TAMPERE/PIRKANMAA

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja asali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hienoa, että meitä on paljon[:)]
16.6. klo17 käy hyvin, pitäisikö tavata siinä iparkin c-oven edessä, niin on lyhyt matka keskusaukiolle tai sään salliessa pihaterassille?

Onkos porukka edelleen tulossa huomenna???
Ja, että pitääkö sopia joku tietty paikka minne mennään, et jos joku tulee vaik myöhemmin tms. niin löytäis perille...
Itellä tuli siis vaan mieleen toi myöhästyminen, et jos oisin ollu viel töissä niin en ois välttämättä ihan viideks kerenny, mutta nyt ei huolta siitä, ku oon saikulla.

Mietin myös, että vieläkö on tulossa porukkaa huomenna... Ja varmaan se täsmällinen paikka olis ihan hyvä, kun en ole ihan varma saatanko myöhästyä. Mulla on erikoispitkä neuvola yhdeltä niin en oo varma kauanko siellä menee ja sen jälkeen kotiin syömään vielä, ettei huono olo iske. Luulisin siis ehtiväni, mutta eihän sitä koskaan tiedä jos erikoispitkä on tosi pitkä[8|]

Hei Sartza, haluatko mahdollisesti mun äitiyspakkauksen kestikset? Luulen nimittäin, että ne jää käyttämättä ja olis ainakin helppo toimittaa ne huomenna. Jostain luin, että aiot kestoilla[:)]

Madie, jos sä haluut ne antaa niin ilolla otan kyllä vastaan noita kestoja =)
Eli ainakin vissiin me kaks ollaan tulossa[:D]
Muita???

heippuli,

täällä kans saikkuillaan eli eiköhän tuo kahvittelu onnistu hienosti.
en tunne ideaparkia yhtään... (juu tiedän outoa) eli mihis tähdätään?

minäkään en tunne yhtään Ideaparkia. Hyvällä tuurilla löydän sinne C-ovelle kuitenkin[;)]

Mäkään en kyl muista yhtään mitä sieltä löytyy. Pitäs olla aktiivinen ja kattoo niiden sivuilta, mut just heräsin unilta niin on viel vähän heikkoa tää tekeminen[:D]
Alunperin oli tulos meidän lisäks tipi, heisku ja nemiah. Nemiah nyt tuskin on tuloillaan, mut mites tipi ja heisku???
Onhan tuol noita kahviloita, mut oliko niin, et tipillä on lapset mukana, että oliskohan siellä jotain ehdotusta mikä sopis parhaiten???

Kun jos sovitaan vaan c-ovi ja esim. jos Madie ei kerkee just viideks niin on vähän kurja ettiä koko ideapark läpi, et missä istuu pallomahoja[:D]

No minä jätän sitten syömättä jos meinaa liian kiire tulla[:D] onhan siinä kuitenkin 4 tuntia neuvolan alusta tapaamiseen. Hoputan sitten neukkutätiäkin jos muu ei auta[;)]

Kiitos vielä kahvitteluseurasta![:)] Toivottavasti teitä ei häirinnyt kun unohdin etukäteen varoittaa, että oon yleensä seurueen "kuuntelija" ja en ihan älyttömiä pölise. Itseäni se kyllä tuppaa häiritsemään välillä. Mutta hyvinhän meillä silti juttua riitti[:D]

just olin kanssa kirjoittamassa... oli kiva nähdä... tulee paljon "järjellisempi" olo kun pääsee toisten
kanssa jakaan pään ajatuksia...

eikä haittaa yhtää madie että olit hiljaisempi, jokainen tavallaan... ja pikku hiljaa..

p.s. nyt mullekin on iso paketti vihdoin tulossa kelalta.. päätökset oli tehty toissapäivänä [:D]
ei tarvii enää murehtia sukista [8D]

Juu, oli kyllä mukava nähdä, nähdään siis toistekin!?!?
On se hyvä, että jokainen miettii sitä millanen ite on, ku naureskelin taas, et osasinkohan mä taas olla hetkeekään hiljaa[:D][:D]
Ja kiitos Madie vielä vaipoista!!!

Ja sain muuten kangasta pinnasängyn reunasuojukseen. Ja tänään oli sit tietenki pakko se ommella heti valmiiks, koska oon sellanen kaikkimullehetinyt-ihminen välillä[:)] Nyt siis selkä huutaa tuskasta, ku istunu ompelukoneen ääressä...

Ja ei ollu raskausmyrkytystä, onneks.

LOISTAVAA Sartza sekä ompelun onnistumisesta että raskausmyrkytys uutisista... [:D]

Hienoja uutisia Sartza![:)]

Ja hyvä, että asalinkin sukka-asia alkaa olla paremmalla tolalla[:D]

Kiitos kahvi seurasta [:)] oli kyllä kiva päästä jutteleen ja tutustuun muihin mammoihin [:)] Kun mulla ei ainakaan oo ketään kaveria joka ois samassa tilanteessa niin on kiva että voi näitä odotus juttuja ja sit kun vaavit on syntyny niin vauva höpinöitä jutella teijän kanssa [:D] Olis kiva nähä uudestaan vaikka ihan silleen säännöllisesti ja jatkaa tapaamisia myös sitten kun vaavitkin on syntyny?? [:)]

Ja madie ei haitannut vaikka olit enemmän kuuntelija jokainen tavallaan!! [:)]

Hyvä juttu sartza ettei ollut raskausmyrkytystä [:)]

Ja asalin sunkaa ei tarvii nyt enää murehtia että teijän lapsella ei oo sukkia [:D]

juu, niin siinä kävi, etten sitten päässyt mukaan, mutta toivottavasti minut huolitaan vielä seuraavaan tapaamiseen...

Olen ollut netin ulottumattomissa, yritän aina lueskella välillä kuinka odotus muilla sujuu...

tipi, eiköhän mukaan vielä mahdu[:D]

Koskas nähtäis seuraavan kerran?
Olisko tällä kertaa tampereen keskustas joku paikka?
Itestä tuntuu ainakin, et viikot vähenee vaan ja olis sitä kiva vielä nähdä ainakin kerran ennenku kaikilla alkaa kotona se "show". Ja voi siinä menee helposti hetki ennenku päästään kaikki samaan paikkaan sitten, ku kaikilla on nyytit kainalossa[:D]

Mulla ei itellä oo juurikaan suuria suunnitelmia (yllätysyllätys), että ehdotuksia kehiin niiltä joille on väliä koska nähtäis!!!

Mä nyt muka taistelen täällä töissä vielä eli siinä mielessä joku ip aika sopis hyvin...
Oon hämeenkadulla töissä eli lähellä.. esim joku kello 16.30 - 17.00 sopii oikein hyvin..

mites olis ens viikolla?

Takaisin