TAMPERE/PIRKANMAA

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja asali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
torstai??? Onnistuisko? Ja ei tarvii tuoda mitään, kunhan ette odota mitään 5 tähden gourmet ateriaa.. :P onko se 12 hyvä??

SIIS MITÄ??? Eikö asali aio tarjota meille 5 tähden lounasta???[:D]

Mulle kävis paremmin ti tai ke, mut jos muille käy vaan to, niin enköhän saa sen järjestymään. Me siis ollaan menos kylään to iltana niin voi olla Veeralle vähän rankka päivä.

käypi myös ti tai ke, maanantaina huilaan kun sunnuntaina on ne ristiäiset vihdoin.. Juliuskin saa vihdoin virallisesti nimen...

lidia, me asustellaan täälä asuntomessualueella, veittijärven kolun vieressä. ja tietty mun kyydillä päsee, jos minut huolitaan tapaamiseen, kun kerran samalta suunnalta ollaa lähdössä...

Mulle sopis kans parhaiten ti tai ke päivät kun torstaina mulla on iltapäivästä tanssi reenit [:)]

eli sopisko keskiviikko kaikille? Kerkeis Asali toipua ristiäisistä paremmin[:)] ja keskiviikko on mulle aina se kaikkein paras päivä nyt jouluun asti kun miehellä on niin älyttömän pitkä koulupäivä.

Niin ärsyttävää kun mulla on ollut eilen ja tänään vähän kuumetta (sain varmaan Niklaksen viime viikkoisen kuumeen) ja nyt pelottaa, jos en oo keskiviikoksi terve[:@] en halua jäädä pois tapaamisista, mutta en voi tietenkään tulla tartuttamaan teitä enkä vauvoja!

No jospa ehdin tervehtyä kun nyt on vasta sunnuntai... Muuta flunssaa ei onneksi ole. Vaan lämpöä ja kurkku vähän arka. Oon vaan siitä kummallinen, että esim. 37,2 aiheuttaa jo ihan hirveän olon[:'(]

Terveenä ollaan[:)] nyt vaan miettimään miten pääsen sinne Linnainmaalle asti. Vaihtoehtoina on vissiin Annala-Keskusta-Linnainmaa-bussiralli tai miehen kyydillä vähän ennen yhtätoista Linnainmaalle ja pientä kaupassa kiertelyä ja siitä kävellen kahdeksitoista Asalin luokse. Taidan kallistua jälkimmäiseen kun ei turha keskustan lenkki houkuta[:D]

Madie, mä pääsen yhdellä ja samalla bussilla täältä meiltä linnainmaalle. Että saadaan hetki sitten matkustaakin bussilla[:D]

Mä lähden täältä lentävänniemestä varmaan 11.10 bussilla (keskustorilta 11.35), eli ne ketkä änkee samaan bussiin niin saa opastuksen [:D]
Vaikkakin bussiin taitaa mahtua vaan kahdet vaunut kerrallaan, joten suurta tunkua meidän porukan suhteen ei taida olla[:-] Vai onks Heisku ainoo joka on tulos bussilla mun lisäks???

Mä varmaan tuun bussilla kanssa, mutta meen Messukylään 22:lla ja kävelen kilsan ja hyppään 37:n[:D] Saa nähdä monelta saavun linnainmaalle lopulta. Reitti kyllä on helppo, käytiin ajelemassa se läpi. Eli löydän perille ilman opastustakin luultavasti. Jos vaan oikean talon löydän kun niitä oli siellä niin monta!

Mä en nyt oikein tiedä onko Hugolla nuha vai ei! Oon vähän hölmö, mutta viime ti-ke yönä oli selkeesti limaa kurkussa, ja tuli pois nenäfriidalla imiessä. Sen jälkeen oon välillä imeny jos on kuulostanu tuhisevalta, lähinnä aamulla ja iltaisin. Vähän sieltä jotain tulee aamuisin pihalle, joskus illallakin. En sit tiedä että onko se ihan normaalia, että aamulla tulee vähän limaa...ei ole kuitenkaan ollenkaan valunu räkä tai mitään [8|] Nyt kun yhtenä yönä oli selvästi limaa, niin en enää muista, että oliko välillä normaalistikin tuhinaa vai onko vaan "helppo" nuha menossa [&o] Mutta, en taida tulla ketään tartuttaan jos tää on nuhaa [:)]

Olipas taas järkevä sepustus [:D]

Voi olla, että teidänkin Hugo vetää yöllä maitoa nenään. Meillä sama juttu ja melkein joka aamu saa aukaista nenän. Nuhaa se ei kuitenkaan ole kun nenä ei vuoda eikä tuhisekaan kun aamuyöllä [:)]

Voi olla [:D] Ainahan siellä on joku kökkäre aamulla ollut nenässä, mutta luulin heti sen yhden yön jälkeen, että nyt tuli nuha ja oon imeny sitten niistäjällä. Mutta siis silloin viime viikolla oli selkeästi limaa kurkussa kun kako sitä pihalle ja aamulla ihan kunnon tavaraa tuli imiessä, mutta ei enää sen jälkeen...aika outoa [8|]
Jos sitä olis nuha niin kai sitä sit valuis nenästä kunnolla?

lidia: meillä ainakin kun olin neidillä flunssa, niin sitä räkää valui koko ajan ja sen kyllä tunnistaa rääksi, että jos se flunssaa olisi niin varmaan kyllä huomaisit[:)] minä saatan tulla keskiviikkona jos rohkeus riittää[:D]

ja minä tulen ylöjärveltä autolla, että jos tällä suunnalla joku asustaa ja tahtoo kyydin, niin meidän autoon mahtuu kyllä vaunuineen[:)]

Joo minä joudun tuleen kans bussilla ja saa nähdä osaanko ees perille.. Voisin tähdätä tohon samaan bussiin sartzan kanssa täytyypi vaan toivoa ettei olisi sitten toisia vaunuja siellä bussissa.. Muuten en varmaan osaa perille jäädä oikeella pysäkillä yms.. [:D]

Takaisin