Great! Mä jo ajattelin, että harhailen jossain koskikeskuksessa ja sitten Tampereella onkin toinen amarillo jossain ja ootte siellä ja mulla ei oo mitään hajua missä se on[:D]
Jos jatkossa sovitte uusia tapaamisia niin mahtuuko joukkoon mukaan? Tällä kertaa en taida päästä, kun mies on flunssassa ja saa nähdä saanko sen itsekin [&:]
(Toivottavasti ei tartu vauvalle [:o])
Itseasiassa Tampereella on myös kuninkaankadulla amarillo, mut siis mennään ilmeisesti sinne ilvekseen (koskariin)?
Ettei kukaan nyt sit vahingossa tosiaan mee sinne kuninkaankadulle!?!
ajattelin mennä ens keskiviikkona vauva-kinoileen. Näytti olevan ihan hyvät hömppävaihtoehdot
tässä kuussa.. Kyselen siis jos joku haluisi liittyä seuraan?
Mä katoin kans, et siel olis taas leffaa tarjolla.
Mä en lupaa, ku mun sisko on tulos käymään tääl jossain vaihees viikkoa, samoin yks toinen kaveri hesasta.
Et ehkä tuun, ehkä en... Oli joo taas tosi hyvä vastaus[:D]
Hei, kävin kattomas vauvakinon sivuil (www.vauvakino.fi), niin siel menee siis kahta eri elokuvaa ilmeiseti samaan aikaan (jos oikein ymmärsin).
Kumpaa siis oli tarkotus mennä kattoon!?!
Kyl mä melkein voisin tulla kans, mitäpä me täällä kotona kökitään kahestaan =)
Moneltakohan sinne pitäs mennä?
Voitais mekin tosiaan tulla[:)] Tosin ihan pienellä varauksella, kun meillä on mennyt melkein viikon ajan yöt todella huonosti ja jos ens yö on ihan hirvee niin en viitsi tulla sinne nukkumaan[:D] Mutta luultavasti päästään tulemaan. mullekaan ei oo mitään väliä kumpaan mennään.
Taas pitää vähän kysellä kun en oikeesti muista, että mitä kautta sinne leffateatteriin pääsee vaunuilla? Kun muistaakseni jos tulee pidemmän kaavan mukaan sisäkautta niin jossain on ainakin liukuportaat? Ulkokautta kai ainakin pääsee..?
Mä olin jotenki kattonu, et se alkaa klo. 13 vaik siis huomen on 13. päivä... [:D]
Mä menisin ehkä mieluummin kattoon ton komedian vaihtamalla paranee. Jotenki ehkä pysyis paremmin kärryil, jos pitää vaippaa vaihtaa tms. Tai siis, et luultavasti siin ei haittaa jos vähän menee osa ohi[:)] Mut käy mulle toi toikin. Ihan sama siis mullekin.
kosken rantaa pitkin, tai ilveksen pihan poikki ulkokautta suorin tai sitten sisällä intersportin ohi, siellä on hissi alakertaan.. Komedia sopii hyvin! Nähtäillään huomenissa! Jee kiva nähdä!
paitsi nyt vasta tajusin, et tarkottaakohan toi "vaihtoehtoinen elokuva", et se ei oo niinku vauvakino. Et jos siinä vaan kerrotaan mitä muita menee samaan aikaan "ilman vauvoja"... En mä ymmärrä[:D][:D][:D]
Niin, ja tuolla luki, että siellä on ennen leffaa jotain ohjelmaa ja tuote-esittelyjä jne. Et pitäiskö sinne sit mennä jo puolelta? Mä koitan yleensä kyl pelata varman päälle nää "ajastetut" jutut, et oon melkein aina liian aikasessa. Et en mä osaa ajatella, paljonko aiksemmin siel pitäis olla...
HUI! kävin kattomas, niin sinne on paikkoja jäljellä 9kpl!!! Että nyt hopihopi kiireesti ostamaan tai varaamaan liput!!! Ite ajattelin ostaa, koska sitä ei tartte lunastaa tuntia ennen näytöstä.
Mä en nyt tajua. Kai se vaihtamala paranee on myös vauvakino??? Sinne olis viel 38 paikkaa... Nyt niitä ei enää pysty varaamaan, kun varauskiintiö on kuulemma täynnä, mut ostamaan psytyy. Ilmotelkaa tääl tai facessa jos meinaatte ostaa niin käyn iteki ostaa lipun. En haluis kuitenkaan yksin mennä!!! (Siis jos lippuja ei riittäiskään...)
Niin, siis en viel ostanu tosiaan lippua itelleni...
ajattelin kysellä että koskakohan sitä taas pidettäs tapaaminen? [:)] Oon lähössä reilun parin viikon päästä käymään oulussa/kempeleessä ja oon siellä viikon/kak, joten olis ennen sitä kiva nähä taas pitkästä aikaa kun En tuonne vauvakinoon päässyt ite mukaan kun joonatan oli täällä tampereella [:)]
Mä voisin yrittää tulla tällä kertaa mukaan jos vain sattuu päivä sopimaan! Olis kiva mennä johonkin kahville/syömään jos lähistöltä löytyis hyvät lastenhoitotilat [:D] En o vielä oikein perehtynyt Tampereen paikkoihin - Kampissa oli tosi kivat tilat [:D] No, eiköhän jokaisessa suuremmassa liikkeessa ole joku paikka missä voi vaipan vaihtaa ja syöttää [:)]