TAMPERE/PIRKANMAA

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja asali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle sopii. Ainoa meno mikä on sovittuna on neuvola, mut sekin vasta 2 viikon päästä.
Oliko niin, et asali on ainut, joka on töissä tällä hetkellä? Meinaan vaan, et se on varmaan sit vähän sun jaksamisesta kiinni, et koska nähtäis =)

Mullekin sopii kyllä ensi viikolla [:)] parhaiten alkuviikosta tosin, koska ollaan ehkä lähdössä ens viikolla pohjoiseen. Eli keskiviikkona nyt viimeistään?

Heippuli,

kiinnostaako tiistaina esim. 16.00 tai 16.30 vaikka Venlassa?
Mun on pakko saada syödä jotain työpäivän jälkeen niin siellä olis hyvää salaattia ja
muuta pientä herkkua jos teillä ei oo nälkä :D

Joo, Venla kuulostaa hyvältä!!! En oo vähään aikaan käynytkään, mut siellä salaatit on kyl niin namnam, joten mä ainakin syön kans[:D]
Mulle kellonajalla ei oo väliä, et kumpi vaan käy.

Piti vähän googlettaa eka[:D] juu minullekin kyllä käy ja kellonajalla ei väliä! Pitää vaan yrittää löytää perille, mutta helpolta tuo vaikutti[;)]

mä en kuitenkaan jaksa tehdä töitä koko päivää eli ehkä se 16.00... ja siis Madie Kappahlin "takana".

Heipsan!

Mäkin voin tulla kahvitteleen nyt kun olen vielä yhessä kasassa [:)] JA tuo päivä ja paikka ja kellon aika käy oikein hyvin, joten nähdään sit tiistaina klo 16 venlassa [:)]

Kyselen nyt täällä kun kaikki on vauvautuneet, että milloinkohan olisi sopivaa taas treffailla?[:)] Millaiset on voinnit kaikilla ihmisten näkemisen suhteen?

Itse oon ainakin jo sen verran hyvin palautunut, että jaksan kyllä oikeastaan milloin vaan ja vauvallakin alkaa olla jo sen verran viikkoja kasassa, että senkin puolesta voi hyvin jo liikuskella.

Mitenkäs nuo paikat nyt vauvojen kanssa? Mä en ainakaan tiedä mitään hyviä paikkoja, joten te "enemmän tamperelaiset" saatte ehdotella[;)] Mulle kävis kyllä ihan hyvin jonkun kotonakin, esimerkiksi just vaikka meillä niin olisi rauhallisempaa ja helpompaa vauvojen kannalta. Mies on kuitenkin päivät koulussa niin kahdestaan me täällä ollaan. Mutta ei siis paikalla eikä ajankohdalla väliä niin ehdotelkaa sitten kun koette jaksavanne[:)]

Mietin kanssa että jonkun kotona ehkä, tai sit jos keksii muun mukavan paikan..
Me mennään tänään kokeileen ekan kerran (lukuunottamatta siis neuvolan pika visiittiä ja kotiinpaluuta)
mille ulkoilma maistuu eli eiköhän mekin pikkuhiljaa päästä liikkeelle..
mulla on ainakin jo ihan hirvee kiirus tekemään JOTAIN kun vauvan kanssa on mennyt niin helposti ja kun
olin onnekas synnytyksen suhteen niin ei oo kipujakaan, ennemminkin saan valitusta että pitää ottaa rauhassa [:-]

Mutta siis mites Sartza on alkanut palautuun? Sulla se varmaan tuskasin lähtö liikkeelle on...

Täällä ollaan jo aika hyvässä kunnossa[:)] Oon päässy jo muutaman kerran pienille kävelyreissuille ja kaupoillakin ollaan käyty. Joo, hei on tosi hienoo päästä jopa cittariin, ku ei oo missään päässy käymään[:D][:D][:D]
Ja istuminenki jo luonnistuu. Nyt on vaan tullu riesaks selkäkivut, johon auttais selkälihaksien teko, MUTTA en saa jumpata vielä, ettei tuu alapään kans takapakkia. Nyt siis kärvistelen selkäkipujen kans ja vauvan nosteleminen on aika tuskasta välillä. Imettäessä pitää olla tosi tarkkana asennosta, ettei selkä kipeydy[:@]

Että siis innolla mukaan "treffeille" tulossa[:D] Hauska, että olis niin monta samanikästä vauvelia samas paikas. Yks huutaa = kaikki huutaa[;)]
Oliski aika kiva jos saatais tällä "meidän porukalla" pidettyä yhteyksiä yllä. Esim. et joka kk nähtäis just vaik jonku luona tai kaupungilla tms.???

Heips teille kaikille [:)]

Mäkin just eilen mietin että millonkohan taas nähtäis porukalla nyt kun kaikki ollaan vauvatuneita, olis ihana nähä teitä pitkästä aikaa ja teidän pikkusia ja päästä höpöttää vauva juttuja [:)] Kaupungilla jos näkee niin ainakin vaunujen kanssa mahtus sinne stockmannin yläkerran ravintola/kahvilaan ja käytiin yks päivä koskikeskuksen amarillossa ja siellä oli semmonen kaveri porukka vaunuineen että sinnekki ainakin mahtuis, muita paikkoja ei nyt tuu mieleen paitsi tietenki sittenhän on niitä että elokuviin saa ottaa vauvan mukaan siellä on ääni hiljasemmalla ja hoitopöydät ja kaikki [:)] Ja tietenki jonkun luona on aina helppo nähä [:)]

Täälläkin ollaan hyvin palauduttu synnytyksestä ja vauvan kanssa ollaan liikuskeltu jo aikas paljonki kaikkialla!

oon ihan samaa mieltä kun sartza että olis kyllä mahtavaa jos nähtäs säännöllisin ajoin aina [:)]

pitäiskö meidän sitten jo päivää alkaa miettiä?[:)] käviskö jo nyt syyskuun aikana? Mulle vaan ei käy kuun viimeisellä viikolla kun äiti ja sisko tulee meille, mutta muuten kyllä. Parhaat päivät on tiistai ja torstai kun miehellä on maraton-koulupäivät, mutta ei kyllä ole väliä sinänsä, että muutkin päivät käy!

Heippuli,

mulle sopii miten vaan.. Eli pitäisikö nyt sit yrittää esim torstaita? 23.9. on se vauvakino,
mut muutkin sopii... Joku päiväsaika on varmaan hyvä niin ei luulis olevan kovin suurta ruuhkaa esim amarillossa..

Tuo 23.9 kävis mulle ainakin. Se vauvakinon leffa ei vaikuttanut kovin kummoiselta, mutta voin toki sinne lähteä jos muut haluaa. Olishan se kokemus sinänsä[:D] päiväaikaan tosiaan vois olla paras. Se leffa alkais klo 11, mutta jos sinne ei mennä niin puolenpäivän paikkeilla sopis mulle ainakin tai ihan miten te vaan paikalle pääsette.

mennäänkö sit ihan vaan syömään? Esim se amarillo on varmaan tilava ja jokainen löytänee sieltä listalta jotain
suuhunsa?

23.9. klo 12... Pääseekö Madien lisäksi muut?

Mulleki sopis paremmin vaan syöpöttely. Tai siis en oo ihan varma haluunko nähdä sitä vauvakinoleffaa... Eli messissä ollaan[:D]

Onks se Amarillo muuten koskikeskuksessa vai muistanko ihan väärin?[:D] ja onko sisäänkäynti koskikeskuksen sisältä vai onko sinne joku erillinen sisäänkäynti? Olis nimittäin kiva myös löytää paikalle!

Koskikeskuksen kyljesää on joo[:D] Sisään pääsee mun mielestä sielt koskarin sisäpuolelta ja ulkoa. Mut kyllä varmasti löydät, jos tiedät millä suunnalla se suunnilleen on =)

Takaisin