenkaan kaikki mahu kerralla... Vai???

Mulle sopii kans tuo keskiviikko klo 12 ja sokoksen ylä-kerran kahviossa [:)]
Eli keskiviikkoon siis, sillon nähdään ja lidia10 tervetuloo joukkoon mukaan [:)]

Mihin se aika taas meni? Tuntui, ettei ehtiny jutella melkein mitään vaikka tunteja taas vierähtikin. Innolla odotan jos seuraavan kerran nähdään vaikka Maijun luona niin vähenee häslinki eikä koko ajan ole joku eri paikassa imettämässä[:)]

heissan,
mahtuisiko joukkoon mukaan yksi heinäkuun vauva ylöjärveltä, kun ei tääläpäin näytä noita "ryhmiä" olevan?[:(] Olen siis 21 ja neiti syntyi heinäkuun 29 eli on kohta viikon yli kolmikuinen..

Hei, pakko hehkuttaa täällä! Menin eilisen kahvittelun jälkeen sokkarin -2 kerrokseen missä nykyään lastenvaateosasto ym. Siel oli niin iso invavessa/lastenhoitohuone, et sinne mahtu hyvin vaunujen kanssa sisälle. Tämä siis ratkaisi sillon mun ongelman; "miten käydä vessassa itse, jos olen vauvan kans yksin liikenteessä?". Siis suosittelen[:D]
Ja kiitos seurasta taas kerran!!!

Täällä kans odotetaan innolla uutta tapaamista :)

JA janzu89 tervetuloa mukaan vaan, meijän ryhmä sitten kasvaakin tytöllä ei Veeran tarvii olla enään joukon ainut tyttö [:)]

Joo ilmoitteli Heisku vaan heti kun palaat reissusta niin aletaan järjesteleen seuraavaa tapaamista[:)]

kiitos, en tietenkään halua tunkea mukaan, kun teillä varmasti on jo omat juttunne, mutta jos kellään ei ole mitääs sitä vastaan, niin mielelläni tutustuisin täällä muihinkin vauvvalisiin[:)]

Janzu missä päin Ylöjärveä asustelet? Me asutaan Soppeenmäessä. Jos asut lähellä niin vois käydä vaik vaunuileen joku päivä? Mun vakkarilenkki kulkee reittiä kirppari-kirjasto-kauppa-kotiin [:D]

heippa!

Tervetuloa vaan mukaan janzu! More the merrier!
Onko heisku jo maisemissa? Eli seuraavaa tapaamista meillepäin? Onnistuuko jo ens viikolla vai vasta sitten seuraavalla? Pidetään pienet pikkujoulut mamma tyyliin kun firman pikkujoulut ei tänävuonna säväytä... :)

Allergioita kellään, jos järkkään jotain pientä purtavaa..

Ei mullakaan mitään rajotuksia. Paitsi glögi on poissuljettu mun kohdalla. Joskus penskana juonu liikaa sitä ja laatannu...

Mulla kävi kans mieles, et pitäskö mennä nyyttäriperiaatteella???

Ja mulle käy koska vaan [:D]

Mun reissuni siirty viikolla eteen päin joten lähen vasta viikon päästä lauantaina ja oon kaks viikkoa reissussa eli tuun takasi 5.12 [:)]
Joten mulle kävis tapaaminen ainakin ens viikolla heti ja noi pikku joulut kuulostaa hauskalta [:)] Käykö muille ens viikolla joku päivä??

Takaisin